Tlak v pneu
- Ergo
- VWagenista
- Příspěvky: 1259
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: Tlak v pneu
K výše uvedenému příspěvku,
při výměně čidla (nebo jen baterie) nebo druhé sady kol s čidly se NEMUSÍ dělat žádná kalibrace!!! Jednotka si sama čidla načte.
při výměně čidla (nebo jen baterie) nebo druhé sady kol s čidly se NEMUSÍ dělat žádná kalibrace!!! Jednotka si sama čidla načte.
- kubisz
- VWexpert
- Příspěvky: 2875
- Registrován: 10.07.2013 10:51
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlak v pneu
i kdyz je cidlo uplne novy? ona si jedotka sama nacte 4 nejblizsi cidla po startu? diky
ex. Touran 1T2, 1.9TDi, 77kW, BLS, 2007, MQ250
ex. Touran 1T3, 2.0TDi, 103kW, CFHC, 2014, DQ250
Touran 5T1, 2.0TDi, 110kW, DFGA, 2019, DQ381
ex. Touran 1T3, 2.0TDi, 103kW, CFHC, 2014, DQ250
Touran 5T1, 2.0TDi, 110kW, DFGA, 2019, DQ381
- Ergo
- VWagenista
- Příspěvky: 1259
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: Tlak v pneu
Ano, po ujetí pár km si ho načte.
Načtení (kalibrace) při výměně se provádí co vím tak u Oplu.
Načtení (kalibrace) při výměně se provádí co vím tak u Oplu.
- kubisz
- VWexpert
- Příspěvky: 2875
- Registrován: 10.07.2013 10:51
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlak v pneu
cili ceka i delsi dobu, aby trebas nenacetl zimni kola v garazi? napr. renault ma taky povinny nastaveni pres kabel... diky
ex. Touran 1T2, 1.9TDi, 77kW, BLS, 2007, MQ250
ex. Touran 1T3, 2.0TDi, 103kW, CFHC, 2014, DQ250
Touran 5T1, 2.0TDi, 110kW, DFGA, 2019, DQ381
ex. Touran 1T3, 2.0TDi, 103kW, CFHC, 2014, DQ250
Touran 5T1, 2.0TDi, 110kW, DFGA, 2019, DQ381
- Ergo
- VWagenista
- Příspěvky: 1259
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: Tlak v pneu
V garáži nic nenačteš.
Ventilky začnou vysílat jen při jízdě, jinak spinkají.
Ventilky začnou vysílat jen při jízdě, jinak spinkají.
- kubisz
- VWexpert
- Příspěvky: 2875
- Registrován: 10.07.2013 10:51
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlak v pneu
ahaaa, ok, diky
ex. Touran 1T2, 1.9TDi, 77kW, BLS, 2007, MQ250
ex. Touran 1T3, 2.0TDi, 103kW, CFHC, 2014, DQ250
Touran 5T1, 2.0TDi, 110kW, DFGA, 2019, DQ381
ex. Touran 1T3, 2.0TDi, 103kW, CFHC, 2014, DQ250
Touran 5T1, 2.0TDi, 110kW, DFGA, 2019, DQ381
- tomxass
- Závodník
- Příspěvky: 635
- Registrován: 01.07.2012 16:55
Re: Tlak v pneu
Zdravim, mam doma aj B6 a tam hustim na 2,1, auto je komfortne.
B8 mam predpisane 2,3, stale to ale odskakuje na ceste, mozem skusit dat aj nizsi tlak, napr. 2,1?
Predpokladam, ze k navyseniu medzi generaciami doslo len kvoli nizsej spotrebe.
Jazdi niekto z vas aj nizsi tlak?
B8 mam predpisane 2,3, stale to ale odskakuje na ceste, mozem skusit dat aj nizsi tlak, napr. 2,1?
Predpokladam, ze k navyseniu medzi generaciami doslo len kvoli nizsej spotrebe.
Jazdi niekto z vas aj nizsi tlak?
Passat B8 2.0 TDI DFGA 2018 7°DSG Highline
- tomxass
- Závodník
- Příspěvky: 635
- Registrován: 01.07.2012 16:55
Re: Tlak v pneu
Tak ideál pre mňa je 2,1 na R17, ale ostávam na 2,3 nakoľko je to na štítku ako komfort.
To eco 2,6 by som nevydržal ani jeden deň.
To eco 2,6 by som nevydržal ani jeden deň.
Passat B8 2.0 TDI DFGA 2018 7°DSG Highline
- prassat
- Pilot
- Příspěvky: 773
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Severozápad
Re: Tlak v pneu
@tomxass
Já foukám svýho sedana těď na zimních R17 kolem 2,6 - 2,7 bar, cokoliv měkččího mi připadá, že to plave. Je, ale pravda že ten můj váží o cca. 200kg více a jezdím s DCC, které to maskují.
Já foukám svýho sedana těď na zimních R17 kolem 2,6 - 2,7 bar, cokoliv měkččího mi připadá, že to plave. Je, ale pravda že ten můj váží o cca. 200kg více a jezdím s DCC, které to maskují.
Passat B8 sedan 2016, BiTDi, DSG 4x4 @ 223 kW/560 Nm
Superb sedan 2009, V6 3.6 FSi, DSG 4x4 @ 191 kW/350 Nm
Fabia 2005, 1.4i 16V + automatka @ 55 kW/126 Nm
Superb sedan 2009, V6 3.6 FSi, DSG 4x4 @ 191 kW/350 Nm
Fabia 2005, 1.4i 16V + automatka @ 55 kW/126 Nm
- tomxass
- Závodník
- Příspěvky: 635
- Registrován: 01.07.2012 16:55
Re: Tlak v pneu
DCC robi velky rozdiel a urcite aj 4x4 a vaha.
Passat B8 2.0 TDI DFGA 2018 7°DSG Highline
- ricardo
- Jezdec
- Příspěvky: 264
- Registrován: 03.11.2008 12:18
Re: Tlak v pneu
tomxass píše: ↑29.11.2021 12:20Zdravim, mam doma aj B6 a tam hustim na 2,1, auto je komfortne.
B8 mam predpisane 2,3, stale to ale odskakuje na ceste, mozem skusit dat aj nizsi tlak, napr. 2,1?
Predpokladam, ze k navyseniu medzi generaciami doslo len kvoli nizsej spotrebe.
Jazdi niekto z vas aj nizsi tlak?
Pri dalsej generacii bude teda predpisany este vyssi tlak pre vacsie znizenie spotreby? Tie tlaky urcite pre srandu nepredpisali. Jazdim na 19" s tlakom 2.3 a uplne pohodlne. Vymyslat pri 17" s tlakom 2.1....... co ti na to napisat
- tomxass
- Závodník
- Příspěvky: 635
- Registrován: 01.07.2012 16:55
Re: Tlak v pneu
No vidíš máš 2,3 a mal by si mat 2,6.
Pohodlne ale na 19 určite nejazdis, to si len myslis.
Pohodlne ale na 19 určite nejazdis, to si len myslis.
Passat B8 2.0 TDI DFGA 2018 7°DSG Highline
- ricardo
- Jezdec
- Příspěvky: 264
- Registrován: 03.11.2008 12:18
- swenak
- Člen klubu
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 20.07.2009 16:42
Tlak v pneu
A my máme rádi takové, co necítí nic ani na rebrinaku Jezdi si na tlaku a rozměrech, jakých chceš, ale to není "směroplatné" pro ostatní. A taky se podivej na to, že se nezřídka rozchází doporučení výrobce vozu s doporučením výrobce pneu. Pneu jsou různé, XL verze třeba je jiná, než standard, to samé runflaty.
Golf 6 GTI Edition 35, DSG
- ricardo
- Jezdec
- Příspěvky: 264
- Registrován: 03.11.2008 12:18
Re: Tlak v pneu
Ano, tiez mozem to iste napisat o tych co jazdia na "balonakoch" Neviem k comu konkretne si sa vyjadril, pretoze ja som sa nepytal ci mozem skusit dat tlak 2.1 pretoze 2.3 sa mi zda vela na 17" alebo nepisem s istotou o tom ako niekto nemoze na 19" jazdit komfortne a nema ich spravne nahustene. Treba sa riadit tym co odporuca vyrobca pre konkretne vozidlo, ale roznym vymyslacom to nevysvetlis. Snazit sa tu uz zamotavat rozne typy pneu, vratane ruflatov, je irelevantne.swenak píše: ↑07.01.2022 08:13A my máme rádi takové, co necítí nic ani na rebrinaku Jezdi si na tlaku a rozměrech, jakých chceš, ale to není "směroplatné" pro ostatní. A taky se podivej na to, že se nezřídka rozchází doporučení výrobce vozu s doporučením výrobce pneu. Pneu jsou různé, XL verze třeba je jiná, než standard, to samé runflaty.