1.4 TSi - trhanie pri nízkych otáčkach

Benzínové agrégáty

Moderátor: Olaf87

Odpovědět
fb_david25
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 11
Registrován: 16.12.2020 16:24

Re: 1.4 TSi - trhanie pri nízkych otáčkach

Příspěvek od fb_david25 »

Castrol 5w30

Uživatelský avatar
srotty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4757
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OLOMOUC

Re: 1.4 TSi - trhanie pri nízkych otáčkach

Příspěvek od srotty »

Jaký přesně- Magnatec, Edge Titanium nebo Titanium LL ? Neříkám, že je to olejem, ale může tomu pomoct.
Jak často ho měníš ?

fb_david25
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 11
Registrován: 16.12.2020 16:24

Re: 1.4 TSi - trhanie pri nízkych otáčkach

Příspěvek od fb_david25 »

Edge, auto jsem koupil v srpnu je nastaveny 30tis interval.
Ted necham udelat olej a necham prekodovat na 15tis/rok na 5w40

fb_david25
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 11
Registrován: 16.12.2020 16:24

Re: 1.4 TSi - trhanie pri nízkych otáčkach

Příspěvek od fb_david25 »

Tak olej vymenen ale cukam dal. Fakt je to pouze pri 2000 otackach, jak auto toci vice otacek tak to necuka, hlavne za studena

fb_norbert1
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 2
Registrován: 22.02.2021 05:44

Re: 1.4 TSi - trhanie pri nízkych otáčkach

Příspěvek od fb_norbert1 »

Zdar klubaci, tak už ste to niekto vyriesil ? Tiez nedavno som kupil golfa VI 1.4 twincharger chip na 155kw u Powered by Uchod stred plne priechodný tlmič zadný odstránený. Pri plusových teplotach sa auto chovalo za studena aj za tepla normálne ale akonáhle prisli mínusové teploty tak kym je studene auto tak sa s tym auto nedá chodiť....boha... cca pri 2000 otáčkach začne dosť cukať s autom a strieľať z vyfuku (pochopitelne ked nemam tlmiče) ALE jedine ak chcem rýchlejšie akcelerovať ak sa snazim plynule a pomaličky zvyšovať rýchlosť tak iba jemnucko cuka a toci aj viac.... Ak pridam a cuka a neuberem plyn alebo nezaradim vyššiu rýchlosť vyhodi po chvíľke kontrolku MOTORA a EPS ci jak sa to vola ale po chvilke to zmizne..ak sa auto zohreje aj v minusovych teplotach na prevádzkovú teplotu 90 tak uz sa xhova auto normalne... Vie mi niekto poradiť xo s tym ? Sviecky som vymenil za Denzo iridium auto malo menené rozvody bývalým majitelom aj urobene dekarbo momentálny najazd 174 000km

Uživatelský avatar
srotty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4757
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OLOMOUC

Re: 1.4 TSi - trhanie pri nízkych otáčkach

Příspěvek od srotty »

A proč se ptáš v sekci golf 7 ? Naše motory jsou úplně jiné než ten tvůj.
Pokud se ti rozsvěcuje kontrolka motoru, tak napojit na diagnostiku a zjistit , co je tam za chybu. Vypadá to jako špatné čidlo teploty, ale to jen hádám. Dignostika řekne víc.

fb_norbert1
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 2
Registrován: 22.02.2021 05:44

Re: 1.4 TSi - trhanie pri nízkych otáčkach

Příspěvek od fb_norbert1 »

Fuha nevšimol som si že som v sekcii golf VII som na tejto stranke prvý krat 😅☺ uz bolo aj na diag
(motor)
-regulator tlaku paliva 2
-zistenie vynechavanie zapalovania
-valec 4
-valec 2
-Palivo,tlak Rail/ systemovy tlak

(elektronika sloupku rizeni)
-svorka 15
-svorka 50
-spinac zapalovani Svorka: S, X, P,

fb_dan6
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 9
Registrován: 26.04.2022 10:28

Re: 1.4 TSi - trhanie pri nízkych otáčkach

Příspěvek od fb_dan6 »

vynechávání zapalování na válcích? Takže co to tedy bylo?

hoborg
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: 20.02.2024 10:00

Re: 1.4 TSi - trhanie pri nízkych otáčkach

Příspěvek od hoborg »

Zdravím.
Mám obdobný problém, jaký tady popisuje řada uživatelů. Motor 1.4 TSI 103kw, při přidání plynu v nízkých otáčkách je cítit citelné cukání, to se projevuje i kolem 2000 otáček, ale ne tolik. Při cukání někdy problikává kontrolka motoru. Začalo to dělat loni začátkem zimy. Nájezd 180 000, jezdím na Verva 100.
Má zkušenost se servisem:
Automaticky probíhá výměna svíček, přeměření a vymazání chyb v řídící jednotce - dle servisu je auto OK. Zaplatím, odjíždím a cukám úplně stejně jako před tím :(
Následuje reklamace, servis zkouší vyměnit cívky, nicméně beze zněny. Volají mi, že jsou zakarbonizované ventily, že na to ty 1.4 trpí a že se to řeší aktualizací software, ale to oni nedělají. Moc se mi to nezdá a dávám auto do autorizovaného servisu.
Včera mi volali, že je prasklá sací hadice. Tak uvidíme, snad mají pravdu.
Edit:
- 23.2. auto vyzvednuto a co myslíte ? Cukám dále, beze změny. V pondělí pokračujeme.
- 25.2. auto vráceno do servisu
- 1.3. servis znovu vyměnil svíčky a cívky, ale stále beze změny, neví co s tím...
- 2.4. tak auto mám doma a už je vše OK. Servis provedl repas hlavy - karbon. Sranda za cca 40litrů :/ Nicméně servis mi potvrdil informaci, že ty 1.4 na to trpí. Hlavním problémem jsou krátké trasy, kdy se motor nezahřeje a dále podtáčení motoru, benzín na to nemá vliv. Prostě po městě max. na trojku, čtyřku tam šoupnout až mimo město - zkrátka držet otáčky kolem 2000 nebo více, ale vysvětlete to manželce... :)
Naposledy upravil(a) hoborg dne 02.04.2024 10:12, celkem upraveno 3 x.

Golfik18
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 7
Registrován: 30.11.2018 22:52

Re: 1.4 TSi - trhanie pri nízkych otáčkach

Příspěvek od Golfik18 »

Popisoval jsem tady trochu jiný problém s cukáním motoru, které se projevuje pouze při studeném motoru. Pokud má motor provozní teplotu, cukání zmizí.
Cukání se začalo projevovat hned na novém autě, takže nemůže být způsobené nějakým opotřebením. Autorizovaný servis na to nemá řešení. Podle mě je to způsobené hloupým EKO nastavením ŘJ :-(
VW Golf VII Variant ME, 1.4TSI 92kW, MR2018

Uživatelský avatar
oneb1t
Profík
Profík
Příspěvky: 1024
Registrován: 23.09.2014 22:01
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.4 TSi - trhanie pri nízkych otáčkach

Příspěvek od oneb1t »

Každé to cuknutí je misfire - postup při opravě/ zlepšení chování
1) zjistit v diagnostice, který válec to dělá a prohodit svíčky s funkčním válcem. Pokud se problém přesune tak vyměnit svíčky. Stejný test lze udělat i s cívkama. Pokud to dělají rovnoměrně všechny válce tak je tenhle bod zbytečně vyhozené peníze.
2) naflashovat poslední FW pro motorovou jednotku (jakej je posledni jde zjistit tady https://vag-flashinfo.de) a jakej zrovna máte na výpisu diagnostiky
3) natankovat lepší 98/100 oktanové palivo
4) lepší olej dle specifikace
5) dekarbonizace / kontrola a případná výměna čidel (teplota v sání, teplota chladící kapaliny atd..)
6) prodej... / smíření
Golf VII 1.4 103kW 2013 - 9"MIB 2.5 discovery PRO, osram LEDriving, MK7.5 zadni LED dynamicky blinkr, lane/sign/beam assist, virtual cockpit, pla 3.0

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzín“