MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
- hiero
- Pilot
- Příspěvky: 805
- Registrován: 13.02.2009 15:18
- Bydliště: Štúrovo, Slovensko
Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
menil si aj cidlo? ci len vedenie......
-
- Řidič
- Příspěvky: 55
- Registrován: 04.10.2019 20:34
- Bydliště: Drienov, SVK
Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
cidlo som nemenil. vymenene je len cidlo G28 na vacke,lebo bolo vadne. ale najnovsi poznatok je takyto- auto prestane ist,ale motor nezhasne. stale ma otacky. je pravda, ze mam vybite predlzenie poloosi a asi aj ten zasuvny hriadel do prevodovky na pravej strane. pocut ho pri pusteni plynu a aj pri pridavani.bucha to . zrejme ked preskocia zuby na hriadeli tak auto zastavi ako keby som mal odpojenu poloos od prevodovky. vymena ma tak ci tak neminie
- michall
- Moderátor
- Příspěvky: 5722
- Registrován: 25.09.2007 15:24
- Bydliště: Praha
Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
Prodloužení když už se protočí, tak se zpátky nechytne. To je pak na odtah nebo opravu na místě. Vlastní zkušenost
Dodržujte prosím Pravidla sekce, odpovědi hledejte nejdříve v Sherlockovi, díly shánějte/nabízejte v bazaru. Může se hodit ETKA online nebo ELSA online (odkaz je na .ru!)
-
- Řidič
- Příspěvky: 55
- Registrován: 04.10.2019 20:34
- Bydliště: Drienov, SVK
Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
aha. tak to moze sposobovat snimac alebo aj to ze synchro vacky s klukou skace z 0 na 0.6 a -0.6 ? neviem ci sa trafim s nastavenim presne na 0
- hiero
- Pilot
- Příspěvky: 805
- Registrován: 13.02.2009 15:18
- Bydliště: Štúrovo, Slovensko
Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
pdecko bez snimaca vacky funguje bez problemov..su len dlhsie starty...asi blbne snimac ja kluke aj ked rj to nevyhodnotila..osciloskop by napovedal viacej..a synchronizacia je v poriadku...
-
- Řidič
- Příspěvky: 55
- Registrován: 04.10.2019 20:34
- Bydliště: Drienov, SVK
Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
snimac kluky je cisto novy a aj kable k nemu su vymenene doistoty.
- hiero
- Pilot
- Příspěvky: 805
- Registrován: 13.02.2009 15:18
- Bydliště: Štúrovo, Slovensko
Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
navrhujem vam vsetkym najst si poriadneho mechanika ktory vsetko vie o pdckach a vie ich aj riadne diagnostikovat....takto radit je na h***o....clovek nema vsetky informacie, vystupy z diagnostiky atd.......a ked nieco ma tak to byva vacsinou skreslene......a mna osobne serie ze ked nieco poradim aj tak si idete svojou cestou a nedaj boh spravite co clovek pisal tak zabudnete napisat ci sa problem vyriesil alebo nie.....ziadna spatna vazba.....preto som sa rozhodol, ze nebudem nikomu nic radit a stracat svoj cas pokial si nebudem isty ze moje rady pomozu.....
-
- Nový člen
- Příspěvky: 1
- Registrován: 07.12.2020 21:13
Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
Ahoj všem, jsem tu nový. Mám Seat Alhambra 2.0Tdi 103Kw 2006 BRT. Mám problém, že mi jednou za čas začne svítit žhavení a spadne mi to do nouzáku, vypnu zapnu Klíček žhavení zhasne a rozsvítí se kontrolka motoru. Po chvilce jede normálně a kontrolka motoru svítí stále. Někdy se stalo že zhasla, ale jen po vyp/zap klíčku. Vždy se to dalo diagnostikou smazat, až teď VAG motor vůbec nenačetl. Jinak mám DPF i KAT vyčištěný, nový Bosch diferenční čidlo tlaku z DPF. EGR (origo nový) i škrtící klapku jsem vyčistil. Podtlakový ventil za plechem u Egru je taky nový. Poraďte. Předem děkuji.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 15.06.2021 12:42
Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
Ahoj, chtěl bych vás poprosit o pomoc. Mám VW Sharan 2.0 tdi, BRT, r.v. 2007 s DPF.
Auto mi při záběru do kopce na dálnici padá do nouze s chybou:
Adresa 01: Motor Labely: Chyba přesměrování
Řídící jednotka SW: 03G 906 016 JP HW: 03G 906 016 JP
Díl: R4 2,0L EDC G000SG 9970
Revize: --H05--- Seriové číslo:
Kódování: 0000072
Dílna #:
VCID:
1 nalezena chyba:
000665 - regulace plniciho tlaku
P0299 - 000 - regulacniho rozsahu nedosazeno - Sporadická
info o závadě:
Stav závad: 00110000
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 1
Počítadlo resetů: 255
Kilometry: 228927 km
Indikace času: 0
info o závadě:
Otáčky: 2919 /min
Rychlost: 113.0 km/h
Výkon/klapka: 100.0 %
Napětí: 13.38 V
Provozní stav: 00101000
Tlak: 2305.2 mbar
Tlak: 1683.0 mbar
Přikládám také log z jízdy na kanálu 3,10,11.
http://leteckaposta.cz/226187323
Podtlakovou baňku u turba jsem zkoušel vakuovou pumpou a podtlak držela. Zkoušel jsem i většinu podtlakového vedení kam jsem se dostal a stejný výsledek. Na logu je vidět na 5. a 6. stupni při akceleraci pokles tlaku na váze vzduchu a na turbu. Víte čím to může být?
Předem vám děkuji za rady.
Auto mi při záběru do kopce na dálnici padá do nouze s chybou:
Adresa 01: Motor Labely: Chyba přesměrování
Řídící jednotka SW: 03G 906 016 JP HW: 03G 906 016 JP
Díl: R4 2,0L EDC G000SG 9970
Revize: --H05--- Seriové číslo:
Kódování: 0000072
Dílna #:
VCID:
1 nalezena chyba:
000665 - regulace plniciho tlaku
P0299 - 000 - regulacniho rozsahu nedosazeno - Sporadická
info o závadě:
Stav závad: 00110000
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 1
Počítadlo resetů: 255
Kilometry: 228927 km
Indikace času: 0
info o závadě:
Otáčky: 2919 /min
Rychlost: 113.0 km/h
Výkon/klapka: 100.0 %
Napětí: 13.38 V
Provozní stav: 00101000
Tlak: 2305.2 mbar
Tlak: 1683.0 mbar
Přikládám také log z jízdy na kanálu 3,10,11.
http://leteckaposta.cz/226187323
Podtlakovou baňku u turba jsem zkoušel vakuovou pumpou a podtlak držela. Zkoušel jsem i většinu podtlakového vedení kam jsem se dostal a stejný výsledek. Na logu je vidět na 5. a 6. stupni při akceleraci pokles tlaku na váze vzduchu a na turbu. Víte čím to může být?
Předem vám děkuji za rady.
- hiero
- Pilot
- Příspěvky: 805
- Registrován: 13.02.2009 15:18
- Bydliště: Štúrovo, Slovensko
Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
log nejde stiahnut....vypisuje ti to tlak nedosiahnuty....skontroluj ci po nastartovani sa zatiahne tiahlo banky na turbe....ked nie chyba na podtlakoch.....skontroluj tesnost od vystupu z turba popripade skus zaslepit egr nrmusi sa zatvarat.....
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 15.06.2021 12:42
Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
Zkusím log přiložit ještě jednou:
https://www.uschovna.cz/zasilka/MNEZ2PUML67899PZ-8GZ/
Děkuji za rady, táhlo zkontroluju. Jinak EGR jsem o víkendu vyndal, vyčistil a promazal, následně uvedl do základního nastavení, ta by měl fungovat správně.
https://www.uschovna.cz/zasilka/MNEZ2PUML67899PZ-8GZ/
Děkuji za rady, táhlo zkontroluju. Jinak EGR jsem o víkendu vyndal, vyčistil a promazal, následně uvedl do základního nastavení, ta by měl fungovat správně.
- hiero
- Pilot
- Příspěvky: 805
- Registrován: 13.02.2009 15:18
- Bydliště: Štúrovo, Slovensko
Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
mas istotu ze ked je uzatvoreny tak aj tesni?
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 15.06.2021 12:42
Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
Jistotu bohužel nemám, nevím jak to zjistit. Kdyby netěsnil, tak se to může takto projevovat na i na logu?
- hiero
- Pilot
- Příspěvky: 805
- Registrován: 13.02.2009 15:18
- Bydliště: Štúrovo, Slovensko
Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
zistis to tak ze ho zaslepis.....ako som pisal......takze odstranis spojene medzi sacou a vyfukovou castou......ked sa zamyslis tak pochopis ze mozno aj preto nedosiahnes plniaci tlak ked ti unika do vyfuku.....a log urob na stvorke od 1500 do 4000 otacok plny plyn
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 20.07.2021 16:19
Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
Ahoj stal jsem se čerstvým vlůastnikem Tourana 2.0 TDI BMN 125 kw. A mám hned problém dneska z práce jsem ho roztáhnul při rozjezdu najednou auto ztratilo výkon. Začlo blikat žhavení diagnostika mi ukázala chybu P0299 nedostatečný tlak turba. Ted čtu že tady má pán stejný dilema jako já. Každopadně je nesmysl aby to dělal EGR ventil. Auto splnuje euro 4 což znamená že EGR musí být elektrický. No a to znamená že pokud by se jakkoliv zaseknul ŘJ by auto hodila do nouze. A většinou začne blikat kontrolka engine a EGR ventil funguje pouze do 2000 otáček. Páč při startu se otevře EGR a váha vzduchu dopočítavá vstřikovanou směs. A teď kde je skutečný problém kodu P0299, když se nad tím zamyslím. Na zvýšení tlaku se teď používá naklapění lopatek, to ovladá actuator neboli podtlak. Podtlak ovládá ventil N75 který je elektromagnetický, no a aby ŘJ věděla jaký je tlak turba začal se používát snímač polohy turba.
Tak že se můžeme soustředit jen na ovladaní naklápění lopatek.
Tak že se můžeme soustředit jen na ovladaní naklápění lopatek.