Do toho snu jsem praštil a v září si pořídil 986 S, tak můžu za čas poreferovat co se týká podvozku a běžnýho spotřebáku, tak to není s porovnáním s BMW zas takový rozdíl. Strašák je ten motor, jestli je dobře mazán a nehrozí prodření vložek válců nebo nehrozí kolaps IMS ložiska. To se dá ale naštěstí zavčasu podchytiti, pokud se dělá pravidelná údržba. Každopádně člověk musí tak nějak počítat se scénářem, že prostě jednou klekne a vysolí do toho těch 150 tis.
Zatím jsem na něm měnil pumpu (3,5 tis Kč i s řemenem a napínací kladkou) a čeká mě výměna olejového separátoru ( i s hadicemi cca 5 tis Kč), takže žádná tragedie. A pak spousty nepodstatných věcí, na který to nejede, a který jsou za těch 18 let už prostě KO
on se ten vítr nad určitou rychlost zase poměrně ustálí, třeba nad těch 160 už je to zas celkem OK...až na ten hluk
šestihrnek je základ, zvuk a projev je parádní...ale chce to jeden z těch silnějších a né ten dvoulitr, co má ta má
Aha, tak to jsem myslel, že je tam větší rozdíl v technice.BigBang píše: ↑22.12.2020 17:06NA a NB je mechanicky stejný auto, který se liší kastlí zvenčí, ale jinak je většina mechanických dílů stejná, takže i situace s volantem je totožná. Ale nedávno jsem našel na netu, že se dají vytáhnout takový dvě podložky pod uchycením tyče řízení, což by mělo udělat cca centimetr nahoru pro volant a to se počítá Musím to vyzkoušet, jen se mi nechce rozebírat kaplička.
A když sundáš vedení sedačky a dáš ji napevno, tak možná získáš dalších pár cm