PAST1CKA - aka Honzova B8mička
- Honza Honek
- Řidič
- Příspěvky: 87
- Registrován: 16.09.2017 21:08
- Bydliště: Praha
Re: PAST1CKA - aka Honzova B8mička
Je to jak píšeš, každej to máme jinde
Sedadla by byla taky pecka, ale to mě tolik nepálí. Webasto nepotřebuju, panorama - možná časem...Motor a pohon mám vyřešený výrobou
Jinak přes 100 už sem dávno Už atakujeme 150
Shiny cars mám výbornou zkušenost, dáváme k nim auta opakovaně - všechny v rodině a je to vždycky krása..Renovace, keramika, ošetření ext i int...Prostě lahoda...
http://shiny-cars.cz/
Sedadla by byla taky pecka, ale to mě tolik nepálí. Webasto nepotřebuju, panorama - možná časem...Motor a pohon mám vyřešený výrobou
Jinak přes 100 už sem dávno Už atakujeme 150
Shiny cars mám výbornou zkušenost, dáváme k nim auta opakovaně - všechny v rodině a je to vždycky krása..Renovace, keramika, ošetření ext i int...Prostě lahoda...
http://shiny-cars.cz/
Passat B6 2010 // 103 kW chip 130kW - R.I.P.
Passat B8 2017 - RLine - koukni
Passat B8 2017 - RLine - koukni
-
- Nový člen
- Příspěvky: 38
- Registrován: 05.11.2020 14:39
Re: PAST1CKA - aka Honzova B8mička
Kola Monterey mám na léto také a naprosto s tebou souhlasím. K černé barvě jim to k autu moc sluší a na 19 už mě to také přišlo zbytečně tvrdé.
Co se týká displejů musím také souhlasit, protože to zapatlávání co spousta lidí zmiňuje mě nedělá žádný problém.
Naopak mám asi jako jeden z mála rád čisté plochy bez knoflíků. U auta 8/2017 mám naštěstí již také tu vetší navigaci s 9,2 displejem bez tlačítek a jsem za to rád.
Jednak na to moc nesahám, protože co jde ovládám z volantu a při údržbě stačí přejet jednou tam a zpět vlhkou jelenicí
a displej je jak zrcadlo. Nový panel klimatizace je za mě určitě hezčí a lepší než ten starší co mám. Hlavní přínos vidím právě v té údržbě. Utěrkou to otíráš kolem koleček a tlačítek a stejně to není ono. U nového zase jednou tam a zpět a je vyřešeno.
Ještě bych měl dotaz ohledně těch světel. Půjdeš do FULL LED s DLA a nebo je technicky možné tam dát rovnou nové Matrix co jsou v novějších autech po FL?
Co se týká displejů musím také souhlasit, protože to zapatlávání co spousta lidí zmiňuje mě nedělá žádný problém.
Naopak mám asi jako jeden z mála rád čisté plochy bez knoflíků. U auta 8/2017 mám naštěstí již také tu vetší navigaci s 9,2 displejem bez tlačítek a jsem za to rád.
Jednak na to moc nesahám, protože co jde ovládám z volantu a při údržbě stačí přejet jednou tam a zpět vlhkou jelenicí
a displej je jak zrcadlo. Nový panel klimatizace je za mě určitě hezčí a lepší než ten starší co mám. Hlavní přínos vidím právě v té údržbě. Utěrkou to otíráš kolem koleček a tlačítek a stejně to není ono. U nového zase jednou tam a zpět a je vyřešeno.
Ještě bych měl dotaz ohledně těch světel. Půjdeš do FULL LED s DLA a nebo je technicky možné tam dát rovnou nové Matrix co jsou v novějších autech po FL?
VW Passat B8 Highline 9/2017 DSG 2.0 TSI 162 kW
- Honza Honek
- Řidič
- Příspěvky: 87
- Registrován: 16.09.2017 21:08
- Bydliště: Praha
Re: PAST1CKA - aka Honzova B8mička
No vida, tak máme dalšího, kdo v tom nevidí nijak zásadní problém Prima...Je to věc osobního vkusu
Světla bohužel maximálně ty FullLed...Matrixy z FL tam nedostaneme...I když je to šílená škoda, ale bohužel...Né že by ty Full byly špatný ale když už
Světla bohužel maximálně ty FullLed...Matrixy z FL tam nedostaneme...I když je to šílená škoda, ale bohužel...Né že by ty Full byly špatný ale když už
Passat B6 2010 // 103 kW chip 130kW - R.I.P.
