Moje Béosma
- Ettore
- Řidič
- Příspěvky: 133
- Registrován: 15.05.2016 07:11
Re: Moje Béosma
No když to zmáčknu znovu, tak vynuluji trip, ale mohu nastavit čas a je tam 100 stránek textu o copyraitu. Při zmáčknutí start tlačítka bez nastartování tam mám ještě možnost servis, ale nechtěl bych si tím vymazat interval
Passat B8 2016
- Lukkii
- Profík
- Příspěvky: 1021
- Registrován: 18.05.2014 11:41
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Moje Béosma
Tak jsem si zas udělal čas na své auto, a provedl 2 příjemné úpravy:
1. dodělání Trailer Assist - BEZ PLA 3 (parkpilota), mám pouze areaview a na autě klasické PDC senzory (8K). Spíš hračička pro radost a trocha přemýšlení u kodování;-) Vše funguje, bez chyby.
2. Dále aktualizace SW asistenční kamery (A5) 3Q0 80 653 E na nejnovější verzi index F SW 0171. (pro tuto kameru bohužel už asi i poslední update vůbec).
Celková délka operace: 3 hodiny, následná parametrizace cca 2 minuty.
Tady už je zlepšení znát: DLA reagují přesněji a spolehlivěji, lane assist se chová plynuleji a více "prediktivně" při nájezdu do zatáček. Rychleji reaguje na změny i dopravní značení (samozřejmě jde o mikrovteřiny)
1. dodělání Trailer Assist - BEZ PLA 3 (parkpilota), mám pouze areaview a na autě klasické PDC senzory (8K). Spíš hračička pro radost a trocha přemýšlení u kodování;-) Vše funguje, bez chyby.
2. Dále aktualizace SW asistenční kamery (A5) 3Q0 80 653 E na nejnovější verzi index F SW 0171. (pro tuto kameru bohužel už asi i poslední update vůbec).
Celková délka operace: 3 hodiny, následná parametrizace cca 2 minuty.
Tady už je zlepšení znát: DLA reagují přesněji a spolehlivěji, lane assist se chová plynuleji a více "prediktivně" při nájezdu do zatáček. Rychleji reaguje na změny i dopravní značení (samozřejmě jde o mikrovteřiny)
- Přílohy
-
- TLA1fin.png (85.58 KiB) Zobrazeno 4893 x
-
- TLA2fin.png (84.96 KiB) Zobrazeno 4893 x
-
- TLA3fin.png (59.91 KiB) Zobrazeno 4893 x
Passat B8 2.0TDI, 110kw,DSG.Webasto,pACC, přestavba facelift Matrix, kapacitní volant/travel assist, Area View 360, PLA3, MIB2.5, RGB ambient 30 barev
- eauto1.cz
- VWagenista
- Příspěvky: 1474
- Registrován: 29.09.2014 11:41
- Bydliště: Opavsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Moje Béosma
Krásná práce
Nemáš tam v tom novém softu už konečně zvěř Chodci byli od začátku, tak doufám, že už je
Nemáš tam v tom novém softu už konečně zvěř Chodci byli od začátku, tak doufám, že už je
Auto1 - Import a prodej aut http://www.eauto1.cz"
- Lukkii
- Profík
- Příspěvky: 1021
- Registrován: 18.05.2014 11:41
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Moje Béosma
Dodelani MIB 2.5 - 9 palcový displej. App connect, voice, dab+, carnet/online služby. Vse plne funkcni a o poznani rychlejsi nez predchozi generace. Ovladani gesty.
Klíčová slova: MIB 2.5, Discover PRO, DP, 9palcový displej, dodělání discover PRO, displej, infotainment, Passat B8
Klíčová slova: MIB 2.5, Discover PRO, DP, 9palcový displej, dodělání discover PRO, displej, infotainment, Passat B8
Naposledy upravil(a) Lukkii dne 05.09.2019 10:10, celkem upraveno 3 x.
Passat B8 2.0TDI, 110kw,DSG.Webasto,pACC, přestavba facelift Matrix, kapacitní volant/travel assist, Area View 360, PLA3, MIB2.5, RGB ambient 30 barev
- Lukkii
- Profík
- Příspěvky: 1021
- Registrován: 18.05.2014 11:41
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Moje Béosma
Dalsi
Passat B8 2.0TDI, 110kw,DSG.Webasto,pACC, přestavba facelift Matrix, kapacitní volant/travel assist, Area View 360, PLA3, MIB2.5, RGB ambient 30 barev
-
- Nový člen
- Příspěvky: 3
- Registrován: 06.08.2019 15:26
Re: Moje Béosma
parada je mozne dokodovat side / line assist aj pre manual ? pocul som zevraj nieLukkii píše:Dalsi
- eauto1.cz
- VWagenista
- Příspěvky: 1474
- Registrován: 29.09.2014 11:41
- Bydliště: Opavsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Moje Béosma
Line Assist jde a šlo dokódovat už v předchozí generaci, když jsi měl velkou kameru NAD zrcátkem a šlo to i bez ACC a ty podmínky jsou pořád shodné.
Side Assist nelze dokódovat, potřebuješ dovybavit protože nemáš potřebný HW, třeba zadní radary, signalizační světla do špíglů atd, je to celý set výbavy navíc, lze to dovybavit a pak nakódovat a pak můžeš mít i Rear Traffic Allert, ten hlásí nebezpečí zezadu a umí auto samočinně dle výbavy nejen hlásit zvukově a opticky, ale i brzdit až zastavit:
Side Assist nelze dokódovat, potřebuješ dovybavit protože nemáš potřebný HW, třeba zadní radary, signalizační světla do špíglů atd, je to celý set výbavy navíc, lze to dovybavit a pak nakódovat a pak můžeš mít i Rear Traffic Allert, ten hlásí nebezpečí zezadu a umí auto samočinně dle výbavy nejen hlásit zvukově a opticky, ale i brzdit až zastavit:
Auto1 - Import a prodej aut http://www.eauto1.cz"
- Lukkii
- Profík
- Příspěvky: 1021
- Registrován: 18.05.2014 11:41
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Moje Béosma
Dalsi vec, kterou ve vw z neznameho duvodu u B8 nedali do menu. Pritom prakticka vec. Moznost zvolit chovani autoholdu dle potreby i pro ty, co nemaji diagnostiku. Zaroven moznost infotextu na KI.
Klíčová slova: Auto-hold, Hill-hold, AH, autohold nastavení, ABS, "Passat B8 autohold",
Klíčová slova: Auto-hold, Hill-hold, AH, autohold nastavení, ABS, "Passat B8 autohold",
Passat B8 2.0TDI, 110kw,DSG.Webasto,pACC, přestavba facelift Matrix, kapacitní volant/travel assist, Area View 360, PLA3, MIB2.5, RGB ambient 30 barev
- eauto1.cz
- VWagenista
- Příspěvky: 1474
- Registrován: 29.09.2014 11:41
- Bydliště: Opavsko
- Kontaktovat uživatele:
- Lukkii
- Profík
- Příspěvky: 1021
- Registrován: 18.05.2014 11:41
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Moje Béosma
Zatím asi nejnáročnější vlastní projekt- dodělání pACC, tedy prediktivního adaptivního tempomatu. 99% všeho spočívá v úpravách SW. Výměna samotného radaru a závěrečná kalibrace vč kódování je v tomto případě to nejjednodušší.
Poznatky po měsíci - vše funguje perfektně, a to následovně: radar spolupracuje nově primárně s mapovými podklady a údaji z čelní kamery, které detekuje s předstihem. Jedná se rychlostní značky a všechny zatáčky, kruhové objezdy a křižovatky, na které systém upozorní. Vůz zpomalí tak, aby zajistil komfortní průjezd danou zatáčkou. V případě rychlostního omezení pak zase hlídá, aby rychlost nepřekročil. Toto je samozřejmě volitelná fce, jde ji kdykoli deaktivovat a systém se pak chová jako klasické ACC.
Prediktivě se chovají rovněž dynamické LED světlomety, které lépe reagují na nájezd do zatáčky.
Pozor- pro méně znalé: nelze aktivovat žádnými běžnými diagnostickými nástroji a postupy, a už vůbec ne pouhou samotnou výměnou radaru a “nakodováním”.
Na závěr ještě výměna stávající asistenční kamery za 3Q0980654L - i díky dynamické kalibraci je to opravdu jiná jízda do zatáček (vč funkce traffic jam ).
Více info, jak systém funguje ( tedy nikoli postup “na dalku”!) případně do SZ.
Poznatky po měsíci - vše funguje perfektně, a to následovně: radar spolupracuje nově primárně s mapovými podklady a údaji z čelní kamery, které detekuje s předstihem. Jedná se rychlostní značky a všechny zatáčky, kruhové objezdy a křižovatky, na které systém upozorní. Vůz zpomalí tak, aby zajistil komfortní průjezd danou zatáčkou. V případě rychlostního omezení pak zase hlídá, aby rychlost nepřekročil. Toto je samozřejmě volitelná fce, jde ji kdykoli deaktivovat a systém se pak chová jako klasické ACC.
Prediktivě se chovají rovněž dynamické LED světlomety, které lépe reagují na nájezd do zatáčky.
Pozor- pro méně znalé: nelze aktivovat žádnými běžnými diagnostickými nástroji a postupy, a už vůbec ne pouhou samotnou výměnou radaru a “nakodováním”.
Na závěr ještě výměna stávající asistenční kamery za 3Q0980654L - i díky dynamické kalibraci je to opravdu jiná jízda do zatáček (vč funkce traffic jam ).
Více info, jak systém funguje ( tedy nikoli postup “na dalku”!) případně do SZ.
Passat B8 2.0TDI, 110kw,DSG.Webasto,pACC, přestavba facelift Matrix, kapacitní volant/travel assist, Area View 360, PLA3, MIB2.5, RGB ambient 30 barev
- eauto1.cz
- VWagenista
- Příspěvky: 1474
- Registrován: 29.09.2014 11:41
- Bydliště: Opavsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Moje Béosma
Nepodporuje jednotka čistě náhodou aktivovatelnou funkci (továrně to v nastavení infotaimentu nyní vyráběných faceliftů Passatů r2019 nenajdeš) zobrazení menu nastavení tolerance rychlosti, jako u BMW? +5kmh by mi stačilo případně. Takže značka 50kmh=jedeš 55 tacho=jedeš exaktně okolo 52gps což naměří i policie=jsi v toleranci a nebrzdíš provoz,nedostaneš pokutu, jedeš na max bez starostí.
Dokonalé to je třeba v Praze a velkoměstech, kde na pár kilometrech je 20x změna rychlosti (80-60-70-50-60-30-50........ ) a celé město je pod automatickámi radary a dopisy chodí jedna báseň...
A jak hodnotíš samotnou změnou kamery změnu chování TJA nebo Lane Assist? Je to lepší než předtím aby to stálo za to měnit jen tu kameru jen pro to vedení vozu v pruzích?
Dokonalé to je třeba v Praze a velkoměstech, kde na pár kilometrech je 20x změna rychlosti (80-60-70-50-60-30-50........ ) a celé město je pod automatickámi radary a dopisy chodí jedna báseň...
A jak hodnotíš samotnou změnou kamery změnu chování TJA nebo Lane Assist? Je to lepší než předtím aby to stálo za to měnit jen tu kameru jen pro to vedení vozu v pruzích?
Auto1 - Import a prodej aut http://www.eauto1.cz"
- CentriFUGA
- VWexpert
- Příspěvky: 2574
- Registrován: 23.03.2013 23:28
- Bydliště: Česká Lípa
- Kontaktovat uživatele:
- Lukkii
- Profík
- Příspěvky: 1021
- Registrován: 18.05.2014 11:41
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Moje Béosma
FullMirrorlink - plne zrcadleni android telefonu na jednotce DP. Predpoklady: Android telefon, ktery podporuje Mirrorling + root pristroje, kvalitni vysokorychlostni kabel, a samozrejme od VW aktivovany/zakoupeny mirrorlink.
Passat B8 2.0TDI, 110kw,DSG.Webasto,pACC, přestavba facelift Matrix, kapacitní volant/travel assist, Area View 360, PLA3, MIB2.5, RGB ambient 30 barev
- Lukkii
- Profík
- Příspěvky: 1021
- Registrován: 18.05.2014 11:41
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Moje Béosma
V rámci Vánoc konečně čas na dostavbu AID, vč. optiky a nastavení km. Zvolen nejaktuálnější možný SW před FL (facelift)- tedy index D. Ten už umožňuje mj. dokodování Laptimer ( stopky), nejvyšší možnou variaci vzhledů budíků a pozadí ( viz obrázky) a jiné kraviny. Zároveň přehledné informace k pACC - viz výše. (Prediktivní adaptivní tempomat, který zohledňuje zatáčky a rychlostní limity)
Časová náročnost: cca 3hod
Časová náročnost: cca 3hod
Passat B8 2.0TDI, 110kw,DSG.Webasto,pACC, přestavba facelift Matrix, kapacitní volant/travel assist, Area View 360, PLA3, MIB2.5, RGB ambient 30 barev
- Lukkii
- Profík
- Příspěvky: 1021
- Registrován: 18.05.2014 11:41
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Moje Béosma
.
Příští projekt: upgrade BCM jednotky + GW.
Příští projekt: upgrade BCM jednotky + GW.
Naposledy upravil(a) Lukkii dne 06.01.2020 11:36, celkem upraveno 2 x.
Passat B8 2.0TDI, 110kw,DSG.Webasto,pACC, přestavba facelift Matrix, kapacitní volant/travel assist, Area View 360, PLA3, MIB2.5, RGB ambient 30 barev