Passat B8 110kw nouzový režim

TDI, Bluemotion..

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Odpovědět
Uživatelský avatar
shadow88
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 21
Registrován: 08.06.2018 12:43
Bydliště: Havířov

Passat B8 110kw nouzový režim

Příspěvek od shadow88 »

Ahoj lidí, kamarád řeší problém s Passat B8 110kw a v servisů mu s tím nedokážou pomoct a mě jste tady dokázali nejednou pomoct, tak zkusím 🙂
Jde o to že auto mu padá do nouzového režimu a po znovu nastartování zase jede,za studena se po chvíli rozsvítí kontrolka žhavení,a napíše závada Start-Stop po té nouzak.Když se zahřeje tak to udělá při prudkém sešlápnutí plynu a podřazení.Diagnostika prý jen ukázala nějaké tlakové čidlo, které vyměnili ale stav je stejný.
Passat B7 2011 DSG CFFB

mirek.vavry
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 17
Registrován: 05.05.2018 20:04

Re: Passat B8 110kw nouzový režim

Příspěvek od mirek.vavry »

Měl jsem něco podobné mě to vyřešilo výměna pal. filtru , a vyjel jsem naftu a nalil tam silny koncentrat proti biosložkám v naftě a dávám plus aditiva a zatim ok zmizela i kontrolka žhavení .

misoR
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 463
Registrován: 23.04.2015 21:53

Re: Passat B8 110kw nouzový režim

Příspěvek od misoR »

Podtlakove hadice ma v poriadku?

fb_verča
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 2
Registrován: 17.10.2020 13:28

Re: Passat B8 110kw nouzový režim

Příspěvek od fb_verča »

Ahoj, Mám stejný problém. Palivovy filtr je vyměněny, vyměnili jsme i jsme řidiči jednotku palivového čerpadla a cca po 100km mi to zase padlo. Diagnostika píše přehřívání čerpadla + nízké otáčky čerpadla. Nemáte někdo zkušenost co s tím? Diky

George32
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: 30.05.2021 22:07

Re: Passat B8 110kw nouzový režim

Příspěvek od George32 »

Zdravím Vás pánové,
dnes dopoledne, 30.5.2021, jsem měl problém s tím, že mi po nastartování vyskočila hláška "závada START STOP", a k tomu vyskočila oranžová kontrolka se žhavením. Auto poté přešlo do nouzového režimu, ale dojet domu se dalo.
Nicméně, v mém případě jsem příčinu objevil , že byla odpojená "podtlaková" hadička. Pro mě záhadou , jak se mohla odpojit? ... Nejraději bych tady přidal fotku vady, ale nevím zda to jde a jak se to dělá....Rád bych se tímto zeptal, tady, Vás ostatních, zda má někdo stejnou zkušenost a zda jste přišli na to, jak se ta hadička mohla sama odpojit? Napadají mě jedině vibrace z nerovností, na cestách, ale hadička po opětovném zapojení má vůli a v určitém místě má fixaci ke svorce....
V mém případě, přístup k autu mám jen já a včera večer bylo vše OK.
Moje verze b8 (110kw CRLB).

Děkuji za případné komentáře a odpovědi.

svob
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 17
Registrován: 12.04.2021 21:09

Re: Passat B8 110kw nouzový režim

Příspěvek od svob »

Ahoj všem,

pokud mi kuna překousala již zmíněnou podtlakovou hadičku, tak můžu jí jenom vyměnit za novou nebo budu muset na diagnostiku a vymazat chyby?

Díky za odpověď

Stefan139
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: 23.10.2022 17:27

Re: Passat B8 110kw nouzový režim

Příspěvek od Stefan139 »

Zdravim Passat mi piše chybovu hlašku 245800 .Nevie niekto čo je to za chybu.Pada do nudzoveho režimu.
´Dakujem

Uživatelský avatar
dream7000
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1444
Registrován: 16.01.2008 18:29
Bydliště: Námestovo, Orava

Re: Passat B8 110kw nouzový režim

Příspěvek od dream7000 »

ak chces radu, v prvom rade zajdi na riadnu koncernovu diagnostiku a potom daj cely vypis co tam bude..... z toho co si tu dal ti asi neporadi nik.....

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“