Mŕtvy uhol
Moderátoři: standokan, rapid.direct
- Ergo
- VWagenista
- Příspěvky: 1259
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: Mŕtvy uhol
Ano, paměťové bez sedačky můžeš použít.
-
- Jezdec
- Příspěvky: 301
- Registrován: 21.11.2007 23:44
Re: Mŕtvy uhol
taky se pomalu chystam na dodelani side assistu, jenom se zeptam, proc menis cela zrcatka?? nestaci vymenit ten horni plastovej kryt v barve auta za kryt, kterej ma diru na ty LEDky? + dokoupit ten LEDkovej modul samozremne ............
jeste otazka na zkusene (Ergo ), chapu, ze se to musi potom dokodovat a ze side assist je pod ochranou komponent, jakej je u toho spravnej postup? staci, kdyz si to nakoduju a potom mi to "jenom" nekde v autorizaku prozenou zkrz online ODIS tak aby se aktualizovala ta ochrana komponent? nebo je tu ochranu nutne resit pred kodovanim?
David
jeste otazka na zkusene (Ergo ), chapu, ze se to musi potom dokodovat a ze side assist je pod ochranou komponent, jakej je u toho spravnej postup? staci, kdyz si to nakoduju a potom mi to "jenom" nekde v autorizaku prozenou zkrz online ODIS tak aby se aktualizovala ta ochrana komponent? nebo je tu ochranu nutne resit pred kodovanim?
David
- Vlado_GPlus
- Pilot
- Příspěvky: 868
- Registrován: 06.02.2012 15:11
Re: Mŕtvy uhol
lebo už tam chcem dať rovno aj sklápateľné (teraz nie sú)dkraft píše:taky se pomalu chystam na dodelani side assistu, jenom se zeptam, proc menis cela zrcatka?? nestaci vymenit ten horni plastovej kryt v barve auta za kryt, kterej ma diru na ty LEDky? + dokoupit ten LEDkovej modul samozremne ............
jeste otazka na zkusene (Ergo ), chapu, ze se to musi potom dokodovat a ze side assist je pod ochranou komponent, jakej je u toho spravnej postup? staci, kdyz si to nakoduju a potom mi to "jenom" nekde v autorizaku prozenou zkrz online ODIS tak aby se aktualizovala ta ochrana komponent? nebo je tu ochranu nutne resit pred kodovanim?
David
- Ergo
- VWagenista
- Příspěvky: 1259
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: Mŕtvy uhol
Ideální je nejdříve nakódovat, tak aby tam zbyla pouze chyba ochrany komponent a pak autorizák.dkraft píše: jeste otazka na zkusene (Ergo ), chapu, ze se to musi potom dokodovat a ze side assist je pod ochranou komponent, jakej je u toho spravnej postup? staci, kdyz si to nakoduju a potom mi to "jenom" nekde v autorizaku prozenou zkrz online ODIS tak aby se aktualizovala ta ochrana komponent? nebo je tu ochranu nutne resit pred kodovanim?
David
- Vlado_GPlus
- Pilot
- Příspěvky: 868
- Registrován: 06.02.2012 15:11
Re: Mŕtvy uhol
Trocha mimo vlákna.
Na čo všetko sa sťahuje tá ochrana komponentu?
Odoslané z SM-G975F pomocou Tapatalku
Na čo všetko sa sťahuje tá ochrana komponentu?
Odoslané z SM-G975F pomocou Tapatalku
- Ergo
- VWagenista
- Příspěvky: 1259
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: Mŕtvy uhol
GW, budíky, mechatronika dsg, motorová jednotka, BCM, ACC, Side assist, MIB, sound system, tv-tuner.
- tomino55555
- Jezdec
- Příspěvky: 240
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Mŕtvy uhol
Ahojte
tiež plánujem nejaké dorábky dielov ktore maju ochranu komponentov - side assist + vymenu BCM
narazil som na túto ponuku online programovania
mate s tým niekto skúsenosť išli by ste do toho ?
https://www.ebay.de/itm/Audi-Volkswagen ... SwN9tdemOa" onclick="window.open(this.href);return false;
tiež plánujem nejaké dorábky dielov ktore maju ochranu komponentov - side assist + vymenu BCM
narazil som na túto ponuku online programovania
mate s tým niekto skúsenosť išli by ste do toho ?
https://www.ebay.de/itm/Audi-Volkswagen ... SwN9tdemOa" onclick="window.open(this.href);return false;
- eauto1.cz
- VWagenista
- Příspěvky: 1474
- Registrován: 29.09.2014 11:41
- Bydliště: Opavsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mŕtvy uhol
Rozhodně těch zadních radarů bude více verzí a nekupoval bych ty základní, nevím jak u B8 passata, ale existují nějaké základní co hlásí ale mají malý dosah (to je tak do města né na dálnice) a rychle jedoucí auta než radary zaznamenají, tak už je auto za hranicí bezpečného odstupu kdy se dá kolizi vyhnout, čili to je pak kontraproduktivní.
Máš pak pocit, že to nesvítí, zavřeš toho za tebou a on už to nemá šanci ubrzdit.
Jak je rozlišit teď nevím ale zaměřil bych se na to v prvé řadě. Ty "HIGH" ukazují dynamicky dle podmínek rychlostí obou vozidel a hlavně mají větší dosah takže krásně poznáš, kdy nemáš měnit pruhy a funguje to mnohem lépe.
Máš pak pocit, že to nesvítí, zavřeš toho za tebou a on už to nemá šanci ubrzdit.
Jak je rozlišit teď nevím ale zaměřil bych se na to v prvé řadě. Ty "HIGH" ukazují dynamicky dle podmínek rychlostí obou vozidel a hlavně mají větší dosah takže krásně poznáš, kdy nemáš měnit pruhy a funguje to mnohem lépe.
Auto1 - Import a prodej aut http://www.eauto1.cz"