při brždění klepe
-
- Řidič
- Příspěvky: 78
- Registrován: 27.11.2018 18:24
při brždění klepe
Jsem nemile překvapen. Při brždění z vyšší rychlosti cca ze 180 auto brzdí dobře, jede rovně, ale trochu jakoby klepe do volantu resp. je to cítit celkově, dělá to i při 130 ale celkem málo. To mi ser(štve) - sakra co to může bejt - kotouče, destičky skoro nové. Zkusil jsem vyřadit na N, nepomáhá klepe taky. Chjo - Dejavu, měl jsem v pravěku auto Ford a to to dělalo taky, ale mnohem víc a i při nižších rychlostech - že by důsledek stylu řízení - blbost. Co tedy a nebo je to normální?
- Ettore
- Řidič
- Příspěvky: 133
- Registrován: 15.05.2016 07:11
Re: při brždění klepe
Nemáš tam Continentaly? Mám tam asi třetí sadu PremiumContactu a ty když se odjedou, tak se takhle chovají
Passat B8 2016
- Santusovic
- Profík
- Příspěvky: 1012
- Registrován: 24.06.2016 11:42
- Bydliště: Praha
Re: při brždění klepe
Zkontroluj si jestli si kotouče nemáš zkroucený.jmc píše:Jsem nemile překvapen. Při brždění z vyšší rychlosti cca ze 180 auto brzdí dobře, jede rovně, ale trochu jakoby klepe do volantu resp. je to cítit celkově, dělá to i při 130 ale celkem málo. To mi ser(štve) - sakra co to může bejt - kotouče, destičky skoro nové. Zkusil jsem vyřadit na N, nepomáhá klepe taky. Chjo - Dejavu, měl jsem v pravěku auto Ford a to to dělalo taky, ale mnohem víc a i při nižších rychlostech - že by důsledek stylu řízení - blbost. Co tedy a nebo je to normální?
Old:VW Passat B6 2.0 TDI
Sold:VW Passat B7 2.0 TDI R-line
Sold:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi White R-line DSG
Sold:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi Blue R-line DSG
New:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi White High DSG
White Var
Sold:VW Passat B7 2.0 TDI R-line
Sold:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi White R-line DSG
Sold:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi Blue R-line DSG
New:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi White High DSG
White Var
-
- Řidič
- Příspěvky: 78
- Registrován: 27.11.2018 18:24
Re: při brždění klepe
Díky za odpověď a nástřel možností. Mám pneu DUNLOP BluResponse skoro nové, kotouče a destičky jsou také skoro nové. Ale kotouč klidně zkroucený být může. Nemám ale jak to zkontrolovat, okometricky se zdají být ok. A jestli mi to bude štvát nechám je vyměnit preventivně, v nejhorším případě budu mít jedny kotouče rezervní. Napadlo mě jít nechat změřit geometrii a zkontrolovat vůle v čepech, ale nepřijde mi to logické aby to bylo tím. Vlastně ani nevím, jestli mi to dělalo na zimních, protože jsem nejezdil rychle ani nebrzdil vehementně.
- Ettore
- Řidič
- Příspěvky: 133
- Registrován: 15.05.2016 07:11
Re: při brždění klepe
http://www.mjauto.cz/instalace-brzdovych-kotoucu" onclick="window.open(this.href);return false;
Dole je měření házivosti kotouče, to by měl udělat kvalitní autoservis nebo autorizák
Dole je měření házivosti kotouče, to by měl udělat kvalitní autoservis nebo autorizák
Passat B8 2016
-
- Řidič
- Příspěvky: 78
- Registrován: 27.11.2018 18:24
Re: při brždění klepe
aáaá... úchylkoměr , jasně. Děkuji za odkaz na článek. To bude tím, dám to do servisu. Protože někdy v minulosti to auto prorazilo gumu = dostalo pecku do kola, může být i náboj nebo ložisko trochu né uplně OK. Děkuji!
-
- Nový člen
- Příspěvky: 6
- Registrován: 30.08.2020 08:43
Re: při brždění klepe
Zmamemu to klepalo taky a mel prasklinu v kotouci,delalo mu to jen kdyz brzdil
-
- Nový člen
- Příspěvky: 1
- Registrován: 27.10.2021 14:52
Re: při brždění klepe
Zdravím, napadlo mě jestli by nebylo lepší udělat třeba právě to odhlučnění podvozku viz: https://www.2din.cz/vw-montaze/vw-passa ... neni-auta/ možná by to klepání vyřešilo, ale asi záleží jestli je vada více technického či jen estetického rázu.
-
- Řidič
- Příspěvky: 135
- Registrován: 01.10.2010 15:29
Re: při brždění klepe
Buď jsou to kotouče, nebo gumy. Popřípadě ještě vůle na nápravě.jmc píše: ↑15.07.2019 14:40Jsem nemile překvapen. Při brždění z vyšší rychlosti cca ze 180 auto brzdí dobře, jede rovně, ale trochu jakoby klepe do volantu resp. je to cítit celkově, dělá to i při 130 ale celkem málo. To mi ser(štve) - sakra co to může bejt - kotouče, destičky skoro nové. Zkusil jsem vyřadit na N, nepomáhá klepe taky. Chjo - Dejavu, měl jsem v pravěku auto Ford a to to dělalo taky, ale mnohem víc a i při nižších rychlostech - že by důsledek stylu řízení - blbost. Co tedy a nebo je to normální?
Zkus si v okolí sehnat pneuservis, který má vyvažovačku s přítlačným válcem. Například Hunter GPS 9700. Tam ti odhalí, jestli je guma špatná či nokoli. Pokud je tohle dobře tak na STK, ať se ti okouknou nápravu na té plošině. Já za to dával technikovi 200,- a jen tak. No a poslední možnost kotouče jak to bylo u mne. ATE, najeto cca 10tkm, kopaly, další ate najeto cca 15tkm kopaly. Stáhnuto a kopaly zase v jiných rychlostech. Pak vyměněno za ClubSport a ......... pohoda