Jj jak (Bi)TDI tak TSI mají nejnižší spotřebu na světě jako jediné motory na světě nad 150 km/ hod benzín a naftu vyrábějí.
Zbytek je zde : https://www.spritmonitor.de/
2.0 TSI 280 vs 2.0 BiTDI
-
- Nový člen
- Příspěvky: 23
- Registrován: 14.10.2020 19:13
-
- Nový člen
- Příspěvky: 38
- Registrován: 05.11.2020 14:39
Re: 2.0 TSI 280 vs 2.0 BiTDI
Přesně, také nechápu co tím básník chtěl říci, ale je pravda, že nemusím chápat všechno
VW Passat B8 Highline 9/2017 DSG 2.0 TSI 162 kW
-
- Nový člen
- Příspěvky: 38
- Registrován: 05.11.2020 14:39
Re: 2.0 TSI 280 vs 2.0 BiTDI
Zdravím příznivce 2.0 TSI. Odchytil jsem zase po čase jednu dlouhodobou spotřebu než se vynuluje, tak to sem dám.
Ježděno ,, normálně “ od každého něco.
Ježděno ,, normálně “ od každého něco.
VW Passat B8 Highline 9/2017 DSG 2.0 TSI 162 kW
-
- Jezdec
- Příspěvky: 240
- Registrován: 05.04.2009 15:13
Re: 2.0 TSI 280 vs 2.0 BiTDI
Měl jsem 2.0 TSI jednoturbo v O2 RS. Jezdím Praha a dálnice (150-180km/h). Obecně jezdím velmi svižně. Oktávka měla dlouhodobej průměr mezi 10,5-11. Teď BiTDI pašík, stejný styl jízdy a 8l.
Obě auta, jak jela od vesnice k vesnici po okreskách, umí jezdit i pod 7, spíš 7.
Obě auta, jak jela od vesnice k vesnici po okreskách, umí jezdit i pod 7, spíš 7.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 38
- Registrován: 05.11.2020 14:39
Re: 2.0 TSI 280 vs 2.0 BiTDI
Myslím, že také hodně záleží na zpřevodování. Pašík je dělaný na pohodovou jízdu a mě točí na 6ku
při 130 tacho lehce přes 2200 ot. Nevím jak na tom je O2 RS, ale měl jsem půjčený Sup III 2.0 TSI sportline a ten
při 130 tacho točil 2900 ot. a v tom bych potom viděl i rozdíl ve spotřebě. Pokud jedu tempomat 140 mám na dálnici průměr 7-7,3 podle podmínek.
Ve 180 neumím posoudit protože takto rychle nejezdím. Papíry mám jen jedny
při 130 tacho lehce přes 2200 ot. Nevím jak na tom je O2 RS, ale měl jsem půjčený Sup III 2.0 TSI sportline a ten
při 130 tacho točil 2900 ot. a v tom bych potom viděl i rozdíl ve spotřebě. Pokud jedu tempomat 140 mám na dálnici průměr 7-7,3 podle podmínek.
Ve 180 neumím posoudit protože takto rychle nejezdím. Papíry mám jen jedny
VW Passat B8 Highline 9/2017 DSG 2.0 TSI 162 kW
-
- Jezdec
- Příspěvky: 240
- Registrován: 05.04.2009 15:13
Re: 2.0 TSI 280 vs 2.0 BiTDI
určitě. Tam chyběla třeba sedmička citelně
- rado.h
- Řidič
- Příspěvky: 162
- Registrován: 13.03.2010 10:38
- Bydliště: Púchov, SK
Re: 2.0 TSI 280 vs 2.0 BiTDI
A otáčky sú rozdielne aj od ročníkov, novšie točia 6q dsg ako je príspevok vyššie 130km/h 2200ot, teda aj mne, ale O3 2019 (scount 135kw) 7Q dsg točí 1700 pri 130ke.
VW CC 2017, 2.0 TDi 135kw, DSG R-Line, Kessy, ACC, DCC, XDS, Discover Media, R19 AEZ Kaiman
- jens355
- Jezdec
- Příspěvky: 283
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Chotýčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.0 TSI 280 vs 2.0 BiTDI
Mám Alltrack bitdi model 2020 a spotřeba dlouhodobě okolo 9 l, takže žádná velká úspora se nekoná, motor navíc dost hlučný na můj vkus. Jinak po chipu na 200kW/560 Nm už to jede příjemně, ale série poměrně rychle vadla a nad 120 km/h to bylo už dost líné (rychlý pokles průběhu toč. momentu). Chtěl jsem TSI, ale tenkrát nebyl...