Passat B8 2017 - RLine - koukni
Passat B8 2017 - RLine - koukni
- Honza Honek
- Řidič
- Příspěvky: 87
- Registrován: 16.09.2017 21:08
- Bydliště: Praha
Re: PAST1CKA - aka Honzova B8mička
Tak po kratší pauze zase nějaké updaty a dodělávky
Tentokrát v hlavní roli:
- elektricky sklopné tažné s čudlíkem v kufru
- dodělání SideAssist
- dodělání tlačítka na vypínání ASRka vedle řadící páky
- Dongl na Wireless CarPlay
- výměna volantu za vyhřívaný s pádlama
Elektricky sklopné tažné dělal opět Ergo s Lukiim. Montovala se origo Westfalia z bouraného Pašíka...
Často jsem se tu setkal s dotazem, jak pak tažné zapsat do Tp, ale díky typáku který pán z vrakáče měl, to je hračka. Stačí papír o odborné montáži, typák a šup s tím na úřad. Tuším, že zapsání je za 100Kč...Takže tam se vypravím koncem týdne
SideAssist mě trochu trápí. Radary z DE sice dorazily v cajku, ale jeden se zdá být nový a né použitý (což je u téhle montáže vždycky lepší). Nový radar potřebuje kalibraci v AS, což je pruda a stojí to další prachy :-/ Naštěstí tady pomáhá Tomáš K. a příští týden by kalibrace měla proběhnout. Do té doby na mě Pašík řve, že mám závadu na SA - update později.
Vypínání ASR tlačítkem, bylo čistě na Ergovi, kabely, tlačítka a kódování...
Wireless CarPlay jsem opravdu chtěl - nebaví mě furt zapojovat kabely Dongl běhá parádně a za cenu 130USD mi to přijde OK Baterka telefonu se nevybíjí nijak zásadně a odezva systému je úplně stejná, jako po kabelu Takže za mě spokojenost
Vyhřívaný volant s pádlama opět přehazoval Ergo + nějaké to kódováníčko
___________________________________________________________________________
Co dál?
No koncem týdne výměna čelního skla za vyhřívané a s přípravou na kameru pro LA,
další týden pak montáž nové podvolantovky pro výhřev volantu a přidání tlačítka vedle řadicí páky
no a společně s tím montáž kamery pro LA
propojení výhřevu čelního skla
a to nejdůležijěší - montáž Full Led z GTE ) - na to se obzvláš't těšííím
No a to všecko jak jinak, než s Ergem a Lukiim
Tentokrát v hlavní roli:
- elektricky sklopné tažné s čudlíkem v kufru
- dodělání SideAssist
- dodělání tlačítka na vypínání ASRka vedle řadící páky
- Dongl na Wireless CarPlay
- výměna volantu za vyhřívaný s pádlama
Elektricky sklopné tažné dělal opět Ergo s Lukiim. Montovala se origo Westfalia z bouraného Pašíka...
Často jsem se tu setkal s dotazem, jak pak tažné zapsat do Tp, ale díky typáku který pán z vrakáče měl, to je hračka. Stačí papír o odborné montáži, typák a šup s tím na úřad. Tuším, že zapsání je za 100Kč...Takže tam se vypravím koncem týdne
SideAssist mě trochu trápí. Radary z DE sice dorazily v cajku, ale jeden se zdá být nový a né použitý (což je u téhle montáže vždycky lepší). Nový radar potřebuje kalibraci v AS, což je pruda a stojí to další prachy :-/ Naštěstí tady pomáhá Tomáš K. a příští týden by kalibrace měla proběhnout. Do té doby na mě Pašík řve, že mám závadu na SA - update později.
Vypínání ASR tlačítkem, bylo čistě na Ergovi, kabely, tlačítka a kódování...
Wireless CarPlay jsem opravdu chtěl - nebaví mě furt zapojovat kabely Dongl běhá parádně a za cenu 130USD mi to přijde OK Baterka telefonu se nevybíjí nijak zásadně a odezva systému je úplně stejná, jako po kabelu Takže za mě spokojenost
Vyhřívaný volant s pádlama opět přehazoval Ergo + nějaké to kódováníčko
___________________________________________________________________________
Co dál?
No koncem týdne výměna čelního skla za vyhřívané a s přípravou na kameru pro LA,
další týden pak montáž nové podvolantovky pro výhřev volantu a přidání tlačítka vedle řadicí páky
no a společně s tím montáž kamery pro LA
propojení výhřevu čelního skla
a to nejdůležijěší - montáž Full Led z GTE ) - na to se obzvláš't těšííím
No a to všecko jak jinak, než s Ergem a Lukiim
Passat B6 2010 // 103 kW chip 130kW - R.I.P.
Passat B8 2017 - RLine - koukni
Passat B8 2017 - RLine - koukni
- capo
- Jezdec
- Příspěvky: 449
- Registrován: 12.02.2008 09:47
Re: PAST1CKA - aka Honzova B8mička
Hezky jedeš .
tažné - měnil jsi i pružiny, nebo jen hák, elektriku a řj?
