autohold a ruční brzda jsou dvě odlišné věci.
Jinak AH také drží tlakem přes ABS
svyho casu skodovka tvrdila toto:
Elektronická parkovací brzda vozu Superb je vybavena funkcí Auto Hold, která zabraňuje samovolnému pohybu vozu a řidiči tak poskytuje větší komfort jízdy při rozjíždění a vyšší bezpečnost. Pokud se vůz zcela zastaví, zabrzdí ho dva elektromotory na zadních kolech na místě. Řidič pak může bez obav uvolnit nohu z brzdového pedálu. Jakmile znovu přidá plyn nebo u manuální převodovky začne zabírat spojka, funkce Auto Hold se automaticky vypne.
cili jako podfunkce el. rucky... ale je fakt, ze mame pouze fyzickou rucku a realne to odzkouseny nemam... nebude to tak, ze to postupne vylepsovali a dneska uz je vsecko pod jednim nazvem "AutoHold"? diky
cili jako podfunkce el. rucky... ale je fakt, ze mame pouze fyzickou rucku a realne to odzkouseny nemam... nebude to tak, ze to postupne vylepsovali a dneska uz je vsecko pod jednim nazvem "AutoHold"? diky
Když zapneš Autohold tak při zastavení normálně drží tlak přes ABS, teprve až když stojíš déle jak 3 minuty tak zatáhne ručku (zavrčí motorky).
Po přidání plynu se odbrzdí a jedeš. Stejně tak když při AH vypneš motor nebo otevřeš dveře tak zatáhne ručku.
Měla to tak už B6,B7 a úplně stejně i B8
andrewvw píše:Update: Dnes po přehrání softwaru ABS + ESP je vše vyřešeno a vše funguje jak má. Takže pokud má někdo problém s autoholdem jako já, je řešení zde!
no v přehrání fw, jinak, stalo se mi jednou, když jsem sundal prase na B7 a rozbil se bixenon, tak tím jak se spojily dráty došlo k rozkódování auta, mimo jiné nefungovala korektně ruční brzda s AH. Řešení bylo zajet na online diag do autorizáku a překódovali auto onlinem podle VIN. Od té doby bylo vše zase ok. Ale souvislost s přední brzdou je hovadina, zvlášť když se na nic jiného nesahalo.
B8 2.0 TDi 110 kW @chip 135 kW
Genevo One na palubě - jsem pro férový elektronický boj