Výměna baterie v klíči

Elektronika vozu + vše uvnitř

Moderátor: Olaf87

Martin L
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 9
Registrován: 10.11.2016 22:03

Re: Výměna baterie v klíči

Příspěvek od Martin L »

srotty píše:To,že jde nastartovat nemá s baterkou nic společného. Dal jsi tam tu novou baterku dobře nebo není stará,taky vybitá? Co druhý ovladač,ten funguje ?
Jj, vyzkoušel sem asi 3 baterie z toho 2 ten den koupené, myslím, že v baterii to nebude. určitě je daná správně. Druhý klíč funguje bez problému.
VW Golf Variant 2016, 1.4 TSi (92kW), Pacific Blue
Ford Mondeo combi 2001, 1.8 16V (92 kW), silver
Fiat Brava 2001, 1.6 16V (76 kW), night blue

ptacko
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 15
Registrován: 15.09.2010 20:33

Re: Výměna baterie v klíči

Příspěvek od ptacko »

Ahoj, ja sa tiez chcem podelit so skusenostou. U mna sa rata vydrz baterie na mesiace, cca 2-3. Za posledny rok som menil hadam aj 6 krat. Zo zaciatku som pripisoval nekvalitnym "noname china" vyrobcom, ale vyskusal som aj kvalitnejsie Duracel, Energizer, Maxell, Panasonic, schvalne som si daval pozor aj na datum vyroby baterie. Ale ziadnu zmenu som nepocitil.
Predpokladam, ze ziadne rady ohladom vyriesenia tohto vybijania zatial neexistuju. Ci sa mylim?
VW Golf VII Kombi, 1.6 TDi, 81kW

Uživatelský avatar
ladaf
Závodník
Závodník
Příspěvky: 696
Registrován: 12.08.2015 08:24

Re: Výměna baterie v klíči

Příspěvek od ladaf »

Dneska vymeneno po 4 letech a 3 mesicich za Varta CR 2025. Otazka 10s a hotovo.
Golf VII Variant Highline 1,4 TSI 6G Černá Deep perleť

Uživatelský avatar
marian86
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 246
Registrován: 13.01.2019 20:26

Re: Výměna baterie v klíči

Příspěvek od marian86 »

ladaf: uz jsi nenastartoval nebo jen preventivne?

ablorhm
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2678
Registrován: 21.09.2015 20:57
Bydliště: Praha

Re: Výměna baterie v klíči

Příspěvek od ablorhm »

Klíčem nastartuješ i s vybitým klíčem, jen si neodemkneš dveře při vybité baterce. Musel bys sundat krytku klíče. :wink:
VW Golf VII 1.2 TSI 77kw Comfort Edition+ 2015
používám VW Connect Dataplug

Uživatelský avatar
marian86
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 246
Registrován: 13.01.2019 20:26

Re: Výměna baterie v klíči

Příspěvek od marian86 »

A jo, ja myslel, ze jsem ve vlaknu o baterce co je v aute :lol:

Uživatelský avatar
ladaf
Závodník
Závodník
Příspěvky: 696
Registrován: 12.08.2015 08:24

Re: Výměna baterie v klíči

Příspěvek od ladaf »

marian86 píše:ladaf: uz jsi nenastartoval nebo jen preventivne?
Psalo ze slaba baterie v klicku tak jsem vymenil. S autem jezdi manzelka s detma tak se bojim ze bych ji nevysvetlil jak odemcit/zamcit klickem...
Golf VII Variant Highline 1,4 TSI 6G Černá Deep perleť

Uživatelský avatar
ladaf
Závodník
Závodník
Příspěvky: 696
Registrován: 12.08.2015 08:24

Re: Výměna baterie v klíči

Příspěvek od ladaf »

marian86 píše:A jo, ja myslel, ze jsem ve vlaknu o baterce co je v aute Obrázek
No jo CR 2025 je jako autobaterie ponekud mala :-D
Golf VII Variant Highline 1,4 TSI 6G Černá Deep perleť

Uživatelský avatar
vwKarelV
Řidič
Řidič
Příspěvky: 128
Registrován: 29.03.2018 08:22

Re: Výměna baterie v klíči

Příspěvek od vwKarelV »

Hlásím dvě kuriozní úmrtí (obě souvisí s naší právě absolvovanou zimní dovolenou v Alpách):
1) nejprve předposlední den dovolené, pod lyžařským svahem, kam jsme z hotelu denně dojížděli, se objevila na displeji pod volantem hláška, že si máme vyměnit
baterii v klíči ... což jsme následně učinili (byl pátek, a tak nebyl problém ZDE na fóru si zjistit potřebné informace a baterii CR2025 v samoobsluze zakoupit)
2) následně jsme šťastně doputovali domů (ujeto více jak 600 km) a po zaparkování doma a vybalení věcí z vozu nám umřel i 12V-akumulátor ve vozidle
faktická pozn.: akumulátor tedy vydržel jen 3,5 roku (což, jak jsem se zde také dočetl, je dost obvyklá životnost akumulátorů EFB u Golfů 7 ... chjo)
Hmmm... čekají nás výdaje, ale stejně jsme klikaři = obrovská klika, že jsme normálně dojeli domů a nezkomplikovalo nám to návrat.
Klika, že se to odehrálo právě v tomto pořadí ... :good:
Naposledy upravil(a) vwKarelV dne 06.03.2020 11:09, celkem upraveno 2 x.
VW Golf Variant VII 1.2 TSI 81kw *2016

ablorhm
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2678
Registrován: 21.09.2015 20:57
Bydliště: Praha

Re: Výměna baterie v klíči

Příspěvek od ablorhm »

Mám 85 tkm a 4.5r a stále původní akumulátor. 8)
Takže pravidlo to není.

Ty jsi na něj najel kolik?
VW Golf VII 1.2 TSI 77kw Comfort Edition+ 2015
používám VW Connect Dataplug

Uživatelský avatar
vwKarelV
Řidič
Řidič
Příspěvky: 128
Registrován: 29.03.2018 08:22

Re: Výměna baterie v klíči

Příspěvek od vwKarelV »

Máme (za 3,5 roku) najeto slabě přes 50 000 km. Prvé dva roky jsme jezdili častěji (denně do práce) - počínaje třetím rokem už jezdíme míň, spíš jen o víkendech, máme tedy nejen menší roční kilometrový nájezd, ale taky delší pauzy mezi jízdami - asi proto ta kratší životnost... Njn.

A abych nezapomněl - taky máme verzi 1.2 TSI Bluemotion ... to taky asi není právě ideální (údajně vyšší výkon při menší spotřebě - ale za jakou cenu?)
Naposledy upravil(a) vwKarelV dne 24.02.2020 19:00, celkem upraveno 1 x.
VW Golf Variant VII 1.2 TSI 81kw *2016

Uživatelský avatar
srotty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4757
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OLOMOUC

Re: Výměna baterie v klíči

Příspěvek od srotty »

Staral jses nějak o ten akumulátor,S/S používáš,inteligentní dobíjení máš zapojené ?

Uživatelský avatar
r@pid
Pilot
Pilot
Příspěvky: 713
Registrován: 23.01.2016 20:50

Re: Výměna baterie v klíči

Příspěvek od r@pid »

Obzvlast pri kratkych jazdach silno odporucam okamzite odpojit "bluemotion" habaduru-> rozpojit konektor tej jednotky na baterke. Je to zalezitost par sekund.

Tym sa deaktivuje aj start stop.

Pavel77
Řidič
Řidič
Příspěvky: 114
Registrován: 26.04.2015 13:39

Re: Výměna baterie v klíči

Příspěvek od Pavel77 »

Tuhle Bluemotion vychytávku jsem před asi 2 měsíci taky odpojil. V autě mám GPS lokátor a plašičku na kuny, takže je tam neustálý odběr.
V kombinaci s jízdami do práce 20+20km denně jsem předtím nabíjel co 2 týdny (většinou napětí 12,5V a méně).
Nyní po odpojení jsem stále na 12,9V, čili dobíjení funguje :-)
Stane se, že přes prodloužený víkend, když auto stojí, to spadne např. na 12,7V, a hned první jízdou je dobito.

Jestli potom nebude aktivní S/S, nevím, nezkoušel jsem, protože mám stále zafixovaný automatický dvojhmat - start + vypnutí S/S :-)
GVII Variant Highline 1,4 TSI, DSG, modrá Pacific

Uživatelský avatar
srotty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4757
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OLOMOUC

Re: Výměna baterie v klíči

Příspěvek od srotty »

Jojo,odpojením konektoru na baterce se i vypne S/S. Schválně si to vyzkoušej. :D

Odpovědět

Zpět na „Interiér + Elektronika“