"prihrev vody" ?

1.6D, 1.6TD

Moderátoři: vwCharlie, areka

Uživatelský avatar
kamencz
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3038
Registrován: 12.04.2010 07:33
Kontaktovat uživatele:

Re: "prihrev vody" ?

Příspěvek od kamencz »

Jj taky by me zajimalo jak funguje automatika :). Tohle nemuze bezet furt po zapnuti zapalovani. To by schoreli kabely. Pouze kdyby bylo nejake casove relatko. Jako je na zhaveni ale s dlouhou prodlevou.
Skoro všechny dily na MKII 605868274
Koupim http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=42&t=173396" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=0Vf5y4XIo8o" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
machinecz
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 499
Registrován: 23.01.2009 12:28
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Re: "prihrev vody" ?

Příspěvek od machinecz »

ale chce to totožnej systém , je motor teplej tak nežhavím(vodu) vubec.. je zima žhavím 2minuty minutu nic 2 minuty a zase minutu nic .. Jinak to ty kabely dostanou slušnej mazec a druhá věc .. co udělaj ty svíčky v tý vodě jestli nezačnou chyat vodní kámen

Uživatelský avatar
Bart_NJ
Závodník
Závodník
Příspěvky: 672
Registrován: 21.11.2007 09:54
Bydliště: Nový Jičín <-> Ostrava

Re: "prihrev vody" ?

Příspěvek od Bart_NJ »

Vodní kámen by snad při použití destilky neměl vznikat, nebo se pletu? Rozhodně bych taky s těmi žhavičkami "neblikal", myslím že je to menší zlo to nechat trvale žhavit dokud je třeba.
Určitě bych taky použil min. 1 teplotní čidlo, proto mě zajímá jak to chce udělat GzD bez čidla.
Moje G2: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=121&t=151448" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
machinecz
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 499
Registrován: 23.01.2009 12:28
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Re: "prihrev vody" ?

Příspěvek od machinecz »

to je pravda .. ale i když ji tam mám tak je tam i kámen .. ale zase buh ví co majitelé předemnou. Měnil jsem ted original kabely ke šhavení protože byly vyhřátý a přitom to nežhaví třeba 5 minut vkuse nikdy. Jak to měl ten td od fordu? Neví někdo?

Golfar_z_donuceni
Řidič
Řidič
Příspěvky: 95
Registrován: 22.09.2011 09:30

Re: "prihrev vody" ?

Příspěvek od Golfar_z_donuceni »

Jak jsem psal, reseni je naprogramovany ATMEL (staci lacinejsi rada a program o 30ti radkach a to mozna jeste dost prehanim), je mi tak nejak jedno jestli si to prihreje uz ohraty motor nebo bude zahrivat studeny. Vystup z W pujde do citace, 1200ot = sepnuti v cyklech 1-3-2-1 v intervalech 3 minuty s pauzama, nasledovne vypnuti. Nechce se mi hrabat do elektriky, do ktere jeste nikdo nikdy nesahl, takze to bude plne samostatny system. Pokud se ale rozhodnu k tomu, ze pouziji snimani pres cidlo, tak si tam dam vlastni (priprava na te hlave je, viz zlepsovak chlazeni preplnovanych motoru pomoci extra direk v hlave). Pro jistotu premyslim jak tomu dodat vlastni kontrolku, nema nekdo na prodej klidne shorelou vopalenou atd pristrojovku na diesela "s novou elektrikou"? Rad bych se podival jak se da pripojit/zapojit do nevyuzitych pozic dalsi kontrolky (potrebuji to krom jineho pro kontrolu pracovnich svetel)

O kabelaz si nedelam starost, otestoval jsem ze 6mm2 dokaze s prehledem tahnout 60A/12V asi do "haleluja" (po dvou dnech jsem to vypnul pac mne to uz nebavilo).

Pro sikovnejsi reseni, bude kazda svicka mit vlastni rele (nechce se mi davat 214ku a tomu podobne "uber relatka", to zavani pozarem).
poradi podle oblibenosti: typ44 ... typ81 ... typ81 ... typ81 ... KdF Golf ...

Uživatelský avatar
stevocz
Profík
Profík
Příspěvky: 1033
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Košice

Re: "prihrev vody" ?

Příspěvek od stevocz »

golfar su aj relatka na 60A takze kludne mozes dat vsetky na jedno rele.

vypinat zhavenie sviecok a zase zapinat je podla mna zbytocne lebo ked ta voda cirkuluje tak tie sviecky rychlo ochladzuje takze by som ich kludne nechal asi bezat pripadne az po dlhsej dobe ich vypnut na nejaku dobu a zase zapnut. a keby si kazdu chvilu s nimi pulzoval asi by to dlho nevydrzali.

ale inac by som to riesil pridanim teplotneho cidla napr do 50°C (teraz nepamatam jake cidlo ma tam diesel ked jedno je pre budik a druhe pre zhavenie ze ako to mera tak neviem ci by slo pouzit povodne) ze ked tolko nema tak posiela kostru a ked tu teplotu dosiahne tak kostru odpoji a tym padom vy vyplo aj relatko a pohoda. este by som asi pridal aj jeden spinac do vnutra kedy si to vies aj rucne vypnut. napr pridat dalsie tlacidlo vyhrevu zadneho okna alebo take nieco.

Uživatelský avatar
kamencz
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3038
Registrován: 12.04.2010 07:33
Kontaktovat uživatele:

Re: "prihrev vody" ?

Příspěvek od kamencz »

Ja mam v planu to dat na GIV a zapojit to pres relatko na zvlast vypinac a taky aby svitila kontrolka na palubce. Elektrikar to bez problemu zvladne :) a koukam ze jich tu je hodne. Snad to nejakej tady u nas zvladne.
Skoro všechny dily na MKII 605868274
Koupim http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=42&t=173396" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=0Vf5y4XIo8o" onclick="window.open(this.href);return false;

Golfar_z_donuceni
Řidič
Řidič
Příspěvky: 95
Registrován: 22.09.2011 09:30

Re: "prihrev vody" ?

Příspěvek od Golfar_z_donuceni »

stevo, jenze ani original nezhavi vsechny tri najednou, mam pocit ze je to rozdelene na 1 a 2. rele 214 je 70A/12V, jen se mi nechce davat vsechny tri svicky najednou na jedno rele. V noci jsem pracoval na prototypu ridiciho SW a funguje to. Ted by mne spis zajimalo jak na tu pristrojovku a hlavne sehnat nekde ten drzak do pojistkovky na dalsi relatka.
poradi podle oblibenosti: typ44 ... typ81 ... typ81 ... typ81 ... KdF Golf ...

Uživatelský avatar
kamencz
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3038
Registrován: 12.04.2010 07:33
Kontaktovat uživatele:

Re: "prihrev vody" ?

Příspěvek od kamencz »

Nojo to se nekdo ma kdyz je lektrikar :D a sikovnej jak tak koukam :).
Tyhle co chci zapojit pobezi jen asi deset minut. PAc to je doba po kterou jede tata do prace.
Skoro všechny dily na MKII 605868274
Koupim http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=42&t=173396" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=0Vf5y4XIo8o" onclick="window.open(this.href);return false;

Golfar_z_donuceni
Řidič
Řidič
Příspěvky: 95
Registrován: 22.09.2011 09:30

Re: "prihrev vody" ?

Příspěvek od Golfar_z_donuceni »

Tohle je spis mikroelektronika a v ni tezce tapu, pokud bych nevyraboval puvodni SW z jednotky digitalniho otackomeru a digitalniho stavu paliva v nadrzi, tak bych jsem do toho cumel zmatene jak Goro pred Tokiem :) Ale elektrika jako takova mi neco rika.

Ted jsem si na neco vzpomel: uplne nejjednodusejc se to da udelat tak, ze napojite vystup z teplotniho cidla na komparator, kde pomoci potaku dotlacite pozadovanou teplotu vody kdy to ma vypnout (bonus = kontrolka). Uplne jsem na takovou primitivnost zapomel :) to je vypnuti. ted jak to zapinat? Na kabel co vede ke zhavickam (tem normalnim) se napoji spinaci rele (NO rele), ktere sepne v okamzik kdy dojde k odstaveni zhavicu. No a aby to nezhavilo ve chvili kdy je auto vypnute, tak se to samozrejme napoji nekde na spinany plus.

V ramci miniaturizace by se to dalo zabastlit do rozmeru vetsiho/delsiho auto rele.
poradi podle oblibenosti: typ44 ... typ81 ... typ81 ... typ81 ... KdF Golf ...

vintera
Závodník
Závodník
Příspěvky: 634
Registrován: 10.05.2012 00:58

Re: "prihrev vody" ?

Příspěvek od vintera »

Máte někdo namontované vodní nezávislé topení v golfu? Ženě se o tom někdo pochlubil na parkovišti u fabriky a teď se mne na to ptá.

Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9064
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: "prihrev vody" ?

Příspěvek od 11mAjA11 »

Nemam to v Golfu ale chystam to do T3, mam Ebera 5KW, a Webasto 5Kw, u Ebra je problem ze se blokne jednotka kdyz se neco posere a iz nejde spustit bez origo diagnostiky, Webasto maka blbuvzdorne. Neni to zla vec..
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“