Co se mi zdá že není úplně ok je to že když vyšlápnu spojku, typicky nízká rychlost na jedničku nebo dvojku tak to krátce "zaškytá", zkrátka jak kdyby to chtělo chcípnout. Pak se mi taky nezdá že když přejedu horizont (typicky zase na trojku) tak v momentě když začnu klesat tak to jakoby přestane jet, prostě jako bych trochu ubral plyn, ale přitom mám plyn ve stejné poloze.
Jinak ale auto jede v pohodě, do nouzáku nepadá, nečoudí to, ve výfuku čisto.
Kód: Vybrat vše
Adresa 01: Motor (J623-CFFB) Labely: SVO\03L-906-018-CFF.clb
Řídící jednotka SW: 03L 906 018 PR HW: 03L 907 309 AE
Díl: R4 2,0L EDC H28 4006
Revize: 41H28--- Seriové číslo: 00000000000000
Kódování: 0019001A040401080000
Dílna #: WSC 00070 000 1048576
ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01103L906018PR 003004
ROD: EV_ECM20TDI01103L906018PR.rod
VCID: 09192823A8394B09BE-805D
2 závad nalezeno.
4986 - valec 3 zhavici obvod (Q12)
P0673 00 [109] - chybna funkce
Potvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 192551 km
Datum: 2020.09.03
Čas: 07:43:04
Otáčky motoru: 912.00 /min
Normovaná hodnota zátěže: 45.1 %
Rychlost vozidla: 0 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 12 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 13 °C
Okolní tlak vzduchu: 980 mbar
Napětí svorky 30: 11.540 V
Čítač zapomenutí po OBD: 40
Elektrické přídavné topení: podminky vypnutí-Bit 0: 00000000
Elektrické přídavné topení: podminky vypnutí-Bit 8: 00000010
Elektrické přídavné topení: buzení relé-Bit 0: 00000000
Doba předžhavení: 1900 ms
Stav žhavení-Bit 0: 00000000
Stav žhavení-Bit 8: 00000000
Žhavicí cykly nad teplotním prahem-Bit 0: 00000000
Žhavicí cykly nad teplotním prahem-Bit 8: 00000100
Žhavicí cykly pod teplotním prahem-Bit 0: 00000000
Žhavicí cykly pod teplotním prahem-Bit 8: 00000010
Vnější teplota: 11.5 °C
4891 - ventil zpetneho vedeni vyfuk.plynu (N18) - chybna funkce
P0403 00 [237] - -
Kontrolka závad ZAP - Potvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 5
Kilometry: 194084 km
Datum: 2020.09.14
Čas: 17:04:19
Otáčky motoru: 1588.00 /min
Normovaná hodnota zátěže: 44.3 %
Rychlost vozidla: 78 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 80 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 35 °C
Okolní tlak vzduchu: 990 mbar
Napětí svorky 30: 13.680 V
Čítač zapomenutí po OBD: 40
Hmotnostní množství vzduchu: skutečná hodnota (mg/zdvih): 541.7 mg/stroke
Ventil zpětného vedení výfukových plynů: buzení: 15.00 %
Ventil zpětného vedení výfukových plynů: skutečná hodnota: 96.90 %
Ventil zpětného vedení výfukových plynů: ofset zavřen: -1.11 %
Ovladač zpětného vedení výfukových plynů: vysoký tlak: stav-Bit 0: 00000000
Ovladač zpětného vedení výfukových plynů: vysoký tlak: stav-Bit 16: 00000011
Ovladač zpětného vedení výfukových plynů: vysoký tlak: stav-Bit 24: 00110111
Ovladač zpětného vedení výfukových plynů: vysoký tlak: stav-Bit 8: 00000111
Ovladač zp.vedení výf.plynů: vysoký tlak: skut.hodn.hr.napětí: 1126.8 mV
Readiness: 1 1 0 0 0