Mŕtvy uhol

Karoserie, lak, spojlery, nárazníky...

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Uživatelský avatar
Ergo
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1259
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: Mŕtvy uhol

Příspěvek od Ergo »

Ano, paměťové bez sedačky můžeš použít.

dkraft
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 301
Registrován: 21.11.2007 23:44

Re: Mŕtvy uhol

Příspěvek od dkraft »

taky se pomalu chystam na dodelani side assistu, jenom se zeptam, proc menis cela zrcatka?? nestaci vymenit ten horni plastovej kryt v barve auta za kryt, kterej ma diru na ty LEDky? + dokoupit ten LEDkovej modul samozremne ............

jeste otazka na zkusene (Ergo :-)), chapu, ze se to musi potom dokodovat a ze side assist je pod ochranou komponent, jakej je u toho spravnej postup? staci, kdyz si to nakoduju a potom mi to "jenom" nekde v autorizaku prozenou zkrz online ODIS tak aby se aktualizovala ta ochrana komponent? nebo je tu ochranu nutne resit pred kodovanim?

David

Uživatelský avatar
Vlado_GPlus
Pilot
Pilot
Příspěvky: 868
Registrován: 06.02.2012 15:11

Re: Mŕtvy uhol

Příspěvek od Vlado_GPlus »

dkraft píše:taky se pomalu chystam na dodelani side assistu, jenom se zeptam, proc menis cela zrcatka?? nestaci vymenit ten horni plastovej kryt v barve auta za kryt, kterej ma diru na ty LEDky? + dokoupit ten LEDkovej modul samozremne ............

jeste otazka na zkusene (Ergo :-)), chapu, ze se to musi potom dokodovat a ze side assist je pod ochranou komponent, jakej je u toho spravnej postup? staci, kdyz si to nakoduju a potom mi to "jenom" nekde v autorizaku prozenou zkrz online ODIS tak aby se aktualizovala ta ochrana komponent? nebo je tu ochranu nutne resit pred kodovanim?

David
lebo už tam chcem dať rovno aj sklápateľné (teraz nie sú) :thanks:
I. Kapitola: PLUSMINUS 1.9 TDi
II. Kapitola: ScheisseWAGEN B8 2.0TDi

Uživatelský avatar
Ergo
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1259
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: Mŕtvy uhol

Příspěvek od Ergo »

dkraft píše: jeste otazka na zkusene (Ergo :-)), chapu, ze se to musi potom dokodovat a ze side assist je pod ochranou komponent, jakej je u toho spravnej postup? staci, kdyz si to nakoduju a potom mi to "jenom" nekde v autorizaku prozenou zkrz online ODIS tak aby se aktualizovala ta ochrana komponent? nebo je tu ochranu nutne resit pred kodovanim?
David
Ideální je nejdříve nakódovat, tak aby tam zbyla pouze chyba ochrany komponent a pak autorizák.

Uživatelský avatar
Vlado_GPlus
Pilot
Pilot
Příspěvky: 868
Registrován: 06.02.2012 15:11

Re: Mŕtvy uhol

Příspěvek od Vlado_GPlus »

Trocha mimo vlákna.

Na čo všetko sa sťahuje tá ochrana komponentu?

Odoslané z SM-G975F pomocou Tapatalku
I. Kapitola: PLUSMINUS 1.9 TDi
II. Kapitola: ScheisseWAGEN B8 2.0TDi

Uživatelský avatar
Ergo
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1259
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: Mŕtvy uhol

Příspěvek od Ergo »

GW, budíky, mechatronika dsg, motorová jednotka, BCM, ACC, Side assist, MIB, sound system, tv-tuner.

Uživatelský avatar
tomino55555
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 240
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Mŕtvy uhol

Příspěvek od tomino55555 »

Ahojte
tiež plánujem nejaké dorábky dielov ktore maju ochranu komponentov - side assist + vymenu BCM

narazil som na túto ponuku online programovania
mate s tým niekto skúsenosť išli by ste do toho ?

https://www.ebay.de/itm/Audi-Volkswagen ... SwN9tdemOa" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
eauto1.cz
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1474
Registrován: 29.09.2014 11:41
Bydliště: Opavsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Mŕtvy uhol

Příspěvek od eauto1.cz »

Rozhodně těch zadních radarů bude více verzí a nekupoval bych ty základní, nevím jak u B8 passata, ale existují nějaké základní co hlásí ale mají malý dosah (to je tak do města né na dálnice) a rychle jedoucí auta než radary zaznamenají, tak už je auto za hranicí bezpečného odstupu kdy se dá kolizi vyhnout, čili to je pak kontraproduktivní.
Máš pak pocit, že to nesvítí, zavřeš toho za tebou a on už to nemá šanci ubrzdit.
Jak je rozlišit teď nevím ale zaměřil bych se na to v prvé řadě. Ty "HIGH" ukazují dynamicky dle podmínek rychlostí obou vozidel a hlavně mají větší dosah takže krásně poznáš, kdy nemáš měnit pruhy a funguje to mnohem lépe.
Auto1 - Import a prodej aut http://www.eauto1.cz"

Odpovědět

Zpět na „Exteriér + Styling“