Teplota 1.8 66kw
-
- Nový člen
- Příspěvky: 6
- Registrován: 23.08.2015 15:03
Teplota 1.8 66kw
Zdravím,stala se mě věc,jel jsem asi 400 km celkem jsem autu dál ceres, sportovní jízda.. všechno v pořádku. Dojel jsem a zastavil. Asi po půl hodině jsem jel kousek jen a nechal auto vrcet na volnoběh a teplota stoupla na 110..pustil jsem na plno topení a teplota klesala..zkusil jsem vypnout topení a opět vzrostla na 120..zdehl jsem ho a povolil víčko nádobky na vodu.po chvílce jsem zkusil opět nastartovat (zkusil jsem pumpu jestli jde ,šla ok) po chvilce voda vyběhla nádobkou a teplota samozřejmě také vysoká. Nechal jsem auto stát den ,ujel jsem asi 50 km volně celkem a nic se nedělo. Teplota na normální hladině. Zkusil jsem i ventilátor jestli funguje(napojil jsem ho natvrdo na baterii a šel) jen jsem si nevšiml předchozí den jestli šel.. nevíte někdo čím by to mohlo být ? Že by těsnění ? Ale do teď se nic neztrácelo,voda byla čistá,olej také.. nevím si rady a ikdyz to teď funguje nechci aby se to kirvilo dále když by mohlo být něco v háji. Prosím poraďte případně jak co zkusit a domoci se nějakého řešení. Předem moc děkuji.
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9062
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: Teplota 1.8 66kw
Ehm ehm ehm, kdyz byla teplota na 110 tak ventilator na chladici bezel ???
-
- Nový člen
- Příspěvky: 6
- Registrován: 23.08.2015 15:03
Re: Teplota 1.8 66kw
To právě nevím když s tím teď jezdím teplota 90 a ventilátor neběží,ale 90 je norma.. a jak píšu když ho natvrdo spojim s baterií tak jde .. musím zřejmě zjistit jestli když je auto zahřáté spustí. Je na to nějaký fígl ?
-
- Nový člen
- Příspěvky: 6
- Registrován: 23.08.2015 15:03
Re: Teplota 1.8 66kw
Tak se nespina větrák,včera jsem zase vařil. Ale větrák funkční, takže chyba bude nejspíš nějaké to čidlo. Už jsem to tu pročítal a vím že se tu řešilo. Jen bych potřeboval pod jakým názvem najdu na autokelly to čidlo přesně a kde ho najít přesně, díky lidi
- Shorty
- VWexpert
- Příspěvky: 3135
- Registrován: 24.05.2010 16:33
- Bydliště: Praha
Re: Teplota 1.8 66kw
Termospínač ventilátoru chladiče
867959481 je dvoupólový spíná 95-84°C asi pro auta bez klimy, s manuálem
1H0959481B je dvojitý třípólový spíná 95-84°C a větší rychlost při 102-91°C asi pro auta s klimou nebo automatem
Pozor, ať to má i těsnící kroužek a příliš nepřetahovat. Je potřeba trochu neobvyklý klíč 29. Vyměňuj rychle neb je to v pravém dolním rohu chladiče při pohledu na motor, a začne to téct. Tak si vem gumové rukavice, protože fridex celkem pálí na kůži.
867959481 je dvoupólový spíná 95-84°C asi pro auta bez klimy, s manuálem
1H0959481B je dvojitý třípólový spíná 95-84°C a větší rychlost při 102-91°C asi pro auta s klimou nebo automatem
Pozor, ať to má i těsnící kroužek a příliš nepřetahovat. Je potřeba trochu neobvyklý klíč 29. Vyměňuj rychle neb je to v pravém dolním rohu chladiče při pohledu na motor, a začne to téct. Tak si vem gumové rukavice, protože fridex celkem pálí na kůži.
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V