jaké máte zkušenosti s B8?
-
- Profík
- Příspěvky: 1110
- Registrován: 11.09.2016 14:37
Re: jaké máte zkušenosti s B8?
Pokud se nepletu tak ACC mi sám ubere plyn, aniž by předem brzdil brzdama. Samozřejmě při vyšších rychlostech.
U malých vzdáleností zkrátka brzdí již brzdama při dojíždění, ale při popojizdění jede víceméně plynule.
V palubaku Discover mám teda uloženou vlastní vzdálenost odstupu.
Jaké jsem rozdíly mezi režimy sport, normal, comfort apod nějak nevím. U všeho krom klimatizace a podvozku mám sport )
U malých vzdáleností zkrátka brzdí již brzdama při dojíždění, ale při popojizdění jede víceméně plynule.
V palubaku Discover mám teda uloženou vlastní vzdálenost odstupu.
Jaké jsem rozdíly mezi režimy sport, normal, comfort apod nějak nevím. U všeho krom klimatizace a podvozku mám sport )
-
- Jezdec
- Příspěvky: 463
- Registrován: 23.04.2015 21:53
Re: jaké máte zkušenosti s B8?
ACC je super vec, mam ho na svojom druhom aute, plus ho mame aj na B8. V spojeni s lane assist a dsg super. Predtym som ho mal v B7 spolu s front assist. Musis sa s tym naucit pracovat. Zo zaciatku som tiez nadaval, ze furt to brzdi, pomaly sa rozbieha a podobne...Pokial si dobre pamatam, ma tri rezimy - eco, normal a sport. Reakcie ACC su tomu teda prisposobene - eco sa rozbieha velmi pomaly, takisto dobieha plynulejsie, teda skor uberie plyn a neskor zabrzdi a sport je zas presny opak, teda ide zvolenou rychlostou takmer az pokial dosiahne zvoleny odstup a potom prudsie brzdi a zas potom rychlejsie reaguje na predbiehaci manever.
Front assist bude brzdit vtedy, ked vodic nema vobec nohu na brzdovom pedali. A ked ma a reaguje neskoro, je pripraveny brzdovy asistent, ktory v pripade potreby zosilni brzdny ucinok na maximum. V B7 mi to pipalo podstatne castejsie ako teraz v octavii alebo B8. Neviem ci je to novsim vymakanejsim softverom alebo som sa naucil jazdit s vacsim odstupom...Kazdopadne vie minimalne predist zrazke ak jej nevie uplne zabranit a netreba mat emergency ani traffic jam assist, len musia byt splnene nejake podmienky. Len upozornenie sa objavi asi prave vtedy, ked vodic zareaguje trosicku neskor, nez by mal, ale este to relativne zvlada. Vtedy je uz auto urcite pripravene na maximalne brzdenie, ci uz nohou vodica alebo systemovym pokynom.
Front assist bude brzdit vtedy, ked vodic nema vobec nohu na brzdovom pedali. A ked ma a reaguje neskoro, je pripraveny brzdovy asistent, ktory v pripade potreby zosilni brzdny ucinok na maximum. V B7 mi to pipalo podstatne castejsie ako teraz v octavii alebo B8. Neviem ci je to novsim vymakanejsim softverom alebo som sa naucil jazdit s vacsim odstupom...Kazdopadne vie minimalne predist zrazke ak jej nevie uplne zabranit a netreba mat emergency ani traffic jam assist, len musia byt splnene nejake podmienky. Len upozornenie sa objavi asi prave vtedy, ked vodic zareaguje trosicku neskor, nez by mal, ale este to relativne zvlada. Vtedy je uz auto urcite pripravene na maximalne brzdenie, ci uz nohou vodica alebo systemovym pokynom.
- Vlado_GPlus
- Pilot
- Příspěvky: 868
- Registrován: 06.02.2012 15:11
Re: jaké máte zkušenosti s B8?
Otázka do plena:
Videl som viac názorov na obe možnosti. Ako fungujete s passeratmi vy? Pri štarte najprv stlačíte START bez nohy na brzde a potom ešte raz alebo rovno šlapete na brzdu a tlačíte START ?
Sent from my SM-G975F using Tapatalk
Videl som viac názorov na obe možnosti. Ako fungujete s passeratmi vy? Pri štarte najprv stlačíte START bez nohy na brzde a potom ešte raz alebo rovno šlapete na brzdu a tlačíte START ?
Sent from my SM-G975F using Tapatalk
-
- Řidič
- Příspěvky: 140
- Registrován: 30.09.2013 16:55
- Bydliště: Cerhovice
Re: jaké máte zkušenosti s B8?
Ano, používám tento postup, ale asi ze zvyku. V B6 se mi dříve osvědčilo nechat pozhasínat kotrolky, a pak teprve startovat, jinak obačs vyskakovaly chyby. Tady postupuju stejně.
edit: V návodu píšou zmáčknout nadvakrát - viz obrázek
edit: V návodu píšou zmáčknout nadvakrát - viz obrázek
-
- Profík
- Příspěvky: 1110
- Registrován: 11.09.2016 14:37
Re: jaké máte zkušenosti s B8?
Startuji ihned napoprvé, nic 2x nemačkám.
Tady to při prvním stlačení samo čeká do doby než se nažhavý atd a až pak to samo startuje. A není potřeba tlačítko držet.
Což u B6 to startovalo ihned i pokud nebylo nažhaveno a klíček se musel držet, dokud motor nenaskočil. U B7 už držet potřeba nebylo, no ale i tak žádná sláva.
Tady to při prvním stlačení samo čeká do doby než se nažhavý atd a až pak to samo startuje. A není potřeba tlačítko držet.
Což u B6 to startovalo ihned i pokud nebylo nažhaveno a klíček se musel držet, dokud motor nenaskočil. U B7 už držet potřeba nebylo, no ale i tak žádná sláva.
- Vlado_GPlus
- Pilot
- Příspěvky: 868
- Registrován: 06.02.2012 15:11
Re: jaké máte zkušenosti s B8?
čaute
otázka do pléna
je možné nastaviť citlivosť svetelného senzora? niekedy sa mi zdá, že zbytočne svieti stretávačky namiesto denného a taktiež stretávam passaty oproti, ktoré svietia denným a mne to svieti ako o 12tej v noci
otázka do pléna
je možné nastaviť citlivosť svetelného senzora? niekedy sa mi zdá, že zbytočne svieti stretávačky namiesto denného a taktiež stretávam passaty oproti, ktoré svietia denným a mne to svieti ako o 12tej v noci
-
- Nový člen
- Příspěvky: 1
- Registrován: 28.11.2018 18:46
Re: jaké máte zkušenosti s B8?
Vsetko sa da nastavit je to v menu nastaveni auta..... vies si tam nastavit ci sa ti budu svetla zapinat skor alebo neskor....
- Vlado_GPlus
- Pilot
- Příspěvky: 868
- Registrován: 06.02.2012 15:11
Re: jaké máte zkušenosti s B8?
no to si musím teda pozrieť, lebo som si to nevšimol
mám tam len možnosť zap/vyp ale kuknem ešte raz teda
mám tam len možnosť zap/vyp ale kuknem ešte raz teda
-
- Profík
- Příspěvky: 1110
- Registrován: 11.09.2016 14:37
Re: jaké máte zkušenosti s B8?
Pokud se nepletu, tohle nastavení pro adaptivní světla, ne pro DRL.
- kubisz
- VWexpert
- Příspěvky: 2875
- Registrován: 10.07.2013 10:51
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: jaké máte zkušenosti s B8?
https://www.youtube.com/watch?v=O-3kbKe5i-o" onclick="window.open(this.href);return false; - ale asi to tam nemusi byt vzdy (vubec netusim, jak u B8); taky si myslim, ze tam je spis urychleni, ne zpozdeni...
PS: na videu resi zapinani a vypinani DRL v menu, ne zobrazeni citlivosti snimace...
PS: na videu resi zapinani a vypinani DRL v menu, ne zobrazeni citlivosti snimace...
ex. Touran 1T2, 1.9TDi, 77kW, BLS, 2007, MQ250
ex. Touran 1T3, 2.0TDi, 103kW, CFHC, 2014, DQ250
Touran 5T1, 2.0TDi, 110kW, DFGA, 2019, DQ381
ex. Touran 1T3, 2.0TDi, 103kW, CFHC, 2014, DQ250
Touran 5T1, 2.0TDi, 110kW, DFGA, 2019, DQ381
- Vlado_GPlus
- Pilot
- Příspěvky: 868
- Registrován: 06.02.2012 15:11
Re: jaké máte zkušenosti s B8?
