Řízení G IV - teče olej
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
-
- Nový člen
- Příspěvky: 10
- Registrován: 25.05.2011 21:51
Řízení G IV - teče olej
Ahoj chlapi,
mám problém s řízením - nejprve se začal strácet olej ze serva (začalo to pískat při zatáčení) tak jsem ho dolil a opět chyběl olej.
První 3 dny nebyla vydět ani kapka a až dnes to začalo být vidět na manžetě (je mokrá)...
Nemáte náhodou někdo na prodej toto řízení (G iv 1.6 SR , 74kW, r.98) + nějaký podrobný manuál jak to vyměnit
na internetu se cena pohybuje mezi 6-12 tis. Kč za nové řízení (mělo by být stejné s octavia , A3, bora , leon, toledo kolem roku 98)
Koukal jsem na to ze spoda a nevím kde mám začít rozebírat a na co si mám dát pozor...
děkuji
mám problém s řízením - nejprve se začal strácet olej ze serva (začalo to pískat při zatáčení) tak jsem ho dolil a opět chyběl olej.
První 3 dny nebyla vydět ani kapka a až dnes to začalo být vidět na manžetě (je mokrá)...
Nemáte náhodou někdo na prodej toto řízení (G iv 1.6 SR , 74kW, r.98) + nějaký podrobný manuál jak to vyměnit
na internetu se cena pohybuje mezi 6-12 tis. Kč za nové řízení (mělo by být stejné s octavia , A3, bora , leon, toledo kolem roku 98)
Koukal jsem na to ze spoda a nevím kde mám začít rozebírat a na co si mám dát pozor...
děkuji
- vtuni
- Moderátor
- Příspěvky: 15402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road
Re: Řízení G IV - teče olej
tak to přeju hodně štěstí...
jinak asi nejlepší- nejpohodlnější způsob
a) odšroubovat čepy
b) odšroubovat servo od nápravnice (4x šroub modrá šipka)
c) odšroubovat servohadice (červená šipka.. přístup je tam fakt parádní )
d) no a ka už jen taková maličkost a to to vlastní řízení odpojit...takže se začneš prokuchávat palubní deskou u řidiče tak dlouho dokud se nedostaneš na tu hřídel (označena zeleně)
jinak asi nejlepší- nejpohodlnější způsob
a) odšroubovat čepy
b) odšroubovat servo od nápravnice (4x šroub modrá šipka)
c) odšroubovat servohadice (červená šipka.. přístup je tam fakt parádní )
d) no a ka už jen taková maličkost a to to vlastní řízení odpojit...takže se začneš prokuchávat palubní deskou u řidiče tak dlouho dokud se nedostaneš na tu hřídel (označena zeleně)
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
-
- Jezdec
- Příspěvky: 261
- Registrován: 06.09.2010 21:16
- Bydliště: SK-okr.SENICA
Re: Řízení G IV - teče olej
a čo nápravnica??...myslím,že ju bude musieť spustiť dolu,aby to riadenie vytiahol
- Storm
- VWsenior
- Příspěvky: 2441
- Registrován: 06.03.2008 17:48
- Bydliště: okr. Brno-venkov
Re: Řízení G IV - teče olej
Musím říct, že jsem měl to stejný a v servise se s tím drbali celej den. Došel jsem pro auto večer a ještě se na něm dělalo. V manžetě plno oleje a všude kolem zatečený. Takže určitě žádná příjemná práce.
Honda Civic VIII 1.8 i-VTEC Executive
ex VW Golf IV 1.9 TDI PD
ex VW Golf IV 1.9 TDI PD
-
- Nový člen
- Příspěvky: 10
- Registrován: 25.05.2011 21:51
Re: Řízení G IV - teče olej
Díky za rady, auto mi stojí už 2. den na rampě a když to vidím, jak je to tam vtěsnané, tak je mi do pláče:)
můžu to nechat stát na kolech, nebo je mám sundat, nechat to na špalkách aby se vyvěsily ramena dolů???
můžu to nechat stát na kolech, nebo je mám sundat, nechat to na špalkách aby se vyvěsily ramena dolů???
- vtuni
- Moderátor
- Příspěvky: 15402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road
Re: Řízení G IV - teče olej
pravděpodobně bude muset dolů i celá nápravnice takže rozhodně podložit
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
-
- Nový člen
- Příspěvky: 10
- Registrován: 25.05.2011 21:51
Re: Řízení G IV - teče olej
řízení jsem zatím nesehnal,ale za to člověka, který to už dělal a ví kam šáhnout...
nevíte náhodou někdo, kde mám na motoru hledat čidlo snímání otáček vačkové hřídele???
vag mi ukázal chybu, tak ho chci nejprve zkusit očistit, než ho půjdu schánět...
nevíte náhodou někdo, kde mám na motoru hledat čidlo snímání otáček vačkové hřídele???
vag mi ukázal chybu, tak ho chci nejprve zkusit očistit, než ho půjdu schánět...
-
- Nový člen
- Příspěvky: 10
- Registrován: 25.05.2011 21:51
Re: Řízení G IV - teče olej
Děkuji, problém vyřešen a o5 mají sousedi ze mě radost:)
- admin
- Administrator
- Příspěvky: 821
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Serverovna
- Kontaktovat uživatele:
Re: Řízení G IV - teče olej
Taky jsem řešil. Doporučuju nechat na servisu. Je to všechno zatuhlý a i když jsem to doslova zkropil olejem z řízení, tak to nešlo. Nakonec chemie a nahřejvání než jsem to vybojoval ven. Jinak cenovka dneska za řízení je kolem 4-5 tis. Doporučuju na repase tyhle: https://repaserizeni.cz/45556-vw
- vtuni
- Moderátor
- Příspěvky: 15402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road
Re: Řízení G IV - teče olej
Než repas tak za 7t se dá koupit celý nový originál výrobce.. S táhly i čepy... Mě třeba repas začal po pár týdnech chcat olej pod manžetou, dohadovačka s firmou, kteří mi nejdřív řekli že jsem tam nedal nový táhla a manžety... Tak jsem jim poslal pár fotek kde mám nápravy v komaxu atd... A že je můžu 100% ujistit že z té původní nápravy se tam nevrátil ani šroubek, že to mám všechno nafocený a zdokumentovany.... No servo mi Teda vyměnili ale znova tocely rozebrat, čekat než to přijde zpátky,... S autem jsem potřeboval jezdit... Koupil jsem novy vyměnil kus za kus a ten znovuopraveny repas nevyzkousenej mi leží někde v dílně
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO