1.8t AGU občasné přidušení

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
Oky_Lister
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 41
Registrován: 19.11.2016 09:26

1.8t AGU občasné přidušení

Příspěvek od Oky_Lister »

Ahoj,
v pátek jsem byl na chipu v Jihlavském Xtunningu, našli tám pár koníků i trochu krouťáku auto jede úplně jinak, ale bohužel se mi začal vyskytovat druhý den podivný jev. Při plném plynu a většinou delší aplikaci přestane auto táhnout, zpravidla poté co například protáhnu na plno 2-3 kvalty. Jakmile i jen trochu popustím, vše se zlepší a zase táhne. Bohužel nemám aktuálně přístup k diagnostice tak jdu zatím jen po zvuku/pocitu. Od chipu slyším o dost výraznější zvuk proudění vzduchu. Nejdřív jsme si naivně myslel, že je to turbína, ale už jsem si jist že zvuk vychází od zadní části auta. Je možné, že už se žene výfukem moc velké množství spalin a ten už tonezvládá (je to ještě origo)? Trochu mi to připomína případ kdy jsem koupil 1.8 atmosféru se špatnou váhou vzduchu(TDI), ale to se stávalo nahodile a při jakémkoliv sešlápnutí plynu.
Auto nemá žádné jiné úpravy motoru, přívodu vzduchu ani paliva. Upřímě se mi nechce hned zase do Jihlavy a mám za to že bude spíš něco na autě než nějaká bota v chipu. Zvednutí ale nebylo až tak markantní(104->127kW, 214Nm->302Nm) a mám za to, že i bez úprav by to mělo auto zvládat. Díky za případné názory
Stříbrný VW GOLF IV 1.8 20V 92kW + Černý VW GOLF IV 1.8t 110kW + Šedá VW Bora 1.9TDI 85kW

Uživatelský avatar
srotty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4757
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OLOMOUC

Re: 1.8t AGU občasné přidušení

Příspěvek od srotty »

A co benzinový filtr, kdy ten se naposledy měnil ? Je možné, že tam nejde dost paliva. Ale pokud předtím to jezdilo v pohodě, tak bude problém s čipem.

Oky_Lister
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 41
Registrován: 19.11.2016 09:26

Re: 1.8t AGU občasné přidušení

Příspěvek od Oky_Lister »

Jedinou věc kterou pociťují už delší dobu je ze při studeném startu vždy propadne volnoběh. Kontrolovaly se všechny podtlak, tlak paliva a na nic se nepřišlo. Musím vždy aspoň drnknout do plynu. Palivák dělaný nebyl tak na něj zkusím kouknout.
Stříbrný VW GOLF IV 1.8 20V 92kW + Černý VW GOLF IV 1.8t 110kW + Šedá VW Bora 1.9TDI 85kW

Uživatelský avatar
srotty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4757
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OLOMOUC

Re: 1.8t AGU občasné přidušení

Příspěvek od srotty »

Ten volnoběh. Škrtící klapka je vyčištěná a udělané zákl.nastavení ?

Oky_Lister
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 41
Registrován: 19.11.2016 09:26

Re: 1.8t AGU občasné přidušení

Příspěvek od Oky_Lister »

Ano
Edit: Beru zpět protože si nejsem jist. V čem to vlastně spočívá u lankového plynu?
Stříbrný VW GOLF IV 1.8 20V 92kW + Černý VW GOLF IV 1.8t 110kW + Šedá VW Bora 1.9TDI 85kW

Uživatelský avatar
srotty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4757
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OLOMOUC

Re: 1.8t AGU občasné přidušení

Příspěvek od srotty »

I lankový plyn má el.nastavení volnoběhu.

Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9064
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: 1.8t AGU občasné přidušení

Příspěvek od 11mAjA11 »

Chip je tak dokonalý, že zkurwil normálně fungující auto..jupiii :roll:
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

Oky_Lister
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 41
Registrován: 19.11.2016 09:26

Re: 1.8t AGU občasné přidušení

Příspěvek od Oky_Lister »

11mAjA11 píše:
21.06.2021 11:04
Chip je tak dokonalý, že zkurwil normálně fungující auto..jupiii :roll:
Díky, konstruktivní rada :-D

K filtru jsem se bohužel už dnes nedostal vyhodil jsem alespoň svíčky a cívky ven. Z 1. válce cívka i svíčka mokré u druhého už jen vlhká svíčka. Po očistění cívek a výměně svíček se vše chovalo vpohodě ale asi tak po deseti pokusech už začínám zase pociťovat lehounké škubání. Zkusím ještě zase vyndat cívky a prohodit.
Stříbrný VW GOLF IV 1.8 20V 92kW + Černý VW GOLF IV 1.8t 110kW + Šedá VW Bora 1.9TDI 85kW

milan000
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 295
Registrován: 05.06.2012 12:50

Re: 1.8t AGU občasné přidušení

Příspěvek od milan000 »

Jak už tady kluk psal - špatnej chip, když předtím auto fungovalo.


Odesláno z mého M2007J3SG pomocí Tapatalk


Oky_Lister
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 41
Registrován: 19.11.2016 09:26

Re: 1.8t AGU občasné přidušení

Příspěvek od Oky_Lister »

milan000 píše:
21.06.2021 22:20
Jak už tady kluk psal - špatnej chip, když předtím auto fungovalo.
Odesláno z mého M2007J3SG pomocí Tapatalk
Není to spíš odhalení problémů který nemusel vyniknout a projevil se kvůli aplikaci většího množství paliva / větších tlaků?

Dnes jsem to ještě projel cítím lehounká zaváhání občas v daných otáčkách a plném plynu ale už žádné výrazné dušení jako předtím. Chci ještě po pár dnech zkontrolovat cívky a svíčky v jakém budou stavu. Byly tam bosche vicebody dal jsem ngq prf6q.
Stříbrný VW GOLF IV 1.8 20V 92kW + Černý VW GOLF IV 1.8t 110kW + Šedá VW Bora 1.9TDI 85kW

milan000
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 295
Registrován: 05.06.2012 12:50

Re: 1.8t AGU občasné přidušení

Příspěvek od milan000 »

Jestli tam byli nějaké problémy, tak dobrej ladič nejdřív vše pořádně zkontroluje přez diag. Když je nějakej problém buď opravý (menší problém), nebo Ti poví co dát do kupy a přijeď až bude motor 100% funkční.
A nenaleje Ti mapu a druhej den koukáš že Ti to nejede.

Odesláno z mého M2007J3SG pomocí Tapatalk


milan000
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 295
Registrován: 05.06.2012 12:50

Re: 1.8t AGU občasné přidušení

Příspěvek od milan000 »

Navíc co to je za ladiče, když to ladí se svíčkama co v tom motoru nemaj co dělat. Tam patří jedině ngk

Odesláno z mého M2007J3SG pomocí Tapatalk


Oky_Lister
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 41
Registrován: 19.11.2016 09:26

Re: 1.8t AGU občasné přidušení

Příspěvek od Oky_Lister »

milan000 píše:
22.06.2021 12:58
Navíc co to je za ladiče, když to ladí se svíčkama co v tom motoru nemaj co dělat. Tam patří jedině ngk

Odesláno z mého M2007J3SG pomocí Tapatalk
Nevím jestli píšu tak nesrozumitelné ale ještě jednou. Na diagu nic není ani nebylo, chyby jsou čisté. Auto nic nedělalo celou cestu z chipu (150 km). Ani na grafech z brzdy není žádný problém vidět. Názoru na to jaké kam patří svíčky je na tomhle fóru tolik, že by nestačil hod ani dvanactistěnnou kostkou viz třeba golf4-motory-benzin/jake-svicky-do-1-8t ... 61739.html
Nevím jak se v tvých luzich a hájích zjišťuje 100% funkčnost, ale když na brzde ani po projetí auta nic nevykazuje je těžké poznat jestli tomu něco je. Samozřejmě nejdřív jsem volal na firmu tam mi jako první doporučili podívat se na svíčky 😉.
Stříbrný VW GOLF IV 1.8 20V 92kW + Černý VW GOLF IV 1.8t 110kW + Šedá VW Bora 1.9TDI 85kW

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“