Ahoj potřebuju poradit Passat b5.5 1.9 74kw, synchronizace vačky po rozvodech se dělá podle vagu a nastavuje se na 0. To je tovární nastavení. To vím ale po rozvodech mám vyžší spotřebu na volnoběh 0,8 synchro vačky nastaveno na 0,0 . Před rozvodama byla spotřeba na volnoběh 0,6. Když jsem ale dnes nastavil tu synchro na +1.7 sem tam skočí 2. Tak ta spotřeba skáče 0,6-0,7 i hodnoty vstřiku jsou lepší, při nastavení synchro na 5 je spotřeba dle vagu i palubaku 0,5ale to už je moc velká odchylka. Můžu nechat nastavenou tu synchro.na 1,7-2? Může se stím něco stát když to nebude na nule? Díky za odpověď.
zítra jak pojedu do prace tak uvidím jestli ta spotřeba celkově klesla a uvidím jestli to nějak neomezilo výkon.
Synchronizace vačky
Moderátoři: standokan, rapid.direct
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10099
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: Synchronizace vačky
U mého AVF to mám obdobně. Nakonec jsem to nechal taky někde kolem 2°
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
-
- Nový člen
- Příspěvky: 3
- Registrován: 16.07.2021 21:12
Re: Synchronizace vačky
Tak můžu říct že auto jede stejně možná trošku líp a spotřeba na palubaku klesla cca o 0,8 l/100km
- Bora 74kW TDi
- Řidič
- Příspěvky: 74
- Registrován: 12.06.2011 17:32
- Bydliště: Brno
Re: Synchronizace vačky
Tolerance vyrobce je 3 stupnu, ber v potaz, ze ty auto nejsou novy a tak se naskladaji vule a nejak se musi vymezit.
chittychittybangbangwrrrrrrr
Passat B5.5 AKN 4motion
Audi A4 B7 BXE Quattro
Ex Passat B5 AFN Syncro
Golf III ADZ
Ex Bora AXR kadláček
Passat B5.5 AKN 4motion
Audi A4 B7 BXE Quattro
Ex Passat B5 AFN Syncro
Golf III ADZ
Ex Bora AXR kadláček