Sandříka B8 2.0 Bi-TDi
- SandrikB8
- Nový člen
- Příspěvky: 21
- Registrován: 26.05.2019 21:01
Re: Sandříka B8 2.0 Bi-TDi
Tak dneska konečně dořešená závada s Turbem kdy mi auto při každé větší zátěži spadlo do nouzového režimu. . Auto jsem nechal nalogovat a zjistili jsme že turbo tlačí pouze 2,55 baru i když požadovaná hodnota byla 3,5baru. Tak jsme šli po hadičkách nikde nic, ventily N75 také nic všechno tlačilo jak mělo, problém nastal až v tom kdy jsme se dostali k podtlakový regulaci turba. Když jsme natlakovali regulaci zjistili jsme že regulace sice drží podtlak ale pístek který zajíždí a vyjíždí se ani nehne. Nevěděli jsme jestli je teda zatuhlá klapka v turbu nebo jestli je zatuhlí pístek na regulaci. Sundali jsme závlačku která držela pístek na kloubu ke klapce, tak jsme šli sundat pístek z kloubu klapky, zde nastal ten problém když jsme to chtěli sundat a zjistili jsme že pístek je narezlí na kloubu klapky. Trvalo nám tu banalitu hodinu vyřešit, jelikož každý ví že u BiTurba není zrovna moc místa se tam vůbec něčím dostat . Nakonec se povedlo pístek z kloubu sundat. Pak stačilo jemně obrousit šmirglem rez na kloubu, pořádně promazat WD a turbo chodí jako nové Auto konečně táhne hezky od spodu. Celkem oprava za cenu práce 600,-, v autorizáku řečeno vyndat celý motor, poté vyndat turbo poslat na expertízu a tam určí co je špatně. Celkem naceněno včetně všech olejů a filtrů na 70 000,- a to nebyla konečná částka.
Passat B8 2.0 BiTDI 176kw, DSG, 4Motion
- SandrikB8
- Nový člen
- Příspěvky: 21
- Registrován: 26.05.2019 21:01
Re: Sandříka B8 2.0 Bi-TDi
Po dlouhý době větší úprava , dal jsem vrtaný kotouče Zimmerman a když už jsem v tom byl tak jsem dal rovnou i nové destičky taky od Zimmermana. Zatím nepoznavám rozdíl uvidíme co v létě
Passat B8 2.0 BiTDI 176kw, DSG, 4Motion
- Jardis
- Nový člen
- Příspěvky: 24
- Registrován: 14.09.2008 19:52
- Bydliště: Praha
Re: Sandříka B8 2.0 Bi-TDi
Zdravím, v jakém servisu jste prosím řešili tu regulaci turba? Vypadá to, že mám stejný problém. Díky za odpověď