Fullled z GLE - liší se GLE verze nějak od standardních? Počítám že je to předfacelift ještě?
tažné - měnil jsi i pružiny, nebo jen hák, elektriku a řj?
Fullled z GLE - liší se GLE verze nějak od standardních? Počítám že je to předfacelift ještě?
Minulost : Passat Variant 3C MR2010, 2.0 TDI 125 kW, DSG, R-LINE; Pak chvilku Octavia 2,0TSI DSG L&K
Současnost : Passat Variant B8 MR2016, BiTDI a dost solidní výbavička
Současnost : Passat Variant B8 MR2016, BiTDI a dost solidní výbavička
- Honza Honek
- Řidič
- Příspěvky: 87
- Registrován: 16.09.2017 21:08
- Bydliště: Praha
Re: PAST1CKA - aka Honzova B8mička
Hoj...
Hele nakonec jsme dávali jen celé tažné (se vším všudy), pružiny, saharu, baterku jsem nedával, protože nebudu tahat, ale vozit kola na nosiči
Tak mi to přišlo zbytečný...
GTE mají ten modrej proužek, jinak nic A ano, dávám poslední možná světla před IQ/Matrix světlama...TZN předfacelift...FLková světla bohužel nejdou retoriftovat...
Passat B6 2010 // 103 kW chip 130kW - R.I.P.
Passat B8 2017 - RLine - koukni
Passat B8 2017 - RLine - koukni
- Atila
- Závodník
- Příspěvky: 626
- Registrován: 15.06.2013 07:10
- Bydliště: Praha-Venkov
Re: PAST1CKA - aka Honzova B8mička
Ahoj,mam klasicke přední led svetla.Co to obnáší předělat na HI Led?
Diky
Diky
PASSAT B8 2.0TDI 140KW > 170KW HIGHLINE
GOLF MK1 KABRIOLET
GOLF MK1 KABRIOLET
-
- Řidič
- Příspěvky: 100
- Registrován: 19.05.2008 10:51
Re: PAST1CKA - aka Honzova B8mička
Dobrý peklo s těma úpravama...jak je tohle všechno časově náročný?...cenově už cca víme...ale potřeba si na to brát týden dovolené? a proč je zrovna R-line 11/11 nejideálnější na retrofit?...hraje tam nějakou roli ten měsíc?...rok bych chápal
- Honza Honek
- Řidič
- Příspěvky: 87
- Registrován: 16.09.2017 21:08
- Bydliště: Praha
Re: PAST1CKA - aka Honzova B8mička
Hele děláme to na etapy
Takže časově řeknu, že cca týden bez auta...Zatím...
Světla a sklo další 2-3 dny...
rLine 11/17 není nejideálnější - rLine je fuk, to je jen exteriér a u někoho interiér + podovzek...ale u mě to je kombinace více faktorů ->
rLine ext paket - nemusím lakovat a dokupovat rLine komponenty, které bych na "běžnou" B8 dával -> proto pro mě faktor č.1 byla rLine výbava, alespoń zvenku...
druhej faktor je ročník, kdy to auto sjelo z linky - 11/2017 je velmi, ale velmi blízko konci produkce B8miček (myšleno před FL) - né na konci, ale blízko konci...tzn - odladěné chyby SW, většinou nahrazené různé jendotky novějšíma, oproti třeba B8 2016 a taky relativně "nové" verze SW v autě...
Prostě dobrej kandidát pro retrofitování věcí z FLka, atd Když máš kliku, nemusíš přehrávat a flůashovat tolik jednotek...
U mě je to ale o něčem jiném Tohle je projekt, flashuje a kóduje se furt...CAN bude podle mě stejně ochozenej konektor, jako stlačítko na startování
Passat B6 2010 // 103 kW chip 130kW - R.I.P.
Passat B8 2017 - RLine - koukni
Passat B8 2017 - RLine - koukni
-
- Řidič
- Příspěvky: 100
- Registrován: 19.05.2008 10:51
Re: PAST1CKA - aka Honzova B8mička
no to mi tak nějak došlo že to je konec procesu...ale třeba když porovnám 6/11 a 11/11 jestli je tam takovej markantní rozdíl půl roku...tak já jsem taky fixovanej na ten Rline packet...ale jestli tam nejsou nějaky finty fň jak třeba říkali baterky atd v kombinaci s tažným nebo bitdi...
- prassat
- Pilot
- Příspěvky: 773
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Severozápad
Re: PAST1CKA - aka Honzova B8mička
Jako masakr!
Těžká závist za ten vyhřívaný volant s pádly, to bych taky bral! (co ten volant koštuje a obnáší?)
Těžká závist za ten vyhřívaný volant s pádly, to bych taky bral! (co ten volant koštuje a obnáší?)
