Walkeer píše:Ano, zrejme to pisi nejak nesrozumitelne: slo mi zejmena o zkusenosti se spolehlivosti techto motoru, napsal jsem to bohuzel jen asi 3x.
Ohledne opice a bananu: jak jste prisel na to, ze moji hlavni motivaci jsou finance? Levnejsi provoz je vitanym, ale zdaleka nikoli hlavni duvod pro muj vyber.
Podle tvych prispevku je ale zrejme, ze resis hlavne spotrebu. Zkus si precist i jine testy a hned se dozvis, ze realne se pod 6 litru moc nedostanes.
Ohledne spolehlivosti tady asi odpoved nenajdes, drtiva vetsina ma dvoulitr.
eauto1.cz píše:Nemyslel jsem omezit objem servisovaných dílů, ale znát přestřelené ceny, třeba VW olej 1L v autorizáku stojí to, co mimo autorizák dáš za 4L totožného oleje VW 400% rozdíl na jedné položce není málo.
To ano, měl jsem na mysli neorigo čidla, egry atd...
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Pěkně napsáno, přesně tak, řešit extrémně spotřebu nemá smysl. Já to beru vždy u auta jako "bonus", že jezdí za málo. Aktuální zkušenost je, že jsem jel z Alp 650km, Rakousko státovka 70km, pak 300km přes Německo - zde jsem jel dle omezení, tj. kolem Mnichova 100-120, stejně tako kolem Regensburgu je kus 120km/h. Ostatní jsem jel 160km/h na tempomat, jednou jsem i zkusil, že to jede 215km/h, jinak stále takto. Poté od Rozvadova do Prahy 150km/h tempomat, Praha předpisově, poté dálnice do Roudnice n. L. opět 150km/h a z Roudnice klasika, byla už tma, takže normální jízda s ohledem na spoustu lesů. Výsledek byl spotřeba 5,6, což mi přišlo skoro neskutečné. Cesta ale byla lehce z kopce a bylo sucho a nikde žádný velký provoz, zácpa, takže prakticky ideální stav, bylo i teplo 10°-15°C, takže ideál.
Ale rozhodně kdyby to jel za 6,5 nebo 7 tak pojedu stejně. Na mých 20.000km ročně to udělá při ceně 30kč/l 6000,-Kč za rok. To je u auta za 400k opravdu nic a navíc kdyby na stejné trase pršelo, byl velký provoz, tak jsi klidně o litr jinde i tak.
A co se týče namáhání taky souhlas., vše bude víc namáháno.
A za třetí opět souhlas - servis. Tam se dá ušetřit na oleji v DSG oprot AS (beru stejný originál olej) - 200,-/l = 1200kč a na motorovém oleji klidně 2000,-Kč. ...Když se neozveš nebo nedoneseš vlastní, napálí tam nesmyslné ceny.
Podle mě je téma toho motoru čistě jak psal doktor motorpower, pokud mu ten motor vyhovuje, sežene dobrou cenu a i stav, proč ne.
Otázka je jednoduchá, pořídíš to o tolik levněji, oproti 2.0TDI, aby to stálo za to, že se s prodejem pak budeš trápit? Není lepší připlatit a pak to prodat hravě?
Jakmile to není tříválec 1.4TDI , tak je to v poho
To už jsem psal ze začátku - špatně se bude kupovat, nebude jich tolik, navíc nebude tolik možnosti vybírat z výbav apod., a prodej pa bude taky horší, o ten motor zájem nebude.
tak nakonec zakoupen z nemecka 2.0 110kW BlueMotion (nikoli bluemotion tehcnology), dlouhodoba spotreba od predchoziho majitele 4.7, ja s tim jel 150-160 po dalnici za 5 litru, takze maximalni spokojenost.
Kdyby mel nekdo nahodou zajem, maji jich tam jeste asi 15: fa-auto.de
najeto 24tis, 2017, cena 19900 Euro s DPH (koupeno bez dane za 17)