1.4 16V jak na vykon
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- bauic
- Řidič
- Příspěvky: 163
- Registrován: 30.12.2007 19:45
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.4 16V jak na vykon
Co říkáte na toto: http://www.rychlajizda.cz/tuning.htm ....článek Sprintmaster tuning..možná pomoc pro naše rakety...
- tazi
- Profík
- Příspěvky: 1075
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: 3nec
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.4 16V jak na vykon
no me to prijde proste jak sytic
Stěrače BOSCH AEROTWIN - Sportovní filtry KN - Brzdové kotouče za nejlepší ceny
http://www.tuningstyle.cz E-shop s tuningovými díly a autodoplňky
TUNING a NÁHRADNÍ DÍLY na všechny vozy
http://www.tuningstyle.cz E-shop s tuningovými díly a autodoplňky
TUNING a NÁHRADNÍ DÍLY na všechny vozy
- Skrat-G4
- VWexpert
- Příspěvky: 3525
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: 1.4 16V jak na vykon
Ještě tam nenapsaly, co ten SPRINTMASTER dokážetazi píše:no me to prijde proste jak sytic
- valec1
- Profík
- Příspěvky: 1194
- Registrován: 24.11.2007 14:00
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.4 16V jak na vykon
jedno je jiste. prijdes o nejakych 4500kc a ted zalezi jestli to pomuze jen jim nebo i auticku
- mono
- Řidič
- Příspěvky: 65
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha-Slivenec
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.4 16V jak na vykon
jednoduchá rada vykašli se na čip...zahoď ten počítač dej tam webery, vylešti kanály, udělej svody vejfuck jen z pruchoďákama, ostrá vačka,.... a budeš se divit kolik psů je v 1.4ce
- MaF
- VWagenista
- Příspěvky: 1463
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: 1.4 16V jak na vykon
presne moje rec... udelas tech 25 koni rekneme... budes tam mit 100hp, ale sezere ti to i travu kolem cesty... ja mam kit sani+upraveny komplet potrubi (krom svodu, ty jsou v planu sirsi) a uz je to o 0.5l vic spotreba...mono píše:jednoduchá rada vykašli se na čip...zahoď ten počítač dej tam webery, vylešti kanály, udělej svody vejfuck jen z pruchoďákama, ostrá vačka,.... a budeš se divit kolik psů je v 1.4ce
OOOO A4 3.0TDI
- mono
- Řidič
- Příspěvky: 65
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha-Slivenec
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.4 16V jak na vykon
tím co sem napsal jde zísdkat víc jak100koní...tím jde se dostat daleko za hranici 100hp...než dělat čip dat za to 10 až 15tisíc a stejně to prd pojede...dam za stejnou cenu karburatory a hned je to o něčem jiném...a ve výsledku to zastak neni drahé...starší 40ky se daj sehnat do deseti tisíc,sani par korun na material a trocha toho hraní, leštění a lícování kanálu..dlouhé zimní večery,vačka a pružyny no to bude individuelní ale to bude jedna z nejdraších investic...,svody přiruba se necha vypálit pak trocha materialu a zručné ruce.....MaF píše:presne moje rec... udelas tech 25 koni rekneme... budes tam mit 100hp, ale sezere ti to i travu kolem cesty... ja mam kit sani+upraveny komplet potrubi (krom svodu, ty jsou v planu sirsi) a uz je to o 0.5l vic spotreba...mono píše:jednoduchá rada vykašli se na čip...zahoď ten počítač dej tam webery, vylešti kanály, udělej svody vejfuck jen z pruchoďákama, ostrá vačka,.... a budeš se divit kolik psů je v 1.4ce
- Mafox
- Jezdec
- Příspěvky: 468
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Zlínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.4 16V jak na vykon
hehe horší my co jezdíme i kotouče měnit do servisu
VW Golf IV 1,6 16V r.v. 2000 3dv.
- mono
- Řidič
- Příspěvky: 65
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha-Slivenec
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.4 16V jak na vykon
od toho sou tu silnější auta nebo hodný lidi co to udělaj za tebeMafox píše:hehe horší my co jezdíme i kotouče měnit do servisu
- Type-17
- Jezdec
- Příspěvky: 413
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Karviná
Re: 1.4 16V jak na vykon
Nazdar draci, nedavno jsem se v obchodaku koukal do nejakeho tunningu a byla tam nejaka stranka o navyseni vykonu. moc si uz nepamatuji podrobnosti tak jen strucne. psaly ze vymenily remenice klinaku ( na fotu byly duralove a jeste prevrtavane) , tak mi to porad lita hlavou.
co myslite? zvysi to kroutak-tocivy moment? myslim ze to auti co tam bylo melo turbo, tak nevim jestli by to melo stejny efect i bez turba. pokud mate nekdo ten casak, jsou tam stranky vyrobce tak sem hodte adresu.
co myslite? zvysi to kroutak-tocivy moment? myslim ze to auti co tam bylo melo turbo, tak nevim jestli by to melo stejny efect i bez turba. pokud mate nekdo ten casak, jsou tam stranky vyrobce tak sem hodte adresu.
- valec1
- Profík
- Příspěvky: 1194
- Registrován: 24.11.2007 14:00
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.4 16V jak na vykon
jo odlehcene kladky a setrvak by pomohly ale kde je vemes? jen tak utocit na soustruhu a odvrtat (odlehcit)to nebude to prave. myslim ze to nemuz byt jen tak jak te napadne i ten material musi neco vydrzet a byt co nejlehciType-17 píše:Nazdar draci, nedavno jsem se v obchodaku koukal do nejakeho tunningu a byla tam nejaka stranka o navyseni vykonu. moc si uz nepamatuji podrobnosti tak jen strucne. psaly ze vymenily remenice klinaku ( na fotu byly duralove a jeste prevrtavane) , tak mi to porad lita hlavou.
co myslite? zvysi to kroutak-tocivy moment? myslim ze to auti co tam bylo melo turbo, tak nevim jestli by to melo stejny efect i bez turba. pokud mate nekdo ten casak, jsou tam stranky vyrobce tak sem hodte adresu.
- Type-17
- Jezdec
- Příspěvky: 413
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Karviná
Re: 1.4 16V jak na vykon
prave ze v tom casaku byl odkaz na fyrmu ktera se tyhle vecicky dela. nejak me nenapadlo si ji napsat a rikal jsem si ze jsi ji zapamatuju ale nejak mi to vypadlo.
- Jurgen2000
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 17.09.2019 00:46
Re: 1.4 16V jak na vykon
MaF píše:netusi nekdo jaky zrychleni papirove ma ten motor z 0-100?
14 sekund je papírově.. Mám to samí a Někde jsem četl že někdo zkoušel dávat tam sání a klapku z 1.8t, což nevím jestli je to vůbec možné.. A prý to mělo navýšit výkon sice ne o moc ale bylo to znát.. Tak nevím, samotnýho by mě to zajímalo..
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: 1.4 16V jak na vykon
nejvíc udělá filtrbox z TDI/GTI to tomu motoru trošku pomůže, že to není tolik mrtvé - klapka to už je spíš taková třešnička na dortu spíš ve vyšších otáčkách
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- sedli01
- Řidič
- Příspěvky: 118
- Registrován: 11.11.2015 21:14
- Bydliště: Brno
Re: 1.4 16V jak na vykon
Zdarec, nečetl jsem předchozí příspěvky, ale když vidím tohle téma, tak přidím čerstvou zkušenost.
Mám 1.4 16V v kombíku, najeto 190.000 km, olej nežere. Sériový stav. Auto je samozřejmě lenivý vzhledem k tomu, že má 75 koní.
Nějaký chiptuning je naprostá kravina.
Chtěl jsem si udělat radost. Koupil jsem otevřené sání KN - hříbek s přiloženou trubicí na přívod vzduchu. Celej systém původního sání jsem hodil do háje, najedou místa v motorovým prostoru jako by zmizela půlka motoru.
Po montáží KN filtru při řazení zajímavý zvuk jako bloww off ventil, ale po dvou dnech ustalo, zřejmě si ŘJ upravila směs. Každopádně. V nízkých otáčkách nepoznáš změnu, auto se chová stejně, tahá stejně, zní stejně. Co ale funguje a proč jsem to i chtěl - ve vyšších otáčkách - nad 3.000 km táhne cca o 30% lépe. Auto prostě zabere, jako by mě někdo zezadu tlačil. Oceňuju hlavně na rychlostních silnicích, při připojování, při předjíždění. Jindy jsem dal plyn na podlahu při předjíždění kamionu a velmi dlouho trvalo, než auto začalo lehce zrychlovat a už jsem hlídal zadní zrcátko, abych nezpomalil auta za sebou a zařadil se. Teď hned po ťuknutí do pedálu okamžitá reakce a auto přidává plyn a táhne. Za mě super.
Navíc nad 3500 otáček hezký zvuk, už ne uřvanej, ale pěknej od filtru. Hlasitost možná trošku vyšší, ale když musím a přidám víc a auto zabere, dokýže mi auto konečně s nudným motorem aspoň udělat úsměv na tváři.
Pro rejpaly : Auto je pro mě přibližovadlo, proto i ta motorizace, můj život je motorka ).
Samo jsem i zkusil maximální rychlost, na stejným úseku kde jsem jel 165 km/h tacho, jsem nyní auto dostal na 180 km/h, ale to jen pro zajímavost, jezdím max 140, už tak auto točí dost.
Čekal jsem vysokou spotřebu, ve finále je o dvě deci menší, čili žádný rozdíl.
Mám 1.4 16V v kombíku, najeto 190.000 km, olej nežere. Sériový stav. Auto je samozřejmě lenivý vzhledem k tomu, že má 75 koní.
Nějaký chiptuning je naprostá kravina.
Chtěl jsem si udělat radost. Koupil jsem otevřené sání KN - hříbek s přiloženou trubicí na přívod vzduchu. Celej systém původního sání jsem hodil do háje, najedou místa v motorovým prostoru jako by zmizela půlka motoru.
Po montáží KN filtru při řazení zajímavý zvuk jako bloww off ventil, ale po dvou dnech ustalo, zřejmě si ŘJ upravila směs. Každopádně. V nízkých otáčkách nepoznáš změnu, auto se chová stejně, tahá stejně, zní stejně. Co ale funguje a proč jsem to i chtěl - ve vyšších otáčkách - nad 3.000 km táhne cca o 30% lépe. Auto prostě zabere, jako by mě někdo zezadu tlačil. Oceňuju hlavně na rychlostních silnicích, při připojování, při předjíždění. Jindy jsem dal plyn na podlahu při předjíždění kamionu a velmi dlouho trvalo, než auto začalo lehce zrychlovat a už jsem hlídal zadní zrcátko, abych nezpomalil auta za sebou a zařadil se. Teď hned po ťuknutí do pedálu okamžitá reakce a auto přidává plyn a táhne. Za mě super.
Navíc nad 3500 otáček hezký zvuk, už ne uřvanej, ale pěknej od filtru. Hlasitost možná trošku vyšší, ale když musím a přidám víc a auto zabere, dokýže mi auto konečně s nudným motorem aspoň udělat úsměv na tváři.
Pro rejpaly : Auto je pro mě přibližovadlo, proto i ta motorizace, můj život je motorka ).
Samo jsem i zkusil maximální rychlost, na stejným úseku kde jsem jel 165 km/h tacho, jsem nyní auto dostal na 180 km/h, ale to jen pro zajímavost, jezdím max 140, už tak auto točí dost.
Čekal jsem vysokou spotřebu, ve finále je o dvě deci menší, čili žádný rozdíl.
GIV variant 1.4 16V 55kW 2001; výbava Basic, rozuměj žebrák; doděláno - loketní opěrka, denní svícení, tónovaná skla, disky 16" VW, volant v kůži, centrál na dálku, otevřené sání KN.