Vrzání přední nápravy
- dream7000
- VWagenista
- Příspěvky: 1447
- Registrován: 16.01.2008 18:29
- Bydliště: Námestovo, Orava
Re: Vrzání přední nápravy
stacilo, ale mam dojem že po nejakom najazde budeš na tom istom, ja som tam dal strongflex a ten zadny preto lebo to auto na tych standartnych plavalo pri tom vykone, mam to v G7 R, teraz je ta naprava konečne ticho a hlavne je tuhá pri ostrejšom prejazde zakruty
- THaltof
- Řidič
- Příspěvky: 103
- Registrován: 14.06.2018 20:52
Re: Vrzání přední nápravy
Odstranění nepříjemného vrzání přední nápravy při přejezdu retardérem, popřípadě zhoupnutí na vozovce -> problémem jsou zadní silentbloky předních ramen. Vcelku snadné nalézt. Prostě vemte pajcr a zkoušejte vyvíjet sílu na všechny různé silentbloky ze všech možných úhlů dokud nenajdete takový, který povrzává. Oprava jednoznačně teflonovým mazivem, ať to za půl roku neděláte znova
VW Passat B8 Variant 2.0TDi 140kW DSG Full LED Custom R-line St.Tropez klikněte zde!
-
- Řidič
- Příspěvky: 78
- Registrován: 27.11.2018 18:24
Re: Vrzání přední nápravy
Taky vržu... Tedy chystám se to promazat všude, kde by mohlo. Měnit budu, až bude vůle. Ptám se tedy autoznalých Silikonový olej, MD, WD - je špatně nebo?
- capo
- Jezdec
- Příspěvky: 449
- Registrován: 12.02.2008 09:47
Re: Vrzání přední nápravy
Pokud to chceš mazat každý den, tak to špatně není . Teflonová vazelína vydrží mnohem déle.
Minulost : Passat Variant 3C MR2010, 2.0 TDI 125 kW, DSG, R-LINE; Pak chvilku Octavia 2,0TSI DSG L&K
Současnost : Passat Variant B8 MR2016, BiTDI a dost solidní výbavička
Současnost : Passat Variant B8 MR2016, BiTDI a dost solidní výbavička
- eauto1.cz
- VWagenista
- Příspěvky: 1474
- Registrován: 29.09.2014 11:41
- Bydliště: Opavsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vrzání přední nápravy
Ideální je zespoda umýt horkou vapkou saponátem, bez vosku pořádně celé auto a zejména ty silentbloky
Taky umýt všechny pružiny tlumičů zejména jejich spodní uložení v "misce" dokonale
Potom vysušit
Pak ty spodní misky 4x máznout
Mazat všechny silentbloky na celém autě a nemusíte nic zkoušet. Lepší máznout více a případně pak otřít co jde ven.
Včetně uložení stabilizátorů na obou nápravách 2+2ks (kosti by se měly měnit když vržou asi mají vůli)
všechna ramena, vpředu 4x
vzadu 10x
a taky na motoru 2x a 1x převodovka reakční k nápravnici přední
a dále zadní nápravnice ke karosérii 4x
4Motion zadní Haldex taky máznout 3x silentbloky
Taky umýt všechny pružiny tlumičů zejména jejich spodní uložení v "misce" dokonale
Potom vysušit
Pak ty spodní misky 4x máznout
Mazat všechny silentbloky na celém autě a nemusíte nic zkoušet. Lepší máznout více a případně pak otřít co jde ven.
Včetně uložení stabilizátorů na obou nápravách 2+2ks (kosti by se měly měnit když vržou asi mají vůli)
všechna ramena, vpředu 4x
vzadu 10x
a taky na motoru 2x a 1x převodovka reakční k nápravnici přední
a dále zadní nápravnice ke karosérii 4x
4Motion zadní Haldex taky máznout 3x silentbloky
Naposledy upravil(a) eauto1.cz dne 25.03.2020 13:00, celkem upraveno 1 x.
Auto1 - Import a prodej aut http://www.eauto1.cz"
-
- Řidič
- Příspěvky: 78
- Registrován: 27.11.2018 18:24
Re: Vrzání přední nápravy
Super,
díky za vyčerpávající odpověď. (Akorát nemám vapku ani rampu). Ale nějak to udělám.
díky za vyčerpávající odpověď. (Akorát nemám vapku ani rampu). Ale nějak to udělám.
- eauto1.cz
- VWagenista
- Příspěvky: 1474
- Registrován: 29.09.2014 11:41
- Bydliště: Opavsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vrzání přední nápravy
Nic na tom není, nejdřív si to nastuduj tu konstrukci, pak to umíš umýt když víš kde co přesně je viz foto:
(spodní misky zadních pružin jsou v těch největších nejnižších ramenech v místě za tlumičem při pohledu od kola, když se to nemyje, tak ty pružiny časem prasknou)
(spodní misky zadních pružin jsou v těch největších nejnižších ramenech v místě za tlumičem při pohledu od kola, když se to nemyje, tak ty pružiny časem prasknou)
Auto1 - Import a prodej aut http://www.eauto1.cz"
- Jirass
- Jezdec
- Příspěvky: 218
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha 4
Re: Vrzání přední nápravy
Mě to taky hodně vrzalo a namazání je jen na chvilku. Doporučuju vyměnit celý ramena. Není to taková raketa a vyměnit si to může každý sám. Jsou to dva šrouby a tři matky. Nic jinýho není potřeba povolovat. Jen to rameno bez čepu na konci. Vyndat a nasadit v pohodě, ani jsem nesundaval spodní kryt motoru. Já to měnil už vše komplet, mimo kuláků. Ty vyměním později a nechám udělat geometrii. Začal jsem ve dvě odpoledne a v půl devátý hotovo Je to úplně jiná jízda, doporučuju
Passat Variant B8 2.0TDI(CRLB)15 110kw@140kw
- capo
- Jezdec
- Příspěvky: 449
- Registrován: 12.02.2008 09:47
Re: Vrzání přední nápravy
Jaké a za kolik jsi dával tlumiče? A kolik najeto, že tak "radikální" obměna?
Minulost : Passat Variant 3C MR2010, 2.0 TDI 125 kW, DSG, R-LINE; Pak chvilku Octavia 2,0TSI DSG L&K
Současnost : Passat Variant B8 MR2016, BiTDI a dost solidní výbavička
Současnost : Passat Variant B8 MR2016, BiTDI a dost solidní výbavička
- Jirass
- Jezdec
- Příspěvky: 218
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha 4
Re: Vrzání přední nápravy
Dával jsem vše origo a najeto už mám 206 000km. Třeba na tlumičích je Monroe, ale kupováno jako origo. Už když jsem auto před rokem kupoval, tak mělo 176 000km a tlumiče mokrý. Při přejezdu díry nebo něčeho většího, tak to byla taková ošklivá rána a v zatáčkách na kanálech to uskakovalo. Na rovný silnici to bylo v pohodě. Nechtěl jsem měnit jen něco a dělat to na etapy. Znáš to, vyměníš něco, není to ono. Vyměníš další a zase se něco nezdá. To už znám. Teď je to nový auto. Dlažba, kanály, nerovnosti prostě paráda !!! Úplně si to užívám Jinak zadek jsem dělal už loni na podzim.
Passat Variant B8 2.0TDI(CRLB)15 110kw@140kw
- capo
- Jezdec
- Příspěvky: 449
- Registrován: 12.02.2008 09:47
Re: Vrzání přední nápravy
Hezky z gruntu...
Já měnil DCC na 3C, tehdy jsem věděl že ty tlumiče dělá pouze Monroe (na většinu značek) a ty el-mag ventily jsou přímo od Ohlins. Ale já je neměl vyteklý a rozdíl jsem vlastně moc nepoznal, proto se ptám (auto mělo najeto asi 280t.)
Já měnil DCC na 3C, tehdy jsem věděl že ty tlumiče dělá pouze Monroe (na většinu značek) a ty el-mag ventily jsou přímo od Ohlins. Ale já je neměl vyteklý a rozdíl jsem vlastně moc nepoznal, proto se ptám (auto mělo najeto asi 280t.)
Minulost : Passat Variant 3C MR2010, 2.0 TDI 125 kW, DSG, R-LINE; Pak chvilku Octavia 2,0TSI DSG L&K
Současnost : Passat Variant B8 MR2016, BiTDI a dost solidní výbavička
Současnost : Passat Variant B8 MR2016, BiTDI a dost solidní výbavička
- Jirass
- Jezdec
- Příspěvky: 218
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha 4
Re: Vrzání přední nápravy
To moje tlumiče asi už tolik nefungovaly. Třeba při retardéru ten tlumič po přejetí jakoby vystřelil, pružina ho vytáhla zpět rychle a nepodržel, a jelikož i horní uložení si přidávalo další zvuky, tak se to sčítalo a bylo to takový divný. Auto se chová hodně jinak a krásně drží stopu i při nerovnostech. I silentbloky už nebyly nic moc. Hrozně to vrzalo, až mi bylo stydno Teď je to úplně něco jinýho. Asi by to vydrželo déle, ale už to nebylo ono. Třeba na zadku jsem slyšel zadní ložiska. Proto jsem je dal i na předek. Asi těch 200 000km je taková hranice, kdy už to není 100% ale asi by to drandilo vše dál.
Passat Variant B8 2.0TDI(CRLB)15 110kw@140kw
- tomxass
- Závodník
- Příspěvky: 635
- Registrován: 01.07.2012 16:55
Re: Vrzání přední nápravy
V origo servise podľa môjho VIN r.v. 2018 neeviduju problémy s vrzganim pri Passate, len Škoda Octavia, Karoq, Superb, Kodiaq...
Vraj je pripis od VW, kto má auto v záruke tak treba namazat ak som dobre pochopil dorazy vpredu na tlmicoch pod prachovkou.
Nemáte niekto ten dokument?
Vraj je pripis od VW, kto má auto v záruke tak treba namazat ak som dobre pochopil dorazy vpredu na tlmicoch pod prachovkou.
Nemáte niekto ten dokument?
Passat B8 2.0 TDI DFGA 2018 7°DSG Highline
- tomxass
- Závodník
- Příspěvky: 635
- Registrován: 01.07.2012 16:55
-
- Řidič
- Příspěvky: 135
- Registrován: 01.10.2010 15:29
Re: Vrzání přední nápravy
neuvažovali jste někdy místo Monroe dát třeba Bilsteiny?
Buď B4 (černé) nebo B6 (žluté) ?
Ja na Alltrack zakoupil origo pružiny a B6 tlumiče, k tomu nové uložení a další věci na nápravy a jsem neskutečně zvědavý na to jak se to bude chovat
Buď B4 (černé) nebo B6 (žluté) ?
Ja na Alltrack zakoupil origo pružiny a B6 tlumiče, k tomu nové uložení a další věci na nápravy a jsem neskutečně zvědavý na to jak se to bude chovat