Výběr firmy na chiptuning

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Odpovědět
Uživatelský avatar
Slávek777
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 8
Registrován: 24.11.2016 20:37

Výběr firmy na chiptuning

Příspěvek od Slávek777 »

Zdravím,

nemáte někdo zkušenosti s firmou power-tec (chiptuning.cz)?

Rád bych si nechal zvýšit výkon na vw passat 2014, 2.0 TDI,103 kW, DSG, a pořád nevím ke komu to dát upravit, aby se mi auto vrátilo v požadovaném stavu.

Předem děkuji za postřehy.

Slávek.

Uživatelský avatar
skacel55
Závodník
Závodník
Příspěvky: 625
Registrován: 14.10.2012 15:40
Bydliště: Jevíčko

Re: Výběr firmy na chiptuning

Příspěvek od skacel55 »

Třebotov Motorpower nebo Český Těšín TdiFun. Pořád se to tu opakuje.
Golf Mk3 TD 1997 55kw
Golf Mk4 2001 TDi ASV 180Hp by TDIfun Indigoblau perleffekt http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=319415" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Red Devil
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 277
Registrován: 26.07.2009 12:27
Bydliště: Praha

Re: Výběr firmy na chiptuning

Příspěvek od Red Devil »

Zkusenost osobni nemam,ale kdyz pohledas trochu guuugl,taky o ni stat nebudes. Takze Motorpower v okoli Prahy nebo Tdifun tam nekde dale ...budes mit vykon s rozumnym prubehem pri zachovani zivotnosti. A to chces..

Uživatelský avatar
skacel55
Závodník
Závodník
Příspěvky: 625
Registrován: 14.10.2012 15:40
Bydliště: Jevíčko

Re: Výběr firmy na chiptuning

Příspěvek od skacel55 »

Jak někde vidím chiptuning Eco, optimal nebo maximum, tak bych tam nejel. A pak sou z toho lidi pomatení a v hospodách se vedou řeči typu " existujou 3 druhy chipu :lol: "
Golf Mk3 TD 1997 55kw
Golf Mk4 2001 TDi ASV 180Hp by TDIfun Indigoblau perleffekt http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=319415" onclick="window.open(this.href);return false;

JirkaVys
Profík
Profík
Příspěvky: 1110
Registrován: 11.09.2016 14:37

Re: Výběr firmy na chiptuning

Příspěvek od JirkaVys »

Tak to je snad normální.
Jeden druh je chip do 20% výkonu navíc, bez zvýšení maximální rychlosti a se zápisem do VTP - většinou označováno dnes již jako právě ten střed - optimal.
Pak maximum, to je bez zápisu do VTP a bezpečná hranice pro maximální zvýšení výkonu na dané komponenty atd.
A ta Eco blbost... No pochybuji že si tohle někdo vůbec nechá dělat.

Uživatelský avatar
skacel55
Závodník
Závodník
Příspěvky: 625
Registrován: 14.10.2012 15:40
Bydliště: Jevíčko

Re: Výběr firmy na chiptuning

Příspěvek od skacel55 »

Zapisování chipu do VTP je kapitola sama o sobě. Jedno velký PROČ?
Golf Mk3 TD 1997 55kw
Golf Mk4 2001 TDi ASV 180Hp by TDIfun Indigoblau perleffekt http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=319415" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Mirco
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1718
Registrován: 26.09.2007 20:11
Bydliště: showroom.. u PC

Re: Výběr firmy na chiptuning

Příspěvek od Mirco »

za mě Motorpower :good:

Uživatelský avatar
ppfox
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 7833
Registrován: 02.04.2012 00:02
Bydliště: east bohemia

Re: Výběr firmy na chiptuning

Příspěvek od ppfox »

skacel55 píše:Zapisování chipu do VTP je kapitola sama o sobě. Jedno velký PROČ?
souhlas
Passat B6 Variant 2008
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm

JirkaVys
Profík
Profík
Příspěvky: 1110
Registrován: 11.09.2016 14:37

Re: Výběr firmy na chiptuning

Příspěvek od JirkaVys »

Protože už nějakou dobu se mluví o tom, že se i na STK budou kontrolovat mapy, čili jakákoliv úprava se pozná a automaticky tě vyhodí. Nicméně zatím automobilky žádné takové mapy nedodaly, tudíž to zůstává nezjistitelné, ale kdo ví jak to bude za nějakou dobu... Přeci jen víme jak to je, jen otravovat lidi a kdo ví co vše... Protože se tam nahoře snaží být důležití :) Tak třeba proto? Protože pak to máš legálně a bez problémů.
Ono celý chip je nesmysl... Pokud chci vyšší výkon, tak si koupím rovnou auto se silnějším motorem, ale co si budeme povídat i 100 kW je až až, silnější už mají využití jen pro ty co předjíždí přes plnou, odbocovaci pruhy a všude možně, kde je to nebezpečné.
I když já se 180 kW mám zrovna co kecat, předjíždím ale jen na přehledných místech a kolikrát i když vím že to stihnu v pohodě, tak stejně nepredjedu, protože než riskovat životy ostatních na silnici, nejen můj, tak přijedu raději o 5 až 10 minut déle, než kdybych ho předjel. Ale někomu to dělá třeba dobře a zvyšuje si ego :-D
Pak mám 80 kW jako nejslabší a taky v pohodě stačí ac je to o polovinu slabá lemra :-D

