Ahoj,
Po výměně palivového filtru jako pokaždé u různých 2.0 TDI kdy ho zaleju naftou a nastartuju, tak tentokrát motor běžěl asi 3min a pak se zadusil a už nenatočil. VCDS zrovna není po ruce, ale minulý týden na diag nebyla žádná chyba a nevyzkouším ani samotné podavací čerpadlo abych ho pustil několikrát.
Je možné, že auto jelo doteď i s vadným podavacím čerpadlem v nádrži a tím, že tam nebyl žádný vzduch tak si to táhlo tandemové jako u rotačky? Po výměně filtru se tam dostalo trochu vzduchu, který se posunul až ke vstřikům a finito. Podavací čerpadlo tím že nemám diag jsem zkoušel přímo na 12V na vnější piny (hnědý a červenomodrý) a taky nic, po zapnutí klíčku je taky ticho. Vyskočí vadné čerpadlo na diagnostice vůbec? Jde tam ta nafta přes tandemové až ke vstřikům dostat i jinak abych nastartoval? Díky
Vadné podavací čerpadlo a odvzdušnění PD
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
-
- VWagenista
- Příspěvky: 1365
- Registrován: 02.10.2009 11:03
-
- Závodník
- Příspěvky: 531
- Registrován: 19.04.2012 09:44
- Bydliště: SK-OKRES MY
Re: Vadné podavací čerpadlo a odvzdušnění PD
Vadné čerpadlo vcds neukáže,je možné že auto išlo aj bez funkčného čerpadla v nadrzi,môj prípad,zistil som to náhodne,treba ho vymeniť a firting
- Jirka.
- VWmaniak
- Příspěvky: 6214
- Registrován: 12.05.2010 00:53
- Bydliště: Praha
Re: Vadné podavací čerpadlo a odvzdušnění PD
tak to poznáš hned že ten filtr není plný
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
-
- VWagenista
- Příspěvky: 1365
- Registrován: 02.10.2009 11:03
Re: Vadné podavací čerpadlo a odvzdušnění PD
Jenže on je plný, tak jak jsem ho zalil až povrch, i tak se tam asi dostal vzduch. Dneska změřím čerpadlo v nádrži a balonkem napumpovat naftu co půjde a startovat, jinak už nevim.