Ahoj,
Jsou motory 1.2TSi a 1.4TSi stejné jako se dávaly do Škodovek a jsou s nimi tedy spojeny i problémové rozvodové řetězy, nebo už jsou to nové modifikace s rozvody řemenem a tudíž bezproblémové?
1,2TSi i 1,4TSI jsou oba přimovstřiky, používá je někdo z dlouhodobějšího hlediska na krátké jízdy po městě, co na to motor?S jakou průměrnou spotřebou po městě jezdíte...
Jak je to u CNG s emisemi, dělají se taky dvoje (na benzín a extra na CNG)?, stejně jako si pamatuji že se dělaly dvoje na PLG, ne každá emisní stanice to bohužel uměla....
Je 1.4 TGI dobrá volba a platí u ní také nižší světlá výška podvozku díky nádržím(jako to má 2.0 CNG)?
Díky
motory 1.2TSI, 1.4TSi a 1.4 TGi (CNG)-dotaz
Moderátor: Olaf87
-
- Nový člen
- Příspěvky: 18
- Registrován: 08.12.2012 13:54
-
- Řidič
- Příspěvky: 99
- Registrován: 27.06.2018 20:39
Re: motory 1.2TSI, 1.4TSi a 1.4 TGi (CNG)-dotaz
Motory s řemenem se dávají do Fabie 3 již od roku 2015, tak Caddy určitě bude mít taky .
VW Caddy 2.0 TDI 75 KW Comfortline, Bi xenon, Combi Černá perleť 2019
-
- Nový člen
- Příspěvky: 18
- Registrován: 08.12.2012 13:54
Re: motory 1.2TSI, 1.4TSi a 1.4 TGi (CNG)-dotaz
já mám od škodovky zkušenost pouze s Roomsterem a tam co vím jsou rozvody řetězem, které se měly modifikovat na silnější řetěz někdy po roce 2012 ale zůstal řetěz...
-
- Pilot
- Příspěvky: 734
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: motory 1.2TSI, 1.4TSi a 1.4 TGi (CNG)-dotaz
Zavisi o jakou (model/rok) jde.
Caddy 2K ma 1.2TSI 63KW a 77kW jeste EA111 s retezovym rozvodem. Neni to tragedie, ale nastupujici TSI jsou lepsi.
Caddy SA pak ma 1.2TSI 62kW a 1.4TSI 92kW uz EA211 s remenem coz jsou v kontextu dnesni techniky nadprumerne dobre zkonstruovane motory. 1.2 je na tak velke auto dost slaba, 1.4 ale jezdi dobre, spotreba cca 7.5 l/100km mix pri nijak setrivych jizdach. TGI je take EA211, spolehlivost by mela byt bez problemu, primou zkusenost ale nemam. Co je dobre zvazit je pouze 13l benzinova nadrz, coz muze byt v pripade jizd do oblasti, kde neni CNG bezne (napr. Chorvatsko, nebo i jinde v noci) dost omezujici zalezitost.
Caddy 2K ma 1.2TSI 63KW a 77kW jeste EA111 s retezovym rozvodem. Neni to tragedie, ale nastupujici TSI jsou lepsi.
Caddy SA pak ma 1.2TSI 62kW a 1.4TSI 92kW uz EA211 s remenem coz jsou v kontextu dnesni techniky nadprumerne dobre zkonstruovane motory. 1.2 je na tak velke auto dost slaba, 1.4 ale jezdi dobre, spotreba cca 7.5 l/100km mix pri nijak setrivych jizdach. TGI je take EA211, spolehlivost by mela byt bez problemu, primou zkusenost ale nemam. Co je dobre zvazit je pouze 13l benzinova nadrz, coz muze byt v pripade jizd do oblasti, kde neni CNG bezne (napr. Chorvatsko, nebo i jinde v noci) dost omezujici zalezitost.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 18
- Registrován: 08.12.2012 13:54
Re: motory 1.2TSI, 1.4TSi a 1.4 TGi (CNG)-dotaz
to Master:
díky, můžu ještě doplňující info, od kdy se dávaly tedy ty novější motory EA211 1.2TSi 62KW+1.4TSi s řemenem?
díky
díky, můžu ještě doplňující info, od kdy se dávaly tedy ty novější motory EA211 1.2TSi 62KW+1.4TSi s řemenem?
díky
-
- Pilot
- Příspěvky: 734
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: motory 1.2TSI, 1.4TSi a 1.4 TGi (CNG)-dotaz
Model SA (caddy 4) se zacal delat myslim nekdy 2015.
-
- Jezdec
- Příspěvky: 386
- Registrován: 13.06.2010 22:32
- Bydliště: Brno
Re: motory 1.2TSI, 1.4TSi a 1.4 TGi (CNG)-dotaz
A měla Caddy modifikovaný motor 1.2TSI EA111 jako Škoda Rapid? (lepší rozvody,předehřev-líp topí atd.)Třeba Fabia II ho neměla.pak až EA211.
1.2TSI dost slabá?? určitě by měla jet líp než 1,6MPI,aspoň majitelé Octavek II si TSI chválí,a to taky není malý auto.
1.2TSI dost slabá?? určitě by měla jet líp než 1,6MPI,aspoň majitelé Octavek II si TSI chválí,a to taky není malý auto.
-
- Řidič
- Příspěvky: 78
- Registrován: 13.11.2016 07:41
Re: motory 1.2TSI, 1.4TSi a 1.4 TGi (CNG)-dotaz
Pomer kg/kW ma podobny jako stodvacitka. Ano, je to o desitky let mladsi, ale na rovinu... po dlouhe dobe auto, ve kterem zase musim do kopce podrazovat i s prazdnym autem. Po meste OK, ale inak nic moc.
Caddy Maxi Life BLS 2009 (doma)/Caddy CYVC 2016 (prace)