1.8 16V KR - motorová čidla
-
- Řidič
- Příspěvky: 160
- Registrován: 06.05.2008 23:02
- Bydliště: vyškov
1.8 16V KR - motorová čidla
potreboval bych schema nebo popis čidel na motoru 1,8 16v kr motor je z g2 je jich tam 5 od vody a od oleje atd. jen nevim kde ma byt jaky cidlo a od ceho tak kdyby nekdo vedel dik moc
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: motorova čidla
u olejovýho filtru jsou dvě čidla pro tlak oleje, 0,3 (hnědý) a 1,8baru (bílý), obě na 24klíč s jedním plochým kontaktem.
vzadu na hlavě (nad svodama) je čidlo teploty oleje , bílý s jedním kontaktem ve tvaru hřebíku.
pod rozdělovačem je teplotní časový spínač - mosazný megačidlo s hnědým dvou pinovým konektorem a několik (až 3 ) čidla teploty vody ,kontakt ve tvaru hřebíku, černý, jedno pro budíky, druhý pro ř.j. stabilizace volnoběhu a třetí pro ř.j. zapalování.
vzadu na hlavě (nad svodama) je čidlo teploty oleje , bílý s jedním kontaktem ve tvaru hřebíku.
pod rozdělovačem je teplotní časový spínač - mosazný megačidlo s hnědým dvou pinovým konektorem a několik (až 3 ) čidla teploty vody ,kontakt ve tvaru hřebíku, černý, jedno pro budíky, druhý pro ř.j. stabilizace volnoběhu a třetí pro ř.j. zapalování.
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
-
- Řidič
- Příspěvky: 160
- Registrován: 06.05.2008 23:02
- Bydliště: vyškov
Re: motorova čidla
lister: lepe se to ani neda popsat dik moc jen ty posleni tri cidla jak poznam kter ma jit kam je to jedno?,?? nebo je v nich rozdil? jinak v tech dalsich by nemel byt problem to podle tveho popisu poznat
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: motorova čidla
ty 3 čidla jsou stejný, je ouplně jedno co na který zapojíš..
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
-
- Řidič
- Příspěvky: 160
- Registrován: 06.05.2008 23:02
- Bydliště: vyškov
Re: motorova čidla
lister dik
-
- Řidič
- Příspěvky: 160
- Registrován: 06.05.2008 23:02
- Bydliště: vyškov
Re: 1.8 16V KR - motorová čidla
lister mam takovej problem kdyz nastartuju u miho 16v kr za studena tak mi z niceho nic stoupnou otacky tak do 4 a furt drzej nevis co muze byt za problem skousel jsem odpojit kdyz to delalo skoro vsecko studenej start pak z boku hlavy jak je tam ten regulator a furt to delalo nemuze byt spatny to čidlopro ř.j stabilizace volnobehu? ja fakt uz nvm co stem je dik za radu
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: 1.8 16V KR - motorová čidla
zkus zaškrtit hadici která přivádí vzduch od filtru k nastavovači volnoběhu, otáčky by měly klesnout, jestli neklesnou hledej kudy se do motoru dostává vzduch (nedovírá klapka, netěsnost atd)
když klesnou bude problém v řízení volnoběhu - vadná jednotka, vadnej nastavovač, přerušený vedení, kontakty, spínač volnoběhu, signál otáček....
když klesnou bude problém v řízení volnoběhu - vadná jednotka, vadnej nastavovač, přerušený vedení, kontakty, spínač volnoběhu, signál otáček....
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- r.dasylva
- Řidič
- Příspěvky: 172
- Registrován: 15.01.2008 20:12
- Bydliště: Frýdek-Místek
Re: 1.8 16V KR - motorová čidla
Mi KRko dělalo to samé, ale jen když jsem napojil přídávné šoupatko vzduchu natvrdo na 12V. Skočilo to na 3-4t ot a drželo. Když jsem připojil normálně jednotku tak to šoupátko neotevřelo a neudrželo volnoběch. Zkoušel jsem i druhou jednotku ale nic, asi někde chyba ve vedení.. .
Sory že trochu odbočím v tvém předmětu, jak ta jednotka udrží volnoběch na akorát otačkách? Ona to jakoby taktuje to šoupatko, nebo tam pouští méně štrumu aby otáčky poklesly? To je ale u elktromagnetu asi blbost že? Nebo tam pustí normálně 12V a po zahřátí to odpojí?
Sory že trochu odbočím v tvém předmětu, jak ta jednotka udrží volnoběch na akorát otačkách? Ona to jakoby taktuje to šoupatko, nebo tam pouští méně štrumu aby otáčky poklesly? To je ale u elktromagnetu asi blbost že? Nebo tam pustí normálně 12V a po zahřátí to odpojí?
Golf I CABRIO
-
- Řidič
- Příspěvky: 160
- Registrován: 06.05.2008 23:02
- Bydliště: vyškov
Re: 1.8 16V KR - motorová čidla
prosim vas nevite kde koupit teplotne časový spinač na scirocco 16v kr?
- vesdan
- Jezdec
- Příspěvky: 470
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Orlovwá
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.8 16V KR - motorová čidla
Pokud jsi to ještě nezjistil tak tam je bimetal který ohříváním postupně uzavírá štěrbinu až tam nejde přes to žádný vzduchr.dasylva píše:Mi KRko dělalo to samé, ale jen když jsem napojil přídávné šoupatko vzduchu natvrdo na 12V. Skočilo to na 3-4t ot a drželo. Když jsem připojil normálně jednotku tak to šoupátko neotevřelo a neudrželo volnoběch. Zkoušel jsem i druhou jednotku ale nic, asi někde chyba ve vedení.. .
Sory že trochu odbočím v tvém předmětu, jak ta jednotka udrží volnoběch na akorát otačkách? Ona to jakoby taktuje to šoupatko, nebo tam pouští méně štrumu aby otáčky poklesly? To je ale u elktromagnetu asi blbost že? Nebo tam pustí normálně 12V a po zahřátí to odpojí?
-
- Nový člen
- Příspěvky: 18
- Registrován: 08.03.2019 20:41
Re: 1.8 16V KR - motorová čidla
Zdravim, když jsme u toho. Ze zvědavosti, poběží mi motor s nepripojenym regulatorem volnobehu? Popřípadě kam vede kabeláž co ho ovládá?
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: 1.8 16V KR - motorová čidla
bude potřeba zvýšit volnoběh šroubkem na tělese škrtící klapky, ale poběží.
regulátor volnoběhu ovládá řídící jednotka, u PL je to ta velká jednotka motoru u KR je na to speciální jednotka někde pod středovým tunelem.
regulátor volnoběhu ovládá řídící jednotka, u PL je to ta velká jednotka motoru u KR je na to speciální jednotka někde pod středovým tunelem.
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
-
- Nový člen
- Příspěvky: 18
- Registrován: 08.03.2019 20:41
Re: 1.8 16V KR - motorová čidla
Dobra děkuji. Dávám totiž místo JH - KR. A právě řeším jestli měnit i motorový svazek s cidly nebo tam nechat z JH.
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: 1.8 16V KR - motorová čidla
vyměnit..
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
-
- Nový člen
- Příspěvky: 18
- Registrován: 08.03.2019 20:41
Re: 1.8 16V KR - motorová čidla
Ok. Jen přijít na to teď co kam jde