Ahoj, máte někdo zkušenosti s kompresory na 230V? Sháním kompresor s co největším výkonem, jelikož je využíván především na vyfoukání prachu z chladičů, filtrů a celkově z kombajnu. Je potřeba, aby držel co největší tlak při stálém zatížení. Většinou běží skoro hodinu v tahu. Momentálně se už po druhé přidřel jeden válec na dvoupístovém kompresoru Hecht a drží pouze cca 3bar. Bohužel zatím nemáme nataženou elektriku 380V, tak se to řeší takhle.
Momentálně mám najitý kompresor tento, nic s větším výkonem jsem nenašel. Ale na pár polských stránkách jsem se dočetl, že jsou to jen reklamní nesmysly a tohoto výkonu ty kompresory nedosáhnou. Proto bych ocenil osobní zkušenosti, díky za každou radu
Kompresor 230V
- skacel55
- Závodník
- Příspěvky: 625
- Registrován: 14.10.2012 15:40
- Bydliště: Jevíčko
Kompresor 230V
Golf Mk3 TD 1997 55kw
Golf Mk4 2001 TDi ASV 180Hp by TDIfun Indigoblau perleffekt http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=319415" onclick="window.open(this.href);return false;
Golf Mk4 2001 TDi ASV 180Hp by TDIfun Indigoblau perleffekt http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=319415" onclick="window.open(this.href);return false;
- skacel55
- Závodník
- Příspěvky: 625
- Registrován: 14.10.2012 15:40
- Bydliště: Jevíčko
Re: Kompresor 230V
https://www.dum-dilna.cz/kompresory/ole ... le-kd1479/" onclick="window.open(this.href);return false;
Golf Mk3 TD 1997 55kw
Golf Mk4 2001 TDi ASV 180Hp by TDIfun Indigoblau perleffekt http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=319415" onclick="window.open(this.href);return false;
Golf Mk4 2001 TDi ASV 180Hp by TDIfun Indigoblau perleffekt http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=319415" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Řidič
- Příspěvky: 68
- Registrován: 28.08.2016 14:12
Re: Kompresor 230V
Stále to řešíš? Hele tyhle Číny ve 100 barvách jsou všechny na h***o, i když na to natisknou třeba Metabo, Michelin, něco rádoby německého, HECHT jakože CZ, nebo tak něco. Za bůra to fakt nebude. Já mám Schneider 410-10-50 W. To bych si dovolil považovat za slušný kompresor. Nebo Aircraft., Atmos. Pak ještě nějaké Orlíky, i když i ty už jsou z části jen přeznačené Čína/Itálie. A pokud to chceš trápit, tak měnit olej a nešetřit, leje se do toho většinou 10W40, něco kolem 0,5 l, žádnej důvod šetřit.
Golf VII Variant, 1.4 tsi 92kW
- skacel55
- Závodník
- Příspěvky: 625
- Registrován: 14.10.2012 15:40
- Bydliště: Jevíčko
Re: Kompresor 230V
Ahoj, díky za info. Došel sem k tomu stejnému, že všechno je to na jedno brdo, jen jiná barva a značka. Budu měnit olej a až bude 380V, tak se koupi něco pořádnýho. Zvedl sem ho na 10bar a už se s tím dá něco udělat Jen to chce 100l nádobu.
Golf Mk3 TD 1997 55kw
Golf Mk4 2001 TDi ASV 180Hp by TDIfun Indigoblau perleffekt http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=319415" onclick="window.open(this.href);return false;
Golf Mk4 2001 TDi ASV 180Hp by TDIfun Indigoblau perleffekt http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=319415" onclick="window.open(this.href);return false;