Cukání motoru 1.4 tsi 125kw
-
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 27.03.2018 18:56
Cukání motoru 1.4 tsi 125kw
Ahoooy lidi
Mám má Vás taky dotaz
Vlastním vozidlo cross touran s motorem 1.4 tsi 125kw a mám problémy ze mi podle diagnostiky vynechává 4 Valec
Závada je ze při akceleraci mi začne cukat motor a blika dobíjení ..... jsou to to rány jak prase
Měl jsem za to ze to kope DSG ale Diagnostika mluví jinak
Má někdo s tím zkušenosti ?
Nevím přesně jak to bylo na te diagnostice šle něco ve stylu špatne zapalování na 4 válci
Rozvody hotové
Svíčky hotové
Olej hotovy
Filtry hotové
Tankuji pouze Shell v- power + ( VIF aditiva )
Ale nwm co s tím - pomalu se s tím nedá ani jezdit
Děl to jak za studena tak i za tepla
Najeto mám 153.xxx kM
Rok výroby je 2007
Převodovka : DSG ( 6st. )
Mám má Vás taky dotaz
Vlastním vozidlo cross touran s motorem 1.4 tsi 125kw a mám problémy ze mi podle diagnostiky vynechává 4 Valec
Závada je ze při akceleraci mi začne cukat motor a blika dobíjení ..... jsou to to rány jak prase
Měl jsem za to ze to kope DSG ale Diagnostika mluví jinak
Má někdo s tím zkušenosti ?
Nevím přesně jak to bylo na te diagnostice šle něco ve stylu špatne zapalování na 4 válci
Rozvody hotové
Svíčky hotové
Olej hotovy
Filtry hotové
Tankuji pouze Shell v- power + ( VIF aditiva )
Ale nwm co s tím - pomalu se s tím nedá ani jezdit
Děl to jak za studena tak i za tepla
Najeto mám 153.xxx kM
Rok výroby je 2007
Převodovka : DSG ( 6st. )
- johnyG
- Jezdec
- Příspěvky: 390
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Vysočina
Re: Cukání motoru 1.4 tsi 125kw
Jestli si měnil svíčky a je to furt stejný tak to bude zřejmě zapalovací cívka.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 27.03.2018 18:56
Re: Cukání motoru 1.4 tsi 125kw
svíčky jsou nějaké iridiové, ale civku jsme neměnil . v Ponděli jdu do autorizaku na měření tlaků, ale dela to hlavně když chci i nejměnší vykon po tom autě tak to cuka jak kokos (
- johnyG
- Jezdec
- Příspěvky: 390
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Vysočina
Re: Cukání motoru 1.4 tsi 125kw
Na tlaky bych se vykašlal. Jestli píše diagnostika vynechavani 4 válce tak tam bude špatná svíčka nebo cívka. Pokud si svíčku dělal tak je to cívka.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 27.03.2018 18:56
Re: Cukání motoru 1.4 tsi 125kw
to doufam .... jelikož mam strach o generalku motoru .. mam v autorizaku kamarada tak to mam za éé nic to měřeni tlaků, ale chci i vedet jak na tom je sam motor ..... ale tu civku mam objednanou, ale nwm jestli mam měnit všechny ty moduly nebo jen jeden ....
-
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 27.03.2018 18:56
Re: Cukání motoru 1.4 tsi 125kw
mam objednany modul zapalovani na 4 valec, ale nwm jestli to je jen modul a nekde je civka a nebo neni civka
-
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 27.03.2018 18:56
Re: Cukání motoru 1.4 tsi 125kw
měl jsi pravdu -- všechny tlaky jsou okolo 12 barů a měnil jsem 4x svíčky radši znova ( byli jak uhel ) a měnil sjem zapalovací modul .... nevíš jestli mam měnit všechny nebo stačí pouze ten jeden ...
-
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 27.03.2018 18:56
Re: Cukání motoru 1.4 tsi 125kw
hele po vyměně modulů a svíček a všeho mam stale problem že když jedu tak nějak na " spotřebu " tak mam problem že auto do 3tis. otaček cuka a jak se dostane nahoru tak je to vše cajk , ale vždy když se auto dostane pod 3tis tak to cuka když přidám .. nějaké rady ? je to jak kdyby se to dusilo nebno nwm jak to popsat , ale je to stale dokola .......
- johnyG
- Jezdec
- Příspěvky: 390
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Vysočina
Re: Cukání motoru 1.4 tsi 125kw
Co píše diagnostika?
-
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 27.03.2018 18:56
-
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 27.03.2018 18:56
Re: Cukání motoru 1.4 tsi 125kw
diagnostika bez zavad
-
- Nový člen
- Příspěvky: 3
- Registrován: 18.06.2021 07:48
Re: Cukání motoru 1.4 tsi 125kw
Mám TOURANa 1,4 tsi 103kW, rok 2007. Chová se podobně jako v tomto vláknu.
Podle diagnostiky jede přesně do 2000ot/min bez problému a nad 2000ot občas vynechává 4.válec. Od cca 2150ot, ale také vždy přesně začíná vynechávat, i 1. válec, ale méně. Zhruba 1/3 chyb. Pokud se podrží otáčky nad 2000 cca 15sekund, nasbírá se počet vynechání natolik, že se automaticky odstaví vstřikování vadného válce.
Motor je po kompletní GO (výbrusy, ojnice, písty, šálky, repas hlavy), tlaky na všech válcích stejné -10,5bar. Rozvody nové, seřízené podle přípravků.
Zatím podezření na vstřikovače, i když před GO byly v pořádku. Proč by ale začaly vynechávat vždy od stejných otáček?
Tím, že byla srovnávána hlava a zřejmě ne poprvé, je o něco vyšší kompresní poměr. Pokud by nezabrušovali ventily (zřejmě jen zafrézovali), je možný zanedbatelný únik přes ventily, než se zaklepou.
Padl i názor o špatných vačkách -měnily se, nebo zadrhávají ventily a nestačí se vracet. To si já ale namyslím.
Tím, že problém začíná přesně na 2000ot/min, souvisí to podle mně s něčím, co se v motoru při těchto otáčkách mění, připíná, nebo začíná regulovat. Podotýkám, že zatím zkoušeno jen s neutálem bez zátěže, takže zřejmě bez mechanického kompresoru. Cukání je z kabiny téměř neznatelné.
Svíčky a zapalovací cívky zaměněny s funkčními válci a beze změn.
Tuší někdo v čem je problém?
Podle diagnostiky jede přesně do 2000ot/min bez problému a nad 2000ot občas vynechává 4.válec. Od cca 2150ot, ale také vždy přesně začíná vynechávat, i 1. válec, ale méně. Zhruba 1/3 chyb. Pokud se podrží otáčky nad 2000 cca 15sekund, nasbírá se počet vynechání natolik, že se automaticky odstaví vstřikování vadného válce.
Motor je po kompletní GO (výbrusy, ojnice, písty, šálky, repas hlavy), tlaky na všech válcích stejné -10,5bar. Rozvody nové, seřízené podle přípravků.
Zatím podezření na vstřikovače, i když před GO byly v pořádku. Proč by ale začaly vynechávat vždy od stejných otáček?
Tím, že byla srovnávána hlava a zřejmě ne poprvé, je o něco vyšší kompresní poměr. Pokud by nezabrušovali ventily (zřejmě jen zafrézovali), je možný zanedbatelný únik přes ventily, než se zaklepou.
Padl i názor o špatných vačkách -měnily se, nebo zadrhávají ventily a nestačí se vracet. To si já ale namyslím.
Tím, že problém začíná přesně na 2000ot/min, souvisí to podle mně s něčím, co se v motoru při těchto otáčkách mění, připíná, nebo začíná regulovat. Podotýkám, že zatím zkoušeno jen s neutálem bez zátěže, takže zřejmě bez mechanického kompresoru. Cukání je z kabiny téměř neznatelné.
Svíčky a zapalovací cívky zaměněny s funkčními válci a beze změn.
Tuší někdo v čem je problém?
-
- Nový člen
- Příspěvky: 1
- Registrován: 02.08.2022 23:38
Re: Cukání motoru 1.4 tsi 125kw
Dobrý den, mám stejné problémy. Chci se zeptat jestli jste problém nějak vyřešil.