Podtlaková pumpa 2.0 TFSI - průsak oleje.

1.4, 1.6, 1.8....

Moderátoři: čapik, -Jakub-

Odpovědět
Uživatelský avatar
swenak
Člen klubu
Příspěvky: 3883
Registrován: 20.07.2009 16:42

Podtlaková pumpa 2.0 TFSI - průsak oleje.

Příspěvek od swenak »

Zdravím,

jenom, pokud by to někdo řešil. Je to starý problém pump, mně to prosakovalo léta, tak nějak decentně, takže jsem to neřešil, ale před pár měsíci to došlo do stadia, kdy mi olej kapal na převodovku a smrděl a dos unikal. Mám "novou" verzi pumpy (resp. mám nějaký hybrid, nové tělo, ale stará verze napojení do drážky hřídele), takže konstrukčně lepší, šlo tedy snad jenom o těsnění. Samostatně v originálu se prodávají jenom těsnění k základně pumpy a to 06D145117, nebo 06D145117A (dle verze pumpy), nikoliv tesnění pro víko pumpy a port pro připojení podtlakové hadičky.

Sehnat jdou ale sady těsnění neoriginál a to i pro jiné motorizace. Buď zde "kvalita" https://www.rkxtech.com/collections/vacuum-pump-repair" onclick="window.open(this.href);return false; , nebo klasika Čína třeba zde https://www.aliexpress.com/item/3295997 ... 4c4dz0hrmj" onclick="window.open(this.href);return false; , USD9 včetně poštovného. Vzal jsem Čínu, zatím navím, jestli to pomůže od úniku, ale rozměry sedí, materiál klasika nějaká "guma", takže už jenom počkat, jak se se to bude chovat.

Sice to asi není potřeba, ale tady nějaká videa o výměně těsnění.

https://www.youtube.com/watch?v=xUn2BVzGa_U" onclick="window.open(this.href);return false;

https://www.youtube.com/watch?v=t8s1y3RIG7s" onclick="window.open(this.href);return false;
Přílohy
pumpa.PNG
tesneni.png
Naposledy upravil(a) swenak dne 14.08.2019 07:43, celkem upraveno 3 x.
Golf 6 GTI Edition 35, DSG

Uživatelský avatar
swenak
Člen klubu
Příspěvky: 3883
Registrován: 20.07.2009 16:42

Re: Podtlaková pumpa 2.0 TFSI - průsak oleje.

Příspěvek od swenak »

Tak zdá se, že únik je pryč, dal jsem tomu i dost zabrat a všude čisto, nikde nic nekape, na převodovce jenom zbytky předešlého oleje. A ještě mám i pocit, že snad DSG se chová najednou jinak, míval jsem problém po zabrždění a následném rozjezdu, ale to budu ještě sledovat.
Golf 6 GTI Edition 35, DSG

ReX7
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 8
Registrován: 20.09.2014 22:12
Bydliště: Hradec Kralove

Re: Podtlaková pumpa 2.0 TFSI - průsak oleje.

Příspěvek od ReX7 »

Rozměry těch o kroužků asi nemáš, že?
Golf V GTI AXX

Uživatelský avatar
swenak
Člen klubu
Příspěvky: 3883
Registrován: 20.07.2009 16:42

Re: Podtlaková pumpa 2.0 TFSI - průsak oleje.

Příspěvek od swenak »

Nemám, ale mohl bych změřit originál, ty jsem nevyhodil ještě. Ale někde na netu jsem to v diskuzi snad i zahlédnul.
Golf 6 GTI Edition 35, DSG

ReX7
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 8
Registrován: 20.09.2014 22:12
Bydliště: Hradec Kralove

Re: Podtlaková pumpa 2.0 TFSI - průsak oleje.

Příspěvek od ReX7 »

To by bylo super. Kamarad ma firmu co dělá pro automotiv takovéto těsnění a o kroužky. Jestli to náhodou nevyrábí :D
Golf V GTI AXX

Uživatelský avatar
swenak
Člen klubu
Příspěvky: 3883
Registrován: 20.07.2009 16:42

Podtlaková pumpa 2.0 TFSI - průsak oleje.

Příspěvek od swenak »

Hele, než abych vstal od stolu, tak tady z diskuze :-)))

Backplate size is 94mm ID x 3mm CS (I order one, it arrived and it fitted perfectly so I was lucky)
Plastic port size is 19mm ID x 2mm CS (I discovered this after ordering one with 20mm ID and it was loose - the 19mm ID is on order and not yet tested but I am 95% sure it will be correct)
Pump to head on F,G,H pumps is 56mm ID x 2.5mm CS (as published in many places online under the Audi P/N: 06D145117A... I actually found this size was a tight fit and left 0.5mm space on the outside of the oring in the o-ring slot but I believe this is how its meant to be looking at photos)
Pump to head on E version pumps is 53mm ID x 2mm CS (as published in many places online under the Audi P/N 06D145117)
Golf 6 GTI Edition 35, DSG

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“