Passat B7 2.0 tdi 130kW, 4 Motion r.v.2015

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Odpovědět
Petrzovy
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 11
Registrován: 15.04.2019 10:12

Passat B7 2.0 tdi 130kW, 4 Motion r.v.2015

Příspěvek od Petrzovy »

Zdravím,
prosím o názor nebo vysvětlení, eventuálně radu. Mám výše uvedeného Pašíka, na budíku 220 tis., a teď když napadl sníh mám pocit, že mě nezabírá Haldex. Při jízdě do mírného kopečka na sněhu jakoby zadní kola vůbec nezabírají při prokluzu předních kol. Nevím přesně jakým způsobem ŘJ rozděluje kroutící moment, ale když vypnu ASR a dám plný plyn, protáčejí se jen přední kola, zadní se jen prý lehce odvalují ( říkal syn ).
Píšu to proto, abych se vyhnul zavčasu nějakým větším problémům. Ptám se tedy, jestli mě můžete poradit jestli je to normální, nebo začít hledat nějakého borce, který má Haldexy v malíku. Jsem z Ostravy.
Předem všem díky

Uživatelský avatar
ChoseArmandira
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 17
Registrován: 14.10.2020 15:51

Re: Passat B7 2.0 tdi 130kW, 4 Motion r.v.2015

Příspěvek od ChoseArmandira »

Tak to je něco špatně, nejsem si tím rozdělováním jist ale vypnutí ASR by na rozdělování momentu nemělo mit vliv, bude 20 % zadek ale jem při záběru. .(akorát s vypnutou ASR ubere vykon aby se kola chytli. Zrovna dnes jsem si ze svou B7 3.6 zadriftoval a bez ASR opravdu zadek zabírá a jde hned do boku. Se zapnutou ASR nejde tak snadno rozhodit ale do kopce zadní kola zabírají a je to znát.( nejsem odborník na Haldex jen říkám jak je to u mé B7 ( při vypnuté ASR od zadku lítá kamení
Auto chval nejprve po měsíci a ženu po roce.

Petrzovy
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 11
Registrován: 15.04.2019 10:12

Re: Passat B7 2.0 tdi 130kW, 4 Motion r.v.2015

Příspěvek od Petrzovy »

...díky za info a názor. Dnes v servise potvrzena chyba na řízení pohonu zadní nápravy. Asi to bude čerpadlo, nebo elektronika k čerpadlu. Musí se to rozebrat a zjistit v čem tkví problém. Tušil jsem, že něco není v pořádku .... :-(

Uživatelský avatar
ChoseArmandira
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 17
Registrován: 14.10.2020 15:51

Re: Passat B7 2.0 tdi 130kW, 4 Motion r.v.2015

Příspěvek od ChoseArmandira »

Ok, pak napište čím to bylo a cenu opravy abych se připravil 😄
Auto chval nejprve po měsíci a ženu po roce.

Petrzovy
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 11
Registrován: 15.04.2019 10:12

Re: Passat B7 2.0 tdi 130kW, 4 Motion r.v.2015

Příspěvek od Petrzovy »

... takže to bylo čerpadlo... plus k tomu přetěsnění a dalších pár drobností, celkem za 15 tis.

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Passat B7 2.0 tdi 130kW, 4 Motion r.v.2015

Příspěvek od KJirka »

no teda od haldexu k palivovému čerpadlu, to je teda hodně od zdi ke zdi. :-) Tak hlavně, že se to našlo. Už se stáva ale téměř evergreen, že sem lidi choděj o radu s problémem na motoru a končí to závadou v kufru. :laugh: :laugh:
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

Petrzovy
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 11
Registrován: 15.04.2019 10:12

Re: Passat B7 2.0 tdi 130kW, 4 Motion r.v.2015

Příspěvek od Petrzovy »

Ne palivové čerpadlo, ale čerpadlo oleje v systému Haldex. V 5.generaci Haldexu Čerpadlo jede permanentně a tlakuje neustále olej v systému. Při prokluzu předních kol selénový ventil přepustí tlak na spojky, ty se sepnou a připojí pohon zadních kol.
Čerpadlo stálo cca 7 tis. Zbytek olej, těsnění a práce...

shikaree
Závodník
Závodník
Příspěvky: 598
Registrován: 13.07.2009 13:49

Re: Passat B7 2.0 tdi 130kW, 4 Motion r.v.2015

Příspěvek od shikaree »

KJirka: nikde nevidím, že by Petrzovy psal někde něco o palivovém čerpadle...

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Passat B7 2.0 tdi 130kW, 4 Motion r.v.2015

Příspěvek od KJirka »

máš pravdu, nenapsal o jaké čerpadlo se jedná. Automaticky jsem uvažoval pilivový čerpadlo, protože to je u B7 velmi frekventovaná závada. Tohle samozřejmě dává smysl :-)
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

Uživatelský avatar
ChoseArmandira
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 17
Registrován: 14.10.2020 15:51

Re: Passat B7 2.0 tdi 130kW, 4 Motion r.v.2015

Příspěvek od ChoseArmandira »

No hezký ..včera jsem měnil oleje, filtry, haldex i dsg, I náplně diferáku
Takže doufám že čerpadlo vydrží ještě. Mam 196 tis.
Auto chval nejprve po měsíci a ženu po roce.

Uživatelský avatar
Prochy01
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4178
Registrován: 12.05.2012 18:28
Bydliště: Praha

Re: Passat B7 2.0 tdi 130kW, 4 Motion r.v.2015

Příspěvek od Prochy01 »

KJirka píše:
24.02.2021 23:02
máš pravdu, nenapsal o jaké čerpadlo se jedná. Automaticky jsem uvažoval pilivový čerpadlo, protože to je u B7 velmi frekventovaná závada. Tohle samozřejmě dává smysl :-)
Od kdy v B7 odchází palivová čerpadla? :D

Za x let jsem tu neviděl jediný problém s palivovým čerpadlem na B7....

...nebo jsi jen trochu popil a tak pises “pilivove” čerpadlo :D :D
VW Passat 3C Variant HL Executive, 2.0 TDi CBBB

Uživatelský avatar
sharik4x4
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1348
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Passat B7 2.0 tdi 130kW, 4 Motion r.v.2015

Příspěvek od sharik4x4 »

Tak palivový čerpadlo na haldexu :yahoo: To se povidlo. :potlesk:
Od tý doby co zrušili filtry v haldexu měnï se celý přidřený čerpadla, a to je přeci lepší než filtr za stovku. A bude hůř. :negative:

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“