1.5 TSi Evo 110 kW

Benzínové agrégáty

Moderátor: Olaf87

dakob
Řidič
Řidič
Příspěvky: 137
Registrován: 11.06.2018 20:11
Bydliště: Praha - Kobylisy

Re: 1.5 TSi Evo 110 kW

Příspěvek od dakob »

Prelude píše:Mohol by mi niekto, co ma moznost nastavenia jazdneho profilu dat informaciu, ci ma zvolenie rezimu Sport (pohon) vplyv na ne/vypinanie valcov? Viem, ze start-stop system je vtedy deaktivovany, no zaujimalo by ma, ci aj rezim 2 valcov. Neskusal ho pripadne niekto deaktivovat cez kodovanie? Nezda sa mi, ze by nejako vyrazne pomahal setrit benzin, navyse sa pri nom velmi neda brzdit motorom a jeho dlhodoba spolahlivost, ci vplyv na motor su, podla mojho nazoru, tiez otazne.
Bohužel, ovlivnit se to nedá. Volbu profilu jízdy mám. Podle mě to nepůjde ani kódováním, jinak by se to řešilo víc než start stop :D. Zajímal jsem se o ACT technicky a nepřijde mi to tak špatně udělané - blbost to určitě je, ale přijde mi, že by to mohlo vydržet.
Golf VII Variant HL 1,5 TSI EVO 110kW OPF 7DSG (2018)

Uživatelský avatar
srotty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4757
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OLOMOUC

Re: 1.5 TSi Evo 110 kW

Příspěvek od srotty »

Tak mechanicky to vydrží.Je tady jedno Ale. Tím,jak se prostřední válce odpojují,dochází k jejich chládnutí. A pak se zase ohřejí a tak pořád dokola. No a to vede k velké karbonizaci právě těch dvou prostředních válců. Ve Světě motorů v rubrice Bazar doporučovali se těmto motorům s vypínáním válců obloukem vyhnout. Byla tam i foto,jak moc to bývá zakarbonované.

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzín“