1.5 TSi EVO 96 kW - zkušenosti

Benzínové agrégáty

Moderátor: Olaf87

Odpovědět
Sebasten
Řidič
Řidič
Příspěvky: 76
Registrován: 05.10.2018 14:02

Re: 1.5 TSi EVO 96 kW - zkušenosti

Příspěvek od Sebasten »

Cesta Karlovy Vary - Landeck (Rakousko, západní Tyrolsko) a ZPĚT. Tři dospělí lidé, plný kufr zavazadel, na střeše kolo + jeden prázdný nosič na kolo bez kola. ČR + DE dálnice 130-140 (v zúžení, omezení rychlosti vždy + 5-10 km/h). Rakousko pak dálnice plus okresky, dodržování rychlostních limitů, event. + 5-10 km/h. Za mě spokojenost, určitě se nejelo na spotřebu.
Přílohy
70CBB4AC-F28A-4FAF-9821-ABE75AE6B07C.jpeg
157AA6D4-9155-4A02-A997-0DCE5AD5D1BD.jpeg

Uživatelský avatar
marian86
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 246
Registrován: 13.01.2019 20:26

Re: 1.5 TSi EVO 96 kW - zkušenosti

Příspěvek od marian86 »

Cesta Zadar Chorvatsko - Opava 964km za 5.8l/100km. Prumerna rychlost 107km/h, 2 dospeli, 2 deti a plny kufr.
Přílohy
IMG_2194.jpg

Uživatelský avatar
ozman
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 17
Registrován: 18.12.2019 08:09
Bydliště: Košice

Re: 1.5 TSi EVO 96 kW - zkušenosti

Příspěvek od ozman »

mne sa raz podarilo na trati cca 60km spraviť svoj rekord a to bolo 4,3 l, ale musím povedať, že to som sa fakt snažil a jednalo sa o prevažnú cestu na okreskách (priemerná rýchlosť 80km/h) a sem tam prechod cez dediny (50km/h). Posádka : 2x dospelí + dve malé deti v autosedačkách + dva kočiare a nejaká batožina v kufri (cesta k babke). Chcem tým povedať, že ak človek chce, vie byť ten motor nadpriemerne úsporný, ale už to nemá nič s jazdením, bolo to naozaj len môj pokus, čo dokáže motor a ja s ním :-) No priznám sa, že taký pokus už nechcem robiť, tú cestu som si vôbec neužil, oči som mal častejšie na otáčkomery ako na ceste a prava noha mi od toľkého citu na pedál už začínala "brnkať" :-D bežne ale na tejto trati mávam priemernú spotrebu 5,3 až 5,5 v rovnakej zostave.
VW Golf Variant VII
1.5TSI (96kW)
Edition Comfortline
Indium gray.

Uživatelský avatar
ozman
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 17
Registrován: 18.12.2019 08:09
Bydliště: Košice

Re: 1.5 TSi EVO 96 kW - zkušenosti

Příspěvek od ozman »

marian86 píše:
04.11.2019 18:10
Ano. Auto jsem tam musel nechat. Rano jsem ho tam nechal a odpoledne vyzvednul. Pokud jde o zkusenosti, tak mi prijde, ze je rozjezd v nizsich otackach plynulejsi. Ale zatim jsem toho moc dnes nenajezdil.
Zdravim, aku verziu mas aktualne.
Prikladam tu svoju (od vyroby/kupy)
Přílohy
IMG_20201124_215222.jpg
VW Golf Variant VII
1.5TSI (96kW)
Edition Comfortline
Indium gray.

Uživatelský avatar
marian86
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 246
Registrován: 13.01.2019 20:26

Re: 1.5 TSi EVO 96 kW - zkušenosti

Příspěvek od marian86 »

Jak se dostanu k tomu loggingu?

misha_cz
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: 03.10.2012 14:31

Re: 1.5 TSi EVO 96 kW - zkušenosti

Příspěvek od misha_cz »

Zdar panove. Opet si dovolim se sem prifarit s technickym dotazem, ackoliv nemam VW, ale Seata, nicmene stejny (? DACA) motor. Zacalo se mi stavat, ze pri rozjezdu na 1 nebo na zpatecku, se ozve takovy zvuk jako kdyz nepatrne proklouzne spojka. Faktem je, ze otacky nevyletnou bez pohybu. Auto reaguje normalne, jen registruji ten nenormalni zvuk. Da se rici, ze trebas do kopce je to castejsi. Tedy asi souvisi s namahou motoru. A nesouvisi to se studenym motorem, protoze to registruji i po delsi jizde. Napadlo me, jestli to nemuze byt setrvacnik, ale nikde jsem nenasel, jestli tenhle motor obsahuje dvouhmotovy. Nesetkal se s tim nekdo, pripadne neresili jste to?

Jo a samozrejme pridam i zkusenosti se spotrebou. V zime obvykle prumerka 5.5, v lete kolem 5.2 na 100km. Rad jezdim na s adaptivnim tempomatem, takze vicemene klidna, byt rychla jizda (pro zajimavost 4.3l jsem schopen dosahnout s prumerkou kolem 62km/h opakovane).

Tulajda
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: 03.02.2024 13:59

Re: 1.5 TSi EVO 96 kW - zkušenosti

Příspěvek od Tulajda »

Zdravím, mám rok golf 7,1,5 tsi Evo, blue motion, 96 kW, rok výroby 2019, měnila jsem z golfa 4, 1,9 tdi,r.v.2001,jezdila jsem s ním 8 let. Zkušební jízdu se sedmičkou jsem měla cca 24 km, byla v provozu 3 roky, koupila jsem. První tři měsíce jsem v sobě poctivě hodnotila, jestli jsem neudělala chybu. Převodovka 6 kvalt manuál. Co vše tady čtu jako problém, já tedy nemám. Byla jsem zvyklá na svižné auto, ovšem taky to stálo peněz i za repas turba a pretesneni hlavy, plus jiné věci a každým rokem něco od brzd až po nevím silendbloky a tak.... Prostě můj nový junior je skvělý, točivý moment je samozřejmě trošku od dieslu znát, ale na trojku prislapnete, a vystřelí. Pohodlí, které nabízí, je opravdu fajn oproti čtverce. Spotřebu mám poctivě spocitanou ručně i bez elektroniky, ta je nejvíce 5,2 l, mimo a to jezdím svižně, podle sebe, ne jak pohodář, mam rada sviznou jízdu, nedusim to, vypínám po startu funkci vypínání motoru, tempomat nechci, od konce března 2023 najeto 20 tis km, jezdím okolí bydliště i dálnice. Na dálnici při 100 km 5 stupeň, zařadím 6 a jejda, tah je, no a během celé jizdy a i takhle na dálnici, ticho, reakce všeho bez výkyvů, parádní zážitek, no na dálnici bohužel ty trošku pomalejší nechávám za sebou. No a z kopce sundam nohu z plynu, motor samozřejmostí jede, a spotřeba nula prd. A při přepnutí na 2 válce při jízdě je jen trošku znát, že je to hlučnější, ovšem spolujezdec si ani nevšimne.
Za mne dobrá volba a možná štěstí na ten kus.

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzín“