Výměna baterie v klíči

Elektronika vozu + vše uvnitř

Moderátor: Olaf87

Uživatelský avatar
vwKarelV
Řidič
Řidič
Příspěvky: 128
Registrován: 29.03.2018 08:22

Re: Výměna baterie v klíči

Příspěvek od vwKarelV »

Info: ne, nijak zvlášť jsme se o akumulátor nestarali, prostě jsme jezdili podle naší potřeby (naší poslední potřebou bylo dojet do Alp (650km) a pak zase zpátky (650km) domů. A následně ten akumulátor "umřel"... :(
Dnes: ve voze jsme s auto-elektrikářem vyměnili náš vadný akumulátor za ten jeho a otestovali jak funguje nabíjení (= v pořádku) - následně jsme vrátili do vozu náš vadný akumulátor, nastartovali vůz pomocí startovacích kabelů a odvezli ho k němu do dílny - tam se po vypnutí motoru už nepodařilo vůz vzápětí znovu běžným způsobem nastartovat, z čehož prý plyne, že některý článek akumulátoru je bohužel pravděpodobně šlusnutý.

A tak prý asi nemá smysl pokoušet se ho nějak oživovat - a lépe bude rovnou ho vyměnit za nový (prý ho potkala "rychlá smrt" - což se u těchto vozů se Start-Systémem a zejména pak s akumulátorem typu EFB prý bohužel stává docela často). - Tož tak.
Naposledy upravil(a) vwKarelV dne 27.02.2020 12:41, celkem upraveno 4 x.
VW Golf Variant VII 1.2 TSI 81kw *2016

Tomasxxx
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 43
Registrován: 17.08.2016 19:22

Re: Výměna baterie v klíči

Příspěvek od Tomasxxx »

A proto mam od novoty start-stop vypnuty. Jsem si jist ,ze to prodlouzi zivotnost nejen baterce.

mxm1919
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 462
Registrován: 21.04.2011 16:10
Bydliště: Hodonín (JMK)

Re: Výměna baterie v klíči

Příspěvek od mxm1919 »

Ještě že ho netrapila dlouhá a bolestivá smrt... :D
Golf VII 1.4 TSI CHPA (mpower 123kW) HL http://bit.do/Golfik
Passat 3C 2.0 TDi BKP (103kW) HL
OI 1.9 TDi ALH (TDIFun 94kW) RIDER
Fabia I 2.0i AZL (85kW) ELEG,KŮŽE,XEN
OII 1.9 TDi BXE (77kW) ELEG

Uživatelský avatar
srotty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4757
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OLOMOUC

Re: Výměna baterie v klíči

Příspěvek od srotty »

To vwKarelIV a Tomasxxx-doporučuji si přečíst tohle :http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=2 ... 00&start=0

Uživatelský avatar
jirkaa64
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 473
Registrován: 22.12.2012 10:58

Re: Výměna baterie v klíči

Příspěvek od jirkaa64 »

Co se týká baterie, tak mám auto 7 let, baterie původní, nikdy nedobíjená, což neznamená že třeba dneska nenastartuji, ale nemyslím si že je normální když odejde po třech letech :cry:
G7 bílá Pure 1,2 63kw ergoActiv SunSet

mxm1919
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 462
Registrován: 21.04.2011 16:10
Bydliště: Hodonín (JMK)

Re: Výměna baterie v klíči

Příspěvek od mxm1919 »

Taky záleží, kolikrát za den startuješ, kolik máš tras delších než 30 km, kolik máš elektroniky ve voze, jaké světla, úpravy, používání různých funkcí (sklápění, coming/leaving) a dalších,... Protože pak možná i po 3 letech mrtvá baterie může být relativně v normě.
Golf VII 1.4 TSI CHPA (mpower 123kW) HL http://bit.do/Golfik
Passat 3C 2.0 TDi BKP (103kW) HL
OI 1.9 TDi ALH (TDIFun 94kW) RIDER
Fabia I 2.0i AZL (85kW) ELEG,KŮŽE,XEN
OII 1.9 TDi BXE (77kW) ELEG

Uživatelský avatar
vwKarelV
Řidič
Řidič
Příspěvky: 128
Registrován: 29.03.2018 08:22

Re: Výměna baterie v klíči

Příspěvek od vwKarelV »

Změřil jsem si napětí na těch 3,5 roku starých "vybitých" bateriích CR 2025 (Panasonic) a překvapila mě hodnota 3,04V... (myslel jsem, že tam bude určitě pod 3 Volty, tipoval jsem např. 2,5V nebo i méně)...
Bavil jsem se o tom s kolegou a ten se mi svěřil, že jeho trápí jiný "oříšek": když vymění baterii v autoklíči, tak mu "vydrží" cca 2 týdny a palubní systém mu oznamuje, že baterie v autoklíči je "vybitá" a má ji vyměnit. Udělal to tedy, dokonce několikrát... Zkoušel různé značky těch baterií (GP, Sony, Varta, Kodak) a furt to samé...
Měřil to a taky: napětí dobré. Tak ho jednou napadlo tu baterii jen vyjmout + znovu ji tam vložit - a hle: baterie "vydržela" další dva týdny.
Od té doby (už víc jak rok) to takto praktikuje furt dokola - akorát ho to děsně štve, protože občas člověk spěchá, že... :baseball:
VW Golf Variant VII 1.2 TSI 81kw *2016

Uživatelský avatar
Roman_P
Řidič
Řidič
Příspěvky: 168
Registrován: 20.05.2018 21:17
Bydliště: Praha západ

Re: Výměna baterie v klíči

Příspěvek od Roman_P »

Včera mi auto psalo hlášku abych vyměnil baterku. Tak jsem to udělal a ráno auto normálně odemknul. Teď jsem na cestách a ovladač rychle bliká a už nezamknu a neodemknu. Nevíte jestli se to mohlo takhle dodatečně nějak rozhodit a jak to zase s autem zkamaradit?
VW Golf VII Variant 1.4 TSI 103kW High Line
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=291&t=348950

Uživatelský avatar
srotty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4757
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OLOMOUC

Re: Výměna baterie v klíči

Příspěvek od srotty »

Pokud po výměně baterky auto zamykalo, tak to bude spíš špatnou baterkou. Zkus dát jinou.

Uživatelský avatar
Roman_P
Řidič
Řidič
Příspěvky: 168
Registrován: 20.05.2018 21:17
Bydliště: Praha západ

Re: Výměna baterie v klíči

Příspěvek od Roman_P »

Tak jsem hned po cestě koupil novou baterii a protože není moc na výběr, tak ve vietnamský večerce. Klíč nějak po chvíli přestal při zmáčknutí rychle poblikávat ale svítil a auto zamknul. Šli jsme courat do lesa a kluk se mě že srandy ptá, jestli má hledat nějaký autobusový spojení. No a přijdeme za hodinku k autu a nejde odemknout. Klíč ani neblikne. Vloupal jsem se do vlastního auta a doma našel hodně starý baterky Panasonic v už hodně zažloutlém obalu. Ta dneska celý den vypadá že jede. Chápu, že předchozí dvě baterky mohly být sračky, ale proč si auto nestěžovalo?
VW Golf VII Variant 1.4 TSI 103kW High Line
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=291&t=348950

Uživatelský avatar
srotty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4757
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OLOMOUC

Re: Výměna baterie v klíči

Příspěvek od srotty »

Nevím přesně, jak auto měří stav baterky v klíči. Ale je možné, že po prvním zjištění, že je tam nová baterka si nastaví nějaký časový úsek a neměří při každém vložení klíčku. Zkrátka že nekontroluje pořád.

Uživatelský avatar
Roman_P
Řidič
Řidič
Příspěvky: 168
Registrován: 20.05.2018 21:17
Bydliště: Praha západ

Re: Výměna baterie v klíči

Příspěvek od Roman_P »

To je možný, že se pak nezatěžuje komunikací s klíčkem nonstop.
Každopádně starý Panasonic i dneska v klíčku maká, tak doufám, že vyřešeno zas na nějakou dobu. Ještě dnes jsem tedy vzal do bundy i druhý klíč.
VW Golf VII Variant 1.4 TSI 103kW High Line
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=291&t=348950

Langi.46
Řidič
Řidič
Příspěvky: 65
Registrován: 19.09.2018 20:43

Re: Výměna baterie v klíči

Příspěvek od Langi.46 »

Mám stejný problém s neustálou výměnou barerie v klíči, kdy nevydrží ani týden a musím baterii vyměnit. To jsem učinil již třikrát a dnes klíč opět vybitý. Baterie tam byly od Panasonicu a Phillipsu. V druhém klíči ten problém není, ale tam je baterie neměněná již dva roky, kdy tento klíč ležel doma. Podařilo se někomu tento problém vyřešit?

ablorhm
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2678
Registrován: 21.09.2015 20:57
Bydliště: Praha

Re: Výměna baterie v klíči

Příspěvek od ablorhm »

Někdo si pomohl "trojhmatem", já bych vyndal starou baterii, počkal třeba minutu a vložil tam novou.
VW Golf VII 1.2 TSI 77kw Comfort Edition+ 2015
používám VW Connect Dataplug

Uživatelský avatar
Ted Striker
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 8
Registrován: 08.03.2016 20:29

Re: Výměna baterie v klíči

Příspěvek od Ted Striker »

Dobrý den. Mám Golf MK7 Spotsvan s bezklíčkovým přístupem, rok 2016. Baterii jsem měnil už asi 3x nebo 4x. Ani jednou se mi neobjevila hláška o nízkém napětí baterie v klíčku. Vždy auto odemknu, nastartuju a při příjezdu do práce už auto nezamknu. Krytku ze dveří se mi nechce páčit (kdoví jak tam pak bude držet a bude okousaná) , po dvou těchto zkušenostech už v autě vozím jednu novou 2025 baterii a další mám v práci a doma. Docela mne kdysi překvapilo, že když jsem nemohl zamknout auto, půjčil jsem si stejnou baterii 2025 z firemní trojkové oktávky. Tam kde škodovácký klíček zamknul oktávku na 20m a ještě přes jednu zeď, si VW ani neškrtl, kessy nefungovala a ani neblikla ledka při stisku tlačitka. Má někdo podobnou zkušenost? Nejdivnější na tom je, že pokaždé ráno v pohodě auto odemknu, nastartuju, vše v pořádku, žádná hláška a po příjezdu do práce už auto nezamknu - klíček nenalezen.

Odpovědět

Zpět na „Interiér + Elektronika“