2.0 TSI 280 vs 2.0 BiTDI

benzínové motory...
TECH
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 40
Registrován: 29.12.2016 23:38

Re: 2.0 TSI 280 vs 2.0 BiTDI

Příspěvek od TECH »

Jj jak (Bi)TDI tak TSI mají nejnižší spotřebu na světě jako jediné motory na světě nad 150 km/ hod benzín a naftu vyrábějí. :drinks:


Zbytek je zde : https://www.spritmonitor.de/

fb_funda
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 23
Registrován: 14.10.2020 19:13

Re: 2.0 TSI 280 vs 2.0 BiTDI

Příspěvek od fb_funda »

TECH píše:
02.04.2021 23:10
Jj jak (Bi)TDI tak TSI mají nejnižší spotřebu na světě jako jediné motory na světě nad 150 km/ hod benzín a naftu vyrábějí. :drinks:




Opravdu přínosný příspěvek, děkujeme. :potlesk:

Jara67
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 38
Registrován: 05.11.2020 14:39

Re: 2.0 TSI 280 vs 2.0 BiTDI

Příspěvek od Jara67 »

Přesně, také nechápu co tím básník chtěl říci, ale je pravda, že nemusím chápat všechno :?: :lol:
VW Passat B8 Highline 9/2017 DSG 2.0 TSI 162 kW

Jara67
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 38
Registrován: 05.11.2020 14:39

Re: 2.0 TSI 280 vs 2.0 BiTDI

Příspěvek od Jara67 »

Zdravím příznivce 2.0 TSI. Odchytil jsem zase po čase jednu dlouhodobou spotřebu než se vynuluje, tak to sem dám.
Ježděno ,, normálně “ od každého něco.
DSC_2921.JPG
VW Passat B8 Highline 9/2017 DSG 2.0 TSI 162 kW

hampejz
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 240
Registrován: 05.04.2009 15:13

Re: 2.0 TSI 280 vs 2.0 BiTDI

Příspěvek od hampejz »

Měl jsem 2.0 TSI jednoturbo v O2 RS. Jezdím Praha a dálnice (150-180km/h). Obecně jezdím velmi svižně. Oktávka měla dlouhodobej průměr mezi 10,5-11. Teď BiTDI pašík, stejný styl jízdy a 8l.

Obě auta, jak jela od vesnice k vesnici po okreskách, umí jezdit i pod 7, spíš 7.

Jara67
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 38
Registrován: 05.11.2020 14:39

Re: 2.0 TSI 280 vs 2.0 BiTDI

Příspěvek od Jara67 »

Myslím, že také hodně záleží na zpřevodování. Pašík je dělaný na pohodovou jízdu a mě točí na 6ku
při 130 tacho lehce přes 2200 ot. Nevím jak na tom je O2 RS, ale měl jsem půjčený Sup III 2.0 TSI sportline a ten
při 130 tacho točil 2900 ot. a v tom bych potom viděl i rozdíl ve spotřebě. Pokud jedu tempomat 140 mám na dálnici průměr 7-7,3 podle podmínek.
Ve 180 neumím posoudit protože takto rychle nejezdím. Papíry mám jen jedny :)
VW Passat B8 Highline 9/2017 DSG 2.0 TSI 162 kW

hampejz
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 240
Registrován: 05.04.2009 15:13

Re: 2.0 TSI 280 vs 2.0 BiTDI

Příspěvek od hampejz »

určitě. Tam chyběla třeba sedmička citelně

Uživatelský avatar
rado.h
Řidič
Řidič
Příspěvky: 162
Registrován: 13.03.2010 10:38
Bydliště: Púchov, SK

Re: 2.0 TSI 280 vs 2.0 BiTDI

Příspěvek od rado.h »

A otáčky sú rozdielne aj od ročníkov, novšie točia 6q dsg ako je príspevok vyššie 130km/h 2200ot, teda aj mne, ale O3 2019 (scount 135kw) 7Q dsg točí 1700 pri 130ke.
VW CC 2017, 2.0 TDi 135kw, DSG R-Line, Kessy, ACC, DCC, XDS, Discover Media, R19 AEZ Kaiman

Uživatelský avatar
jens355
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 283
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Chotýčany
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 TSI 280 vs 2.0 BiTDI

Příspěvek od jens355 »

Mám Alltrack bitdi model 2020 a spotřeba dlouhodobě okolo 9 l, takže žádná velká úspora se nekoná, motor navíc dost hlučný na můj vkus. Jinak po chipu na 200kW/560 Nm už to jede příjemně, ale série poměrně rychle vadla a nad 120 km/h to bylo už dost líné (rychlý pokles průběhu toč. momentu). Chtěl jsem TSI, ale tenkrát nebyl...

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“