Diky za odpoved! I kdyz moc me to nepotesilo
Ja se tech najezdu nad 200tis.km celkem bojim, protoze tam hrozi investice turbo, vstriky, setrvacnik, spojky, mechantronika, do toho Adblue - to jsou desitky tisic, ktere z toho vyplynou. Verim, ze pak to zas treba 100tis.km najede bez problemu.
Ono je dost mozne, ze se muze stat, ze koupim za 400tis. ojetinu a vrazim do toho dalsich 100, aby to vubec jezdilo. To uz docela vazne uvazuju nad novym Berlingem, ktere me s automatem vyjde na nejakych 550, ale bude nove. Samozrejme pocitove a vybavove jsou to rozdilne svety. Je to dilema.
Cerpam informace ze Sveta motoru, kde Sharan vyzniva jako ne uplne levna ojetina. Oproti tomu mensi Touran vychazi jako uplne bezproblemove vozidlo.
Ale bohuzel u velkych MPV s automatem nema clovek moc vyber - mam overene od servisu automatu, ze mokre DSG je spolehlive a relativne dobre servisovatelne. Bral bych klidne Galaxy, ale tam se proste ten Powershift vubec nepodaril a nechci to riskovat.