1,4 určitě neměla čidlo na teplotu oleje. U 1,8 je v držáku olejovýho filtru.
Mám ten dojem,že do 1,4 a 1,6 se MFA nedávaly.
U: Domontáž palubního počítače MFA
- KOŠŤÁL
- Moderátor
- Příspěvky: 11674
- Registrován: 22.11.2007 22:51
- Bydliště: 28 kiláků od našich
- Kontaktovat uživatele:
- karlospv
- Člen klubu
- Příspěvky: 1377
- Registrován: 04.10.2007 11:01
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Ja mam MFA v 1.6 74kw origo.
Prodam naraznik na G3 http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=138878
- KOŠŤÁL
- Moderátor
- Příspěvky: 11674
- Registrován: 22.11.2007 22:51
- Bydliště: 28 kiláků od našich
- Kontaktovat uživatele:
Re: U: Domontáž palubního počítače MFA
Já měl na mysli 55kW
- shafticzek
- Člen klubu
- Příspěvky: 2648
- Registrován: 15.01.2012 15:35
- Bydliště: Praha 4
- Kontaktovat uživatele:
Re:
To je uplně jiná 1.6ka. AFT samozřejmě MFA má, ale 1.6ky z feldy, co jsou v golfu, ne.karlospv píše:Ja mam MFA v 1.6 74kw origo.
- KaCzaba
- VWsenior
- Příspěvky: 2254
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Scania 620psů
- Kontaktovat uživatele:
Re: U: Domontáž palubního počítače MFA
Vratil se nam po 5 letech domu tatovo ex varos.
Mam ho jako pracanta. V aute jsou budiky s MFA. Packa nikoli. zatim jsem zbezne hledal u pacek kabel do pojistkovky,ale nenasel.
V navodu,mimochodem super prace, pises ze i budiky maji svou kabelaz jinou, pokud je v aute MFA. Kdyz vyndam budiky, poznam na kabelazi zda je ci neni pro MFA? podle poctu obsazenych ci volnych pozic treba?
Jinak vec se ma takto. Auto nema RJ. Je to kastle puvodne z benzina a je v tom dana mechanika tdi. takze spotrebu od toho necekam:-D
Jde mi spis o teplotu oleje a venkovni teplotu. Ostatni funkce tak nejak nepotrebuji.
Tak mi jde o to zda se s tim mam babrat a nebo koupit na ebay za par jorun display s cidlem a zabudovat si ten teplomer trochu jinak nez je origo.
Mam ho jako pracanta. V aute jsou budiky s MFA. Packa nikoli. zatim jsem zbezne hledal u pacek kabel do pojistkovky,ale nenasel.
V navodu,mimochodem super prace, pises ze i budiky maji svou kabelaz jinou, pokud je v aute MFA. Kdyz vyndam budiky, poznam na kabelazi zda je ci neni pro MFA? podle poctu obsazenych ci volnych pozic treba?
Jinak vec se ma takto. Auto nema RJ. Je to kastle puvodne z benzina a je v tom dana mechanika tdi. takze spotrebu od toho necekam:-D
Jde mi spis o teplotu oleje a venkovni teplotu. Ostatni funkce tak nejak nepotrebuji.
Tak mi jde o to zda se s tim mam babrat a nebo koupit na ebay za par jorun display s cidlem a zabudovat si ten teplomer trochu jinak nez je origo.
motor?to je ta vec co ma vic jak 4 valce?
- shafticzek
- Člen klubu
- Příspěvky: 2648
- Registrován: 15.01.2012 15:35
- Bydliště: Praha 4
- Kontaktovat uživatele:
Re: U: Domontáž palubního počítače MFA
Doplňuji dvě fotky z další montáže, zapojení konektorů z budíků a páčky + spojení konektoru signalizace blinkrů a spotřeby.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 1
- Registrován: 27.03.2018 09:32
Re: U: Domontáž palubního počítače MFA
Zdravím hoši. Dorábam Mfa na Cordobu tdi ( budíky páčku atď mám z golfu ) ... Po zapojení podla návodu jediné co mi na budíkoch ide sú hodiny a najazdené km - je možné že by byl rozdil v kabelážach golf3 Cordoba? Stretol sa už s týmto niekto?
Pre úplnost: po napojení na povodnu kabeláž ide všetko okrem smeroviek ( a bliká kontrolka chladici kvapaliny ) ale nejde logicky mfa
Pre úplnost: po napojení na povodnu kabeláž ide všetko okrem smeroviek ( a bliká kontrolka chladici kvapaliny ) ale nejde logicky mfa
- Kuny1991
- VWagenista
- Příspěvky: 1280
- Registrován: 17.10.2009 21:48
- Bydliště: Kynšperk nad VWohří
- Kontaktovat uživatele:
Re: U: Domontáž palubního počítače MFA
Pokud vám kabeláž od teplotního čidla oleje končí ve velké svorkovnici na motoru, tak dodělejte kabel z pojistkovky (konektor G2 pin 1) do vyznačeného otvoru (č.17). Do svorkovnice na motoru budete potřebovat níže vyobrazený konektor (je to ta menší varianta pro průřez 1mm) a do pojistkovky přijde opět ten samý typ konektoru, ale větší varianta (pro průřez 2,8mm). Pak již stačí védst kabel se zbytkem kabeláže pod baterkou apod až do kabiny.