Odpojení odlučovače oleje

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
Uživatelský avatar
sedli01
Řidič
Řidič
Příspěvky: 118
Registrován: 11.11.2015 21:14
Bydliště: Brno

Odpojení odlučovače oleje

Příspěvek od sedli01 »

Zdarec, mam dotaz na odlucovac oleje GIV 1.4 benzin.

Jednou uz jsem ho menil, ted po 2 letech kaluz pod autem - olej vytekl merkou oleje. Byla ucpana hadice od odlucovace, co vede do airboxu ( a ma v pulce umistene cidlo - bud vyhrev ? nebo kontrola ucpani ? )

Hadice kaput, proste jsem ji vyhodil, byla jak roztavena uz po letech a komplet plna jakoby karbonu...

Diru na hadicku na airboxu zaslepim nebo necham, ale co od toho odlucovace ? Muzu to nechat nezadelany ?
Motor funguje jak ma, volnobeh taky ok...
Muze se neco stat ? Ja vidim pozitivum v tom, ze vypary a bordel nepujdou zpet do filtrboxu.
Ted jen nevim, jak vypada odlucovac uvnitr a zda ho muzu nechat proste bez hadice. Ten vyvod, na kterem byla hadicka, smeruje sikmo, ale smerem vzhuru. Muze to byt otevrene ?

Nevim, jak to v odlucovaci vypada, ale do hrdla se urcite ani voda nedostane, smeruje vzhuru a mam dekl pod motorem proti bordelu.
Z odlucovace jdou jen ty vypary a sajrajt, to maximalne odkapne na dekl motoru, kdyz tam neni hadicka ne ?

Dekuju za rady. Jinak budu muset koupit komplet to vedeni od odlucovace, napojit zase to cidlo ( ted mi visi volne ) a dalsi cast hadicky co se napoji na filtrbox. Petr.
GIV variant 1.4 16V 55kW 2001; výbava Basic, rozuměj žebrák; doděláno - loketní opěrka, denní svícení, tónovaná skla, disky 16" VW, volant v kůži, centrál na dálku, otevřené sání KN.

Uživatelský avatar
srotty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4757
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OLOMOUC

Re: Odpojení odlučovače oleje

Příspěvek od srotty »

To není dobrý nápad,nechat to jen tak. Jednak ti půjdou výpary do kabiny,a bordel do motoru. Naivně si myslet,že když je kryt pod motorem tak se tam nic nedostane...Já osobně bych tam dal novou hadici. Nemusí být s výhřevem,ale je to lepší s ním.

Uživatelský avatar
sedli01
Řidič
Řidič
Příspěvky: 118
Registrován: 11.11.2015 21:14
Bydliště: Brno

Re: Odpojení odlučovače oleje

Příspěvek od sedli01 »

Tak kloboucek.
Dnes rano jsem jel autem, zapnul ventilator a slabe byl citit smrad, to bude z toho odlucovace, asi to jde do nasavani vzduchu do kabiny, tak to musim propojit, at to jde do filtru a ne nam do plic :)

Jen otazka....

V aute byl namontovan open filter, ten jsem se rozhodl hodit do haje a namontovat zpet origo vzduchovy filtr, tak at to je v seriovem stavu a v poradku.

Nasel jsem a objednal tuto hadicku viz obrazek. To je ale zrejme jen ta, co bude zasunuta do telesa vzduchoveho filtru a z druhe strany bude to cidlo vyhrivani nebo pruchodu. Pak musi byt jeste jedna, co je napojena na ten odlucovac primo, tam je sirsi hrdlo.

Ja ji bohuzel nemam, bylo to sterele, jak jsem to vyndal, tak jsem to vyhodil a ted nevim. A nasel jsem jen tuto jednu. Budu potrebovat jeste dalsi.
Screenshot_2020-05-17-09-34-20-067_com.android.chrome.jpg
GIV variant 1.4 16V 55kW 2001; výbava Basic, rozuměj žebrák; doděláno - loketní opěrka, denní svícení, tónovaná skla, disky 16" VW, volant v kůži, centrál na dálku, otevřené sání KN.

Uživatelský avatar
srotty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4757
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OLOMOUC

Re: Odpojení odlučovače oleje

Příspěvek od srotty »

Tady máš originál čísla hadic.Přesný kod si musíš najít podle svého Vin kodu.Můžeš si vybrat jak s vyhříváním ,tak bez.
hadice.jpg

Uživatelský avatar
sedli01
Řidič
Řidič
Příspěvky: 118
Registrován: 11.11.2015 21:14
Bydliště: Brno

Re: Odpojení odlučovače oleje

Příspěvek od sedli01 »

Diky !
Nedalo mi to a sel jsem ke kontejneru, ktery se vyvazi jednou za pul roku a nasel ! Nasel jsem zbytky hadice, ten vrchni dil je ten, co se nasazuje na hrdlo odlucovace a druhy konec na cido vyhrivani ( to tam mam nezapojene - je to cidlo zabudovane v kusu plastu z obou stran . cili z obou stran se nasadi hadicka ) a ta dalsi s cislem je zrejme cast, co pak jde od cidla z druhe strany do vzduch filtru.

Posilam zase foto.

Tzn, to co jsem objednal, je asi spatne, podle tvaru. Jsem na mobilu, nedokazi to tak priblizit.

Na te spodni casti hadice je i kod, snad bude citelny.

Vin meho vozu je WVWZZZ1JZ1W614731 a kod motoru AXP.

Budu muset teda zajit do VW. Nebo pockam, zda ta hadice, co jsem objednal bude jedna z tech dvou co potrebuji a pak sehnat tu druhou...
IMG_20200517_115309.jpg
GIV variant 1.4 16V 55kW 2001; výbava Basic, rozuměj žebrák; doděláno - loketní opěrka, denní svícení, tónovaná skla, disky 16" VW, volant v kůži, centrál na dálku, otevřené sání KN.

Uživatelský avatar
srotty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4757
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OLOMOUC

Re: Odpojení odlučovače oleje

Příspěvek od srotty »

Ta hadice,co jsi tam měl,je dle katalogu z Pola/Venta. Takže už to asi někdo kdysi předělával. Ty bys tam měl mít hadici 036 103 474 L.
Takže i ta hadice z ML Parts nebude sedět. Třeba to půjde ještě stornovat.

Uživatelský avatar
sedli01
Řidič
Řidič
Příspěvky: 118
Registrován: 11.11.2015 21:14
Bydliště: Brno

Re: Odpojení odlučovače oleje

Příspěvek od sedli01 »

Tak to je zajímavý. Na hadici jsem viděl vyraženo 07/01, tudiz jsem si rikal, ze to bude jeste origo a bylo to hozený v krabici u původního filtrboxu. Je to rocnik 2001.
Každopádně teď jsem u pc a pokud zadám ten kód na hadici co jsi mi dal, tak najdu jedině na E-bay. A už jsem z toho mimo. Já ty hadice teda stejně potřebuju dvě. Jelikož mezi ně ještě příjde čidlo výhřevu, který je umístěný na konci hadice a z druhé strany musí jít další hadice, co příjde do těla vzduchovýho filtru.
GIV variant 1.4 16V 55kW 2001; výbava Basic, rozuměj žebrák; doděláno - loketní opěrka, denní svícení, tónovaná skla, disky 16" VW, volant v kůži, centrál na dálku, otevřené sání KN.

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“