Uživatelský avatar
ppfox
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 7833
Registrován: 02.04.2012 00:02
Bydliště: east bohemia

Re: Výběr firmy na chiptuning

Příspěvek od ppfox »

hele víš jak, kdyby ses měl připravovat na všechno o čem se mluví, tak by ses asi musel naklonovat :D a zrovna tohle s těma mapama, nevím no...ale asi bych byl ochoten se i vsadit, že než (pokud vůbec někdy) k tomu reálně dojde, tak nejen že nebudu mít už tuhle B7, ale dal bych ruku do ohně, že v tý době už nebudu mít ani to auto, co si v budoucnu koupím po tomhle :D
co se týče toho proč čip, tak ego to může být u spousty lidí to bezesporu, ale myslím že je velká část i těch, kteří to dělají proto, že je ten průběh výkonu příjemnější a prostě se s tím jezdí tak nějak lépe a ohledně předjíždění - to co píšeš s tím se dá souhlasit, já to beru tak - že prostě předjedu rychleji a tudíž bezpečněji, když občas vidím co se děje přede mnou, tak si můžu hlavu ukroutit...tam kde bych ani já s tímhle (na naftovýho passata) relativně solidním výkonem prostě nepředjížděl, tak chlapík s Thalií riskuje život (nejen svůj) a předjíždí tam, kde to prostě z fyzikálního pohledu nemůže stihnout ani omylem...ale to jsem se nějak rozkecal :D
takže za mě rozumnej čip OK - zápis do VTP k ničemu 8)

a samozřejmě Petra (motorpower) můžu jednoznačně doporučit :good:
Passat B6 Variant 2008
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm

JirkaVys
Profík
Profík
Příspěvky: 1110
Registrován: 11.09.2016 14:37

Re: Výběr firmy na chiptuning

Příspěvek od JirkaVys »

Jasně, nedá se než souhlasit.
To že momentálně chip do VTP je o ničem je jasné, ani já bych si to zapsat nenechal.
Nicméně třeba někdo má novou B8 a plánuje s ní tak 10 let jezdit... Chip není zrovna levná záležitost a pokud by to měl člověk platit znova a ještě dalších X tisíc za zápis, pak je jasné že raději sáhne rovnou po chipu se zápisem... Protože nikdy nevíš kdy si tam nahoře řeknou, že od příštího roku bude povinné aby automobilky dodaly podklady a nezbyde ti nic jiného. To jen k tomu co se nabízí...
Chip je třeba fajn věc, jen většinou u silnějších verzí motorů je "silnější" převodovka, takže sice motor u slabší verze je stejný, jako u té silnější, nicméně...
No, zkrátka buď koupit silnější motor pokud se chci předvádět nebo holt přijet o 5 až 10 minut déle. Protože co si budeme povídat pro předjíždění dle pravidel je i 100 kW až až, a že už je potřeba předjet někoho kdo jede 100km/h a musí tak zrychlit aspoň na 150km/h je už věc úplně jiná a zkrátka po stránce bezpečnosti věc jiná. Ale jasně proč jet za kamionem s vypnutým omezovačem, když ho mohu předjet atd atd. Také nemám rád kamiony a auto před sebou, ale volný výhled, nicméně každý určitě zažil plno bezva situací, když musel kvůli takovým brzdit a to řidici v obou směrech, jet pomalu příkopem, pouštět je aby to nestrhnul do příkopu nebo nedej bože mě do příkopu či čelně s jiným... No holt střelci ve Fobii, Golfech, Thaliich atd tu budou pořád, proto to tak vypadá.

Uživatelský avatar
Fil.CZ
Řidič
Řidič
Příspěvky: 159
Registrován: 09.11.2016 16:05
Bydliště: Praha

Re: Výběr firmy na chiptuning

Příspěvek od Fil.CZ »

Jo kontrolovat mapy na STK tak to je totalni bizar, samozrejme ze na STK nikdo mapy kontrolovat nebude, nemaji na to jak cas tak zpusobilost, cena STK by byla potom nekolikanasobne vysi zaroven pres standardni OBDII protokoly tohle nevyctou. Jedine co by tak maximalne mohli a pokud by je v tom vyrobci podporili, udelat kontrolni soucty zaznamu z jednotek coz by plus minus mohlo fungovat OVSEM pokud se nebude delat kontrolni soucet na konkretni cast jednotky souboru/mapy/radku tak staci zmenit nekolik udaji tak aby