Passat B8 sedan 2016, BiTDi, DSG 4x4 @ 223 kW/560 Nm
Superb sedan 2009, V6 3.6 FSi, DSG 4x4 @ 191 kW/350 Nm
Fabia 2005, 1.4i 16V + automatka @ 55 kW/126 Nm
Superb sedan 2009, V6 3.6 FSi, DSG 4x4 @ 191 kW/350 Nm
Fabia 2005, 1.4i 16V + automatka @ 55 kW/126 Nm
- Honza Honek
- Řidič
- Příspěvky: 87
- Registrován: 16.09.2017 21:08
- Bydliště: Praha
Re: PAST1CKA - aka Honzova B8mička
ty vogo 6/11 a 11/11 vůbec netuším co myslíš, protože to se B8 nedělala, co vímKrtek6 píše: ↑13.04.2021 13:21no to mi tak nějak došlo že to je konec procesu...ale třeba když porovnám 6/11 a 11/11 jestli je tam takovej markantní rozdíl půl roku...tak já jsem taky fixovanej na ten Rline packet...ale jestli tam nejsou nějaky finty fň jak třeba říkali baterky atd v kombinaci s tažným nebo bitdi...
jinak je rozdíl mezi autem z linky 11/2016 a 11/2017 jinej typ baterky, třeba podle dodávky, různá kola z výroby - zase polde dodávky, je toho fakt celkem dost...jinak jednotky jsou vyměňovány po celou dobu výroby auta, stejně jako SW se aktualizuje a upravuje...ale nikde nemáš "porovonávací soupis" toho, co a kdo tam má za jednotky a verze SW...to najdeš možná tak v etce, podle svého vinka a pak můžeš porovnat, ale jinak netuším, jak by se tohle dalo zjistit, jedině snad od někoho, kdo má do VW systému přístup...
Passat B6 2010 // 103 kW chip 130kW - R.I.P.
Passat B8 2017 - RLine - koukni
Passat B8 2017 - RLine - koukni
- Honza Honek
- Řidič
- Příspěvky: 87
- Registrován: 16.09.2017 21:08
- Bydliště: Praha
Re: PAST1CKA - aka Honzova B8mička
Hele vlastně sem ho koupil úplně super - stál mě bez pytle 3500,- z ebaye,
podvolantovku na výhřev sehnal Ergo kolem 2000,
tlačítko na výhřev volantu je z MihoCaru za 480,-Kč
- pak kabeláž, kódování a práce...
Asi chápeš, že finální cenu Ti sem nenapíšu, ale zhruba takhle
Passat B6 2010 // 103 kW chip 130kW - R.I.P.
Passat B8 2017 - RLine - koukni
Passat B8 2017 - RLine - koukni
- prassat
- Pilot
- Příspěvky: 773
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Severozápad
Re: PAST1CKA - aka Honzova B8mička
Super, díky!
Passat B8 sedan 2016, BiTDi, DSG 4x4 @ 223 kW/560 Nm
Superb sedan 2009, V6 3.6 FSi, DSG 4x4 @ 191 kW/350 Nm
Fabia 2005, 1.4i 16V + automatka @ 55 kW/126 Nm
Superb sedan 2009, V6 3.6 FSi, DSG 4x4 @ 191 kW/350 Nm
Fabia 2005, 1.4i 16V + automatka @ 55 kW/126 Nm
- Honza Honek
- Řidič
- Příspěvky: 87
- Registrován: 16.09.2017 21:08
- Bydliště: Praha
Re: PAST1CKA - aka Honzova B8mička
Tak máme další dílek do skládačky Pašíka
Tentokrát ale díky Lukášovi z autosklo-komfort.cz a jeho šikovným packám
Pašík dostal naprosto famózní sklo
Vyhřívané, s reflexní fólií, "slunečním" pruhem a držákem pro kameru.
Další dodělávky mají tedy zelenou:
Před tím ale ještě nucená kalibrace SideAssist jednotek a chvíle čekání, kvůli karanténě
Tentokrát ale díky Lukášovi z autosklo-komfort.cz a jeho šikovným packám
Pašík dostal naprosto famózní sklo
Vyhřívané, s reflexní fólií, "slunečním" pruhem a držákem pro kameru.
Další dodělávky mají tedy zelenou:
- LA kamera - na cestě
- Výhřev čelního skla
- Výměna podvolantovky
- Výhřev volantu na tlačítko
- Montáž FULL LED z GTE
Před tím ale ještě nucená kalibrace SideAssist jednotek a chvíle čekání, kvůli karanténě
Passat B6 2010 // 103 kW chip 130kW - R.I.P.
Passat B8 2017 - RLine - koukni
Passat B8 2017 - RLine - koukni