1.4 TSi - trhanie pri nízkych otáčkach

Benzínové agrégáty

Moderátor: Olaf87

Odpovědět
Janlee
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 10
Registrován: 02.09.2017 18:49
Bydliště: Byšice

Re: 1.4 TSi - trhanie pri nízkych otáčkach

Příspěvek od Janlee »

Janlee píše:Zdravím,
v poslední době taky pozoruji škubání, od té doby co jsem natankoval u TankOna, před tím jsem tankoval u Benziny nebo ShelL lepší 95-ku tj. Power-Nitro 95 a nebo Verva 95.
Můj pocit je, jakoby se škrtící klapka zasekávala, ale to je pouze domněnka, příští nádrž natankuji BA 100 a dám vědět.
Tak u mně se to přestalo projevovat při zvýšení teploty nad 0°C. Zatím je to OK. Ani jsem netankoval.
VW G 7 1,4 TSI 92kW Variant EM

Ryback
Řidič
Řidič
Příspěvky: 91
Registrován: 05.11.2010 21:21

Re: 1.4 TSi - trhanie pri nízkych otáčkach

Příspěvek od Ryback »

Zdravim chlapy,
přišel už někdo na něco? Nebo podařilo se někomu to cukání odstranit?
Mám 1.2 tsi EA211 77kw 2013, a občas mi to při akceleraci kolem 1800ot. taky jemně zaškube. Hlavně zastudena jsem to zpozoroval.
Auto mám 14 dní, vyměnil jsem olej, vzduchový i olejový filtr, dal jsem nové svíčky, natankoval Vervu100 a nic...
Četl jsem na škodovackém foru, že je to projev zahřívání katalyzatoru, že ŘJ při studeném motoru obohatí směs a opozdí předstih zážehu tak, aby co nejvíce zvýšila teplotu spalin, a tím co nejrychleji zahřála KAT.
Prý servis řeší upravou SW ŘJ?
Nezkoušel se na to někdo poptat v autorizáku?

Uživatelský avatar
Roman_P
Řidič
Řidič
Příspěvky: 168
Registrován: 20.05.2018 21:17
Bydliště: Praha západ

Re: 1.4 TSi - trhanie pri nízkych otáčkach

Příspěvek od Roman_P »

Auto jsem o klukových jarních prázdninách protáhl celkem slušně. Nějaká lyžovačka, pak Německo. Vyjel jsem za ten týden dvě nádrže a schválně tomu dával. V řadě asi pátá nádrž Verva 100 + aditiva. Měnil jsem po 7000km olej a udělal výplach Millersovým čističem (teda ten olej s čističem jsem nedělal kvůli pocukávání, ale udělal bych to tak jako tak) a je to stále stejné. V garáži mám nyní okolo 8 stupňů a doufám, že to přestane, až bude cca 13 stupňů stejně tak jako to při nich na podzim začalo.
VW Golf VII Variant 1.4 TSI 103kW High Line
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=291&t=348950

Ryback
Řidič
Řidič
Příspěvky: 91
Registrován: 05.11.2010 21:21

Re: 1.4 TSi - trhanie pri nízkych otáčkach

Příspěvek od Ryback »

Myslím, že by mohl pomoci přehrání SW. Zkoušel někdo CHIP? zmizelo cukaní po chipu?

drmla
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 336
Registrován: 30.06.2018 19:49

Re: 1.4 TSi - trhanie pri nízkych otáčkach

Příspěvek od drmla »

Nezmizelo.

Shorty1
Řidič
Řidič
Příspěvky: 68
Registrován: 06.09.2018 14:34

Re: 1.4 TSi - trhanie pri nízkych otáčkach

Příspěvek od Shorty1 »

Já už cukání na 1.2 TSI nepozoruji, ale úplně si nejsem jistý tím, jestli to způsobila vyšší venkovní teplota nebo jiný jízdní styl, kdy mi stoupla spotřeba asi o půl litru :blush:
Golf Alltrack 1.8 TSI
Ex: Golf VII Variant 1.2 TSI

Uživatelský avatar
Roman_P
Řidič
Řidič
Příspěvky: 168
Registrován: 20.05.2018 21:17
Bydliště: Praha západ

Re: 1.4 TSi - trhanie pri nízkych otáčkach

Příspěvek od Roman_P »

Já jdu zrovna napsat, že včera jsem si ještě nebyl jistý, ale dneska ráno teplota v garáži 10°C a cukání se nekonalo.
VW Golf VII Variant 1.4 TSI 103kW High Line
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=291&t=348950

Ryback
Řidič
Řidič
Příspěvky: 91
Registrován: 05.11.2010 21:21

Re: 1.4 TSi - trhanie pri nízkych otáčkach

Příspěvek od Ryback »

Já jedu už 2 nádrž Verva100 a po ranu po nastartovani cuká. Už mi to zacina sr*t.
Fakt nikdo nezjistil co to zpusobuje? Nechce se mi moc verit ze je to prirozeny jev pri zahrivani motoru.
Nemuzu to mit nejakou souvislost s tim, ze je to verze Bluemotion? V cem je vlastne rozdil mezi Bluemotion? Vi to nekdo?
Díky

Uživatelský avatar
Drummer
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 27
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: 1.4 TSi - trhanie pri nízkych otáčkach

Příspěvek od Drummer »

Dneska jsem se na to zaměřil a žádné ani se sebemenší cukání jsem nezaznamenal. Odpoledne bylo 17°C, takže u mě to zmizelo s jarem. Předtím to bylo znatelné při minus 6°C, ale žádná trága. Tankuju pořád 95 effectu. Nejsou všechny Golfíci Bluemotion technology?

drmla
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 336
Registrován: 30.06.2018 19:49

Re: 1.4 TSi - trhanie pri nízkych otáčkach

Příspěvek od drmla »

Dřív byly bluemotion jen některé verze, nějaký diesel a snad cng, mělo to těžší převody, upravenou RJ na spotřebu, zakrytovaný podvozek a eko tvrdé gumy. Později(možná dieselgate?) už to lepili asi všude a reálně to nic neznamená.

Gašpo
Řidič
Řidič
Příspěvky: 110
Registrován: 27.07.2017 14:41

Re: 1.4 TSi - trhanie pri nízkych otáčkach

Příspěvek od Gašpo »

Dnes vyšiel článok na autofóre:
http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/ma ... atim-nema/" onclick="window.open(this.href);return false;
Lenže sa to týka 1.5 TSI Evo. :?
Máme 1.4 TSI 92 kW s manuálom asi dva a pol roka a nič takého som ani raz nezaznamenal. Faktom ale je, že pod 2000 otáčok nejazdím, lejem VIF a máme predfaceliftového Golfa, takže bez filtra pevných častíc ( vďakabohu ). Po facelifte sa tuším ešte 1,4 TSI nejaký čas predávala, otázka teda stojí či náhodou už nemala ten filter. Ak áno, a postihnutí sú s filtrom, potom by to mohlo byť vysvetlenie. 8)

Renholder
Řidič
Řidič
Příspěvky: 72
Registrován: 30.12.2015 11:24

Re: 1.4 TSi - trhanie pri nízkych otáčkach

Příspěvek od Renholder »

Mám 1.4 TGI CNG, takže o filtru pevných částic nemůže být řeč a to pocukávání při studeném motoru pociťují taky. Na benzín moc nejezdím ale řek bych že jestli to jede na něj nebo plyn je jedno. Jinak se mi zdá že častěji to dělá při hodně slunečných dnech.

Odesláno z mého TA-1012 pomocí Tapatalk
VW Golf VII Variant, 1.4 TGI 81kW
VW Polo 9N3, 1.2 44kW

mxm1919
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 462
Registrován: 21.04.2011 16:10
Bydliště: Hodonín (JMK)

Re: 1.4 TSi - trhanie pri nízkych otáčkach

Příspěvek od mxm1919 »

Gašpo píše: Faktom ale je, že pod 2000 otáčok nejazdím.
Pokud pod plynem vytočíš auto nad 2000 a už ho tam udržuješ, tak v takovém případě si troufnu tvrdit, že to necuká ani ostatním.
Mně to zásadně vždy cuká na velmi lehký plyn, vždy kolem 1400-1800 ot.min, např. když jedu zaplněným městem a popojíždím 30 (udržování konstantní nižší rychlosti).
V otáčkách a pod plynem to necuká, ale nevím jestli je dostatečnou radou pro ty, co se s tímto setkávají, aby to vytáčeli permanentně nad 2000 a šlapali tomu na krk, jen aby to necukalo :D
Golf VII 1.4 TSI CHPA (mpower 123kW) HL http://bit.do/Golfik
Passat 3C 2.0 TDi BKP (103kW) HL
OI 1.9 TDi ALH (TDIFun 94kW) RIDER
Fabia I 2.0i AZL (85kW) ELEG,KŮŽE,XEN
OII 1.9 TDi BXE (77kW) ELEG

mxm1919
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 462
Registrován: 21.04.2011 16:10
Bydliště: Hodonín (JMK)

Re: 1.4 TSi - trhanie pri nízkych otáčkach

Příspěvek od mxm1919 »

Ještě jedna aktuální zkušenost (nemusí pomoct nikomu jinému a mohlo to být něčím jiným), ale nalil jsem do nádrže (55 litrů, i když píšou, že se to má použít "až pro 70 litrů paliva") tenhle přípravek na čištění benzínových systémů (https://www.red-rider.cz/955-liqui-moly ... 00-ml.html) a vyjel 3/4 nádrže, pak jsem natankoval plnou Verva100 a vyjel do prázdna... Auto zatím necuká, je motor je tišší - otázka na jak dlouho, ale možná se to trochu vyčistilo (subjektivní).
Golf VII 1.4 TSI CHPA (mpower 123kW) HL http://bit.do/Golfik
Passat 3C 2.0 TDi BKP (103kW) HL
OI 1.9 TDi ALH (TDIFun 94kW) RIDER
Fabia I 2.0i AZL (85kW) ELEG,KŮŽE,XEN
OII 1.9 TDi BXE (77kW) ELEG

Uživatelský avatar
ladaf
Závodník
Závodník
Příspěvky: 696
Registrován: 12.08.2015 08:24

Re: 1.4 TSi - trhanie pri nízkych otáčkach

Příspěvek od ladaf »

mxm1919 píše:
Gašpo píše: Faktom ale je, že pod 2000 otáčok nejazdím.
Pokud pod plynem vytočíš auto nad 2000 a už ho tam udržuješ, tak v takovém případě si troufnu tvrdit, že to necuká ani ostatním.
Mně to zásadně vždy cuká na velmi lehký plyn, vždy kolem 1400-1800 ot.min, např. když jedu zaplněným městem a popojíždím 30 (udržování konstantní nižší rychlosti).
V otáčkách a pod plynem to necuká, ale nevím jestli je dostatečnou radou pro ty, co se s tímto setkávají, aby to vytáčeli permanentně nad 2000 a šlapali tomu na krk, jen aby to necukalo :D
Ja nevim ale jet v 1400-1800 neni urcite dobry pro benzin. Treba kdybych popojizdel 30kmh tak m zarazeno 2. Na 3 bych to dusil. Ale mam 110kw ne 92kw.
Golf VII Variant Highline 1,4 TSI 6G Černá Deep perleť

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzín“