Zapalovací cívky
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
-
- Řidič
- Příspěvky: 118
- Registrován: 12.09.2017 15:04
- Bydliště: Prostějov
Zapalovací cívky
Ahoj, po příjezdu domů, jsem zaparkoval, chvíli ještě měl nastartováno a z ničeho nic se mi začal strašně třást motor, divný zvuk, jakoby nejel na všechny 4 válce. Došel jsem tedy domů pro diagnostiku. Motor se klepal, při přidání se dusil, praskání z výfuku. Diagnostika mi napsala Vynechání zapálení válec 1 a 3, vynechávání zapálení. Svíčky jsem měnil před 20000Km, takže si myslím, že svíčky to nebudou. Tak bych řekl, že to bude jednotka zapalování (cívky). Ovšem dnes jsem zkusil nastartovat a vše se zdálo být v pořádku. Po ohřátí motoru chod stále cajk, po ujetí 10km stále nic. Tak nevím, zda mám koupit novou jednotku a vyměnit ji, nebo třeba jen svíčky. Co myslíte?
VW GOLF IV 2.0 4MOTION
-
- Nový člen
- Příspěvky: 44
- Registrován: 30.06.2009 14:25
- Bydliště: Stramberk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zapalovací cívky
Já už měnil cívku už 2x (320k najeto). Jednou starší, pak nová originál. Stejně jako tobě to najednou začlo jet na 2-3 válce, ale nevzpamatovalo se to. Pokud to jede, tak bych jezdil dál, koupil svíčky do zásoby, ty se sejdou (20k není moc, ale ani málo) a ověřil ukostření motoru a svíček. A pak by přišla na řadu cívka, moje nestála moc, asi 1800 original, neorigo 1000.
Golf IV, 1.4 16V, 2001, 55kW, AXP
-
- Řidič
- Příspěvky: 118
- Registrován: 12.09.2017 15:04
- Bydliště: Prostějov
Re: Zapalovací cívky
No svíčky tam mám Brisk A-line, měli by mít životnost 70.000km. Jednotku už jsem objednal, za 2000 od NGK, ale teď nevím jestli to mám vyzvedávat, když to zatím fičí, ale zase bych nerad někde zůstal stát Kabely jsem zastrkal, ukostření motoru je cajk.
VW GOLF IV 2.0 4MOTION
-
- Nový člen
- Příspěvky: 44
- Registrován: 30.06.2009 14:25
- Bydliště: Stramberk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zapalovací cívky
Když objednám, tak vyzvednu, za nevyzvedávače a vraceče platí ostatní vyšší ceny...
Golf IV, 1.4 16V, 2001, 55kW, AXP
-
- Řidič
- Příspěvky: 118
- Registrován: 12.09.2017 15:04
- Bydliště: Prostějov
Re: Zapalovací cívky
Tak já to mám jen rezervované, jelikož měli skladem na prodejně. Tak vyzvednu si to, ale jelikož jsem student tak 2000 je docela dost Zase nechci kupovat díl, který mi bude třeba navíc.
VW GOLF IV 2.0 4MOTION
-
- Nový člen
- Příspěvky: 44
- Registrován: 30.06.2009 14:25
- Bydliště: Stramberk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zapalovací cívky
Jo to je jina, to se proste musis rozhodnotu jestli v pripade probemu chces mit zalohu, nebo cekat na dil
Golf IV, 1.4 16V, 2001, 55kW, AXP
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9064
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: Zapalovací cívky
Hlavne zahod ty Brisky a dej tam Bosche original co tam maji byt, budou levnejsi a hlavne budou fungovat..
-
- Řidič
- Příspěvky: 118
- Registrován: 12.09.2017 15:04
- Bydliště: Prostějov
Re: Zapalovací cívky
Koupil jsem tedy Bosch přímo pro můj motor. Double platinum, 1 elektroda. Zatím mi to neudělalo, každopádně to přehodím.
VW GOLF IV 2.0 4MOTION
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9064
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: Zapalovací cívky
To je spravne, to je to co tam ma byt.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 05.12.2021 12:03
- Bydliště: Liberec
Re: Zapalovací cívky
Zdravím
mám taky jeden dotaz po vyčištění škrtící klapky a výměně palivového čerpadla a svíček to sebou cuká jakoby se to dusilo původně tam byly dvoupólové teď jsem tam dal jednopólové obě od Bosh ale na těch jednopólových to děla to cukání i třeba když dojíždím na 2 nebo 3 bez plynu. Na těch starých svíčkách to nedělalo. První problém byl že nechtěla zavírat klapka tak jsem to nechal vyčistit. Druhý problém byl že to nechtělo nastartovat a po sundání kabelu ke svíčkám byly do poloviny v oleji tak jsem to vyčistil, týden pojezdil a pak to nechtělo podávat benzin tak to šlo potřetí do servisu na kontrolu čerpadla a relé. Teď to jede ale cuká to jak jsem popsal výše. A moje otázka je mám tam dát nové dvoupólové svíčky a tyhle si nechat jako rezervní?
mám taky jeden dotaz po vyčištění škrtící klapky a výměně palivového čerpadla a svíček to sebou cuká jakoby se to dusilo původně tam byly dvoupólové teď jsem tam dal jednopólové obě od Bosh ale na těch jednopólových to děla to cukání i třeba když dojíždím na 2 nebo 3 bez plynu. Na těch starých svíčkách to nedělalo. První problém byl že nechtěla zavírat klapka tak jsem to nechal vyčistit. Druhý problém byl že to nechtělo nastartovat a po sundání kabelu ke svíčkám byly do poloviny v oleji tak jsem to vyčistil, týden pojezdil a pak to nechtělo podávat benzin tak to šlo potřetí do servisu na kontrolu čerpadla a relé. Teď to jede ale cuká to jak jsem popsal výše. A moje otázka je mám tam dát nové dvoupólové svíčky a tyhle si nechat jako rezervní?
- srotty
- VWexpert
- Příspěvky: 4757
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OLOMOUC
Re: Zapalovací cívky
Hlavně by to chtělo napsat, co máš za motor. To, že tam předtím byly dvoupolové ještě neznamená, že to byly správné svíčky.