VW Passat B8 GTE

Fotky, inspirace, tuning...
Odpovědět
Dermo33
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 5
Registrován: 05.10.2017 14:44

VW Passat B8 GTE

Příspěvek od Dermo33 »

Tak uz to sledujem asi dva mesiace, tak pridávam aj moje GTE.

Pôvod auta: Švedsko
KM: 50 XXX
Motor: 1.4 TSi 110kW + 85kw el.Motor, spolu 219PS
Výbava: full LED, koža, DCC, ACC, el.kufor, tazne, koža, atd... 17" zima, 18" Darford chrome grey leto, dorobeny AID, v plane vymena navi za 9.2"

Auto bolo kupene v ramci aukcie vo Svedsku, cena na fakture bola 50k Eur, za 3rocne som dal trochu viac ako tretinu pôvodnej ceny. Predchadzajuce tri auta boli fordy mondeá, po predaji mk4 mondea diesel som hladal nejake auto do mesta aj na dlhsie trasy. Kedze denne jazdim 14km do roboty a 14km spat, hladal som hlavne benzinove auto. V robote máme sluzobne passaty b8 Tdi 140kw na ktorych jazdim takze som skusil ist do prveho passatu. Jedine co sa mi na sluzobnych passatoch nepaci je DSG, lebo jazdit sa s tym da len na S rezim. Na auto som cakal 3 tyzdne nez dosiel kamion zo Svedska ale hned prve zvezenie bolo proste super. To sa neda kultivovanostou porovnat s dieslovym passatom ci uz prevodovka, alebo jazdnymi vlastnostami. Dynamika toho auta je neskutocna, nenadarmo to má z 0-100 okolo 7s. Prevodovka je tak kultivovana ze uplne zmizli tie neduhy DSG ktoré mame v robote, ziadne podradovanie o dva stupne, rozmyslanie po zosliapnuti pedalu nez sa nieco stane. Proste to radí ako keby som mal jeden prevodovy stupen, zrazu je tam 6tka a ja neviem kedy sa to stalo. Akceleruje bez mikrosekundy zaváhania. Pripisujem to elektromotoru a max krutiacemu momentu od 0 otacok. Na rezim GTE to auto ide jak besné so zmiesanou spotrebou okolo 6L benzinu.

Zatial vymenene veci:

komplet brzdy - kotuce + platnicky ATE
Dorobenie AID - toto jedine mi na tom aute chybalo
Letne obutie - Dartford chrome grey + 18 Nokian powerproof 235/45 R18 98Y XL
Přílohy
fotka z aukcie este na svedkych znackach
fotka z aukcie este na svedkych znackach
5.jpg
7.jpg
na prevoznych znackach
na prevoznych znackach
Dorobenie AID
Dorobenie AID
Passat GTE 2017, highline
Touran EcoFuel 2.0 2008

Uživatelský avatar
eauto1.cz
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1474
Registrován: 29.09.2014 11:41
Bydliště: Opavsko
Kontaktovat uživatele:

Re: VW Passat B8 GTE

Příspěvek od eauto1.cz »

Jednak auto vypadá skvěle a finančně,
okolo 400tis czk naprostá bomba za tříleté auto.
A bez DPH by to bylo okolo 300tis...
...kdo má solár tak jezdí zadarmo-náklady na nabíjení odečte z bydlení, lepší tarif i v zimě kdy je slunce méně, skvělé.
Supr kára, ať Ti slouží!
Auto1 - Import a prodej aut http://www.eauto1.cz"

Dermo33
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 5
Registrován: 05.10.2017 14:44

Re: VW Passat B8 GTE

Příspěvek od Dermo33 »

ďakujem, to denne svietenie je fakt parádne oproti klasike. Cena bola v podstate ako za dieselovy passat.

No v robote mam zadarmo nabíjanie, takze realny dojazd 40km je aj teraz v zime v pohode. Takze otocim robotu a domov "zadarmo". V hybridnom móde dialnica/okresky 50/50 som mal spotrebu diesloveho passatu, pri tachometrovej rychlosti na dialnici do 150kmh a okresky okolo 100 a mestá 60.

realne poznam dost malo aut kde sa zmesti 4x 18 guma do kufru a este nieco "zbyde" a v pohode sa zavrie kufor.
Přílohy
400km vylet
400km vylet
4x 18 v kufri
4x 18 v kufri
Rozdiel 17 zima a 18 leto
Rozdiel 17 zima a 18 leto
uz na zelených značkách
uz na zelených značkách
Passat GTE 2017, highline
Touran EcoFuel 2.0 2008

jmc
Řidič
Řidič
Příspěvky: 78
Registrován: 27.11.2018 18:24

Re: VW Passat B8 GTE

Příspěvek od jmc »

Takhle jak je to popsané, to je bomba. Od chvíle co to VW oznámil (i ve škodovce coby Superb iV), po tom šilhám. Mám sice dnes už vlastně klasiku 110tku diesel, ale tohle bude příští - asi/možná. Jen mi tedy zajímá, reálná životnost baterek a cena za výměnu a pak provozní věci, jako třeba. Jak to topí v zimě, když jedeš na elektro, a kolik reálně to sežere elektřiny/km na čistě el. pohon (myslím dle elektroměru při nabíjení). Jinak gratuluji k pořízení - super cena a přeji hodně bezstarostných km.

Uživatelský avatar
eauto1.cz
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1474
Registrován: 29.09.2014 11:41
Bydliště: Opavsko
Kontaktovat uživatele:

Re: VW Passat B8 GTE

Příspěvek od eauto1.cz »

-Dávají do toho standartně extra generátor teplé vody, (výkonnější než PTC ale asi slabější než bufík) vypadá to skoro jako bufík, ale je to nerez nádrž asi na 2-3L vody s elektrospirálou s vysokým napětím na ty oranžové kabely, cirkuluje v tom chladící kapalina (a ohřívá to kapalinu co ohřívá už klasický radiátor v topení co mají všechny auta) (to bude mnohem lepší než PTC 1kW verze elektro spirála co ohřívá chladič-vyhřívač vzduchový což je běžně u TDI dle verze výbavy) hlavně to proti bufíku hned hřeje spirálu, a ta hned nahřívá vodu. Sice trvá než se voda ohřeje, ale asi to bude rychlejší start teplé vody a topení než bufíkem.
-Dále můžeš mít příplatkově benzínový bufík ten má řádově 5kW výkon cca a je podle mě nejlepší na delší topení protože má příkon menší než ten elektro výměník a výkon bude asi vyšší, energeticky nejvíce tepla za nejmenší odběr, ale prvních 5minut to moc netopí.
Řešení je časování předehřevu vozu připojeného na kabel a máš nabito a vyhřáto.
Tepelné čerpadlo myslím nelze ani příplatkově u hybridu, to dávají jen příplatkově a pouze do elektromobilu eGolf
Auto1 - Import a prodej aut http://www.eauto1.cz"

Dermo33
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 5
Registrován: 05.10.2017 14:44

Re: VW Passat B8 GTE

Příspěvek od Dermo33 »

jmc píše:Takhle jak je to popsané, to je bomba. Od chvíle co to VW oznámil (i ve škodovce coby Superb iV), po tom šilhám. Mám sice dnes už vlastně klasiku 110tku diesel, ale tohle bude příští - asi/možná. Jen mi tedy zajímá, reálná životnost baterek a cena za výměnu a pak provozní věci, jako třeba. Jak to topí v zimě, když jedeš na elektro, a kolik reálně to sežere elektřiny/km na čistě el. pohon (myslím dle elektroměru při nabíjení). Jinak gratuluji k pořízení - super cena a přeji hodně bezstarostných km.
Reálne by som asi šiel do Superbu teraz, ak by som kupoval nové, cenovo je ovela lacnejši s vacsim dojazdom na elektrinu.
Na baterky je standartna zaruka od VW 8 rokov. Moje 3,5 ročné má stále dojazd reálny cca 40km, čo je v podstate dojazd ako mali nové passaty GTE. Nove GTE uz ma cez 50km, co je uz fakt super.

Co sa tyka kurenia, tak to kuri od naštartovania, samozrejme ze to znizuje dojazd ale nie nejako dramaticky, ked som to skúšal tak zniženie z 24 na 20 mi pridal 2km dojazdu. Najhoršie je vyhrievanie sedačiek, zapnutie na 3 odoberie z dojazdu tak 5km, dobre je na tom to ze ked to vypnem tak mi to prida zasa nejake km. Takže nič dramatické.

V meste mám spotrebu cca 22-24kWh/100km, co pri 9,9kW baterke dáva naozaj realny dojazd okolo 40km. Pri nočnom prúde mi vychádza jedno nabitie do 1€. Jedine co je trochu otravné je to nabijanie kazdy den, ale zasa uz to neberiem tak tragicky, dojdem domov a zapojim do zasuvky. Je to uz taky rituál na ktory sa dá zvyknut.

Uz konečne na letnych :pleasantry:
Přílohy
20200309_071742.jpg
20200309_153919.jpg
Passat GTE 2017, highline
Touran EcoFuel 2.0 2008

Uživatelský avatar
Vlado_GPlus
Pilot
Pilot
Příspěvky: 868
Registrován: 06.02.2012 15:11

Re: VW Passat B8 GTE

Příspěvek od Vlado_GPlus »

krásny snehuliak .. prosím ťa, kde si dával dorábať AID ?
I. Kapitola: PLUSMINUS 1.9 TDi
II. Kapitola: ScheisseWAGEN B8 2.0TDi

jmc
Řidič
Řidič
Příspěvky: 78
Registrován: 27.11.2018 18:24

Re: VW Passat B8 GTE

Příspěvek od jmc »

A víte už někdo, co vyjde příkladně nová baterka - po těch cca 8mi letech?

Odpovědět

Zpět na „(ne)Jen můj Passat B8“