G3 vr6 AAA - slabý proud na čerpadle

Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL

Odpovědět
Břetis
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 4
Registrován: 03.11.2020 15:31

G3 vr6 AAA - slabý proud na čerpadle

Příspěvek od Břetis »

zdravím ,

Mám problém na mé Veruně , na čerpadle mám stálý proud cca 5v což je málo a nvm kde by se mohl ztrácet , při zapnutí klíčku skočí na cca 2 sekundy na 12v a pak spadne na 5v , zkoušel jsem relátko ale tím to není .. Nemá někdo zkušenost co to vypíná ? napadla mě ŘJ motoru ale když auto napíchnu na dianu nic neukazuje pamět závad, nvm kde bych měl hledat.
Předem díky

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Re: G3 vr6 AAA - slabý proud na čerpadle

Příspěvek od lister »

no a jaký napětí bys chtěl mít na čerpadle při vypnutým zapalování 13,5V ? aby čerpadlo běželo dokud se nevybije baterka ?

těch 12v po zapnutí zapalování je OK, problém je těch 5v v době kdy tam má být 0v..

normálně to funguje tak, že řídící jednotka ovládá relé čerpadla a to napájí čerpadlo a spolu s ním i řídící jednotku výhřevu lambdy a samotnej výhřev lambdy. takže pokud se do okruhu napájení čerpadla dostává 5v, a relátkem to není, zaměřil bych se na výhřev lambdy.
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Břetis
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 4
Registrován: 03.11.2020 15:31

Re: G3 vr6 AAA - slabý proud na čerpadle

Příspěvek od Břetis »

takže mi chceš říct že ohřev lambdy (nebo celá lambda ) , kvůli ní nenastartuje auto protože čerpadlo vypne dřív než mi vůbec doteče benzín k liště ? nebo natlakuje ? odpojil jsem hadici a když jsem zkusíl zapnout klíč , tak 5 kapek a konec (benzín je v nádrži) ...Toto ovlivnuje lambda ?

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Re: G3 vr6 AAA - slabý proud na čerpadle

Příspěvek od lister »

ne, chci říct, že naměřit 5 voltů na čerpadle při vypnutým zapalování není v pořádku.
a dál, že těch 12v který jsi naměřil 2 vteřiny po zapnutí zapalování znamená, že řídící jednotka ovládá relé a relé funguje jek má.

když startuješ běží čerpadlo ? ukazuje něco otáčkoměr ? jiskra je ?
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Břetis
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 4
Registrován: 03.11.2020 15:31

Re: G3 vr6 AAA - slabý proud na čerpadle

Příspěvek od Břetis »

nn to jsme se asi špatně pochopili :D , při vypnutém zapalování je 0v ale já to asi blbě napsal .. myslel jsem že když zapnu zapalování tak mám první 2vteřiny 12v a pak cca 5v možná 4,5v ted nvm přesně.. spadne mi proud , a když odpojím hadici na liště tak jen kápne , takže to nemůže ani natlakovat a když točí motor tak už čerpadlo nezapne , takže benzín není v liště protože čerpadlo netlačí k vůli nízkému proudu .. proto mi přišlo že lambda není na místě ,teda myslím si :D ...

Břetis
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 4
Registrován: 03.11.2020 15:31

Re: G3 vr6 AAA - slabý proud na čerpadle

Příspěvek od Břetis »

čerpadlo při startu nejede .. otáčkoměr neukazuje nic .... jiskra jede , koupil jsem novou cívku protože mi nešla jiskra, asi stará cívka , ted jisrka luxus ... snímač otáček nový .. relé na čerpadlo nové .. pojistky goood .. svíčky nové.. kable nové..

vintera
Závodník
Závodník
Příspěvky: 634
Registrován: 10.05.2012 00:58

Re: G3 vr6 AAA - slabý proud na čerpadle

Příspěvek od vintera »

Řešil jsem podobný problém, kdy u čerpadla na moment naměřeno 12v a ve vteřině spadlo ke 3 -5 v. Byla poškozená izolace vodičů k němu a pod ní zelená měď až na prášek. K čerpadlu vedou vodiče z pojistkovky. Proměřit úbytek a odpor by neměl být problém.

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“