1.6 TDi 77 kW - po startu na 3 válce

Dieselové agregáty

Moderátor: Olaf87

Odpovědět
Ridder
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 44
Registrován: 15.11.2012 10:56

1.6 TDi 77 kW - po startu na 3 válce

Příspěvek od Ridder »

Ahoj.
U mého golfu se mi už dvakrát stalo že po nastartování vynechával jeden válec.. po prošlápnutí plynu se chytl..
Už delší dobu pozoruji problém kdy auto po prvním startu lehce cuká na volnoběh (né vždy ale většinou ano).. problém se řešil na tomto fóru: https://forum.skodahome.cz/topic/147001 ... /#comments
a s největší pravděpodobností to dělá řídící jednotka žhavení a tak jsem si myslel že pokud se to neřeší tak to může dojít až do fáze kdy bude nějakej válec vynechávat jako to dělá mě..
No ale to jsem si myslel až do dnes, kdy jsem nastartoval zahřáté auto a chvilku taky jeden válec vynechával a tím pádem si myslím že to není problém žhavení.
Připojil jsem teda auto na VAG a ten žádnou chybu na motoru nevypsal.
Pak jsem kontroloval hodnoty vstřiků a tam jsem se docela zděsil

První log je asi 2 měsíce starý a hodnoty jsou celkem v pohodě:
Obrázek

Druhý log je z dneška a hodnoty jsou jako z jiného auta.. neřeknu kdyby se změnila hodnota jednoho vstřiku ale tohle:
Obrázek

Obě měření jsem prováděl se zahřátým motorem a myslím že je blbost aby se během dvou měsíců takhle zhoršili hodnoty třech vstřiků a proto jsem tady abych se zeptal jak moc se na ten log spoléhat a jak by jste problém řešili vy.
Někde jsem se dočetl že vliv na tyto hodnoty může mít i spojka což nechápu jak, ale zdá se mi že také není úplně v kondici občas při rozjezdu do kopce divně hučí a je celkem slyšet po vyšlápnutí.. zabírá celkem nahoře a je taková "náladová" ale neprokluzuje a auto nijak nevibruje.
Studené starty jsou celkem dlouhé pokud tomu nepomůžu plynem.
Auto má najeto 230 000km.. Jede a táhne jak má.

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“