No to tam nemám tiež, ale denné mi to zapína, len kus odveci podľa mňa
Odoslané z SM-G975F pomocou Tapatalku
Odoslané z SM-G975F pomocou Tapatalku
- kubisz
- VWexpert
- Příspěvky: 2875
- Registrován: 10.07.2013 10:51
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: jaké máte zkušenosti s B8?
jojo, prispevek byl k tomu nastaveni citlivosti snimace; poznamka jen pro hnidopichy
ex. Touran 1T2, 1.9TDi, 77kW, BLS, 2007, MQ250
ex. Touran 1T3, 2.0TDi, 103kW, CFHC, 2014, DQ250
Touran 5T1, 2.0TDi, 110kW, DFGA, 2019, DQ381
ex. Touran 1T3, 2.0TDi, 103kW, CFHC, 2014, DQ250
Touran 5T1, 2.0TDi, 110kW, DFGA, 2019, DQ381
-
- Profík
- Příspěvky: 1110
- Registrován: 11.09.2016 14:37
Re: jaké máte zkušenosti s B8?
Přepíná to správně.
Za mě osobně raději dřív, než déle.
Já osobně bych nakódoval svícení i zadních světel, při denních světlech.
Za mě osobně raději dřív, než déle.
Já osobně bych nakódoval svícení i zadních světel, při denních světlech.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 03.09.2021 12:04
Re: jaké máte zkušenosti s B8?
Vyplatí se tohle auto kupovat s nájezdem přes 200? nebo raději vybírat něco míň ojetého?
- rado.h
- Řidič
- Příspěvky: 162
- Registrován: 13.03.2010 10:38
- Bydliště: Púchov, SK
Re: jaké máte zkušenosti s B8?
Ešte si myslím, aspoň som si to viac krát všimol na mojom CC čo sa týka front assistu a výstrahy...tak začne pípať skôr, keď sa nepozerám dopredu. Neviem či to bola iba náhoda, alebo to spolupracuje s asistentom únavy vodiča, ale keď pozerám iným smerom ako pred auto a blížim sa k autu predomnou, tak pípa skôr. Nemám odvahu to nejak testovať, ale 3x som mal takúto skúsenosť.misoR píše: ↑11.10.2019 21:32ACC je super vec, mam ho na svojom druhom aute, plus ho mame aj na B8. V spojeni s lane assist a dsg super. Predtym som ho mal v B7 spolu s front assist. Musis sa s tym naucit pracovat. Zo zaciatku som tiez nadaval, ze furt to brzdi, pomaly sa rozbieha a podobne...Pokial si dobre pamatam, ma tri rezimy - eco, normal a sport. Reakcie ACC su tomu teda prisposobene - eco sa rozbieha velmi pomaly, takisto dobieha plynulejsie, teda skor uberie plyn a neskor zabrzdi a sport je zas presny opak, teda ide zvolenou rychlostou takmer az pokial dosiahne zvoleny odstup a potom prudsie brzdi a zas potom rychlejsie reaguje na predbiehaci manever.
Front assist bude brzdit vtedy, ked vodic nema vobec nohu na brzdovom pedali. A ked ma a reaguje neskoro, je pripraveny brzdovy asistent, ktory v pripade potreby zosilni brzdny ucinok na maximum. V B7 mi to pipalo podstatne castejsie ako teraz v octavii alebo B8. Neviem ci je to novsim vymakanejsim softverom alebo som sa naucil jazdit s vacsim odstupom...Kazdopadne vie minimalne predist zrazke ak jej nevie uplne zabranit a netreba mat emergency ani traffic jam assist, len musia byt splnene nejake podmienky. Len upozornenie sa objavi asi prave vtedy, ked vodic zareaguje trosicku neskor, nez by mal, ale este to relativne zvlada. Vtedy je uz auto urcite pripravene na maximalne brzdenie, ci uz nohou vodica alebo systemovym pokynom.
VW CC 2017, 2.0 TDi 135kw, DSG R-Line, Kessy, ACC, DCC, XDS, Discover Media, R19 AEZ Kaiman