Nouzak a piskani v oblasti vysokotlakého cerpadla

1.4, 1.6, 1.8....

Moderátoři: čapik, -Jakub-

Odpovědět
Vojtechovsky8
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 9
Registrován: 16.09.2019 11:56

Nouzak a piskani v oblasti vysokotlakého cerpadla

Příspěvek od Vojtechovsky8 »

Ahoj, jsem tu novej, tak nevim jestli sem pisu správně, kdyztak se omlouvám.
Mam golfa 5 1.4 tsi bmy 103kw .. Menil jsem motor, ted tam mam 1.4 tsi 132kw CTHC, motor normalne nastartovalo ale oziva se piskani v oblasti vysokotlakého cerpadla tak se vymenilo i s loziskem a porad piskalo, navic pres 3000 otacek nejelo, dia ukazala lambdu, odstinili jsme ji s kamosem co dela auta a uz jelo bez nouzaku, jen to piskani zustalo, pak se zjistilo ze pri vyšších otackach skube a ukazuje nizky tlak paliva, tak jsme tam vyměnili snimac tlaku paliva (dali jsme ho tam z predesleho motoru) no a auto zas jede v nouzaku max do 3000 otacek.. Nevim uz co stim.. Dia uz neukazuje zadne chyby... Ale jakmile vymazu výpis pameti zavad tak jede zas normalne ale za chvilku zkoci zase do nouzaku... Vsim sem si ze dokud slapu na plyn a houpu otackama tak nouzak neskoci...uz nevim co by to mohlo byt.. Nekdo kdo by mi mohl poradit s piskanim a s nouzakem? Diky moc za jakoukoliv radu

AveIf
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 3
Registrován: 08.01.2018 15:02

Re: Nouzak a piskani v oblasti vysokotlakého cerpadla

Příspěvek od AveIf »

Mě to škubání a padání do nouze dělala vačka je tam proměnné časování ale mám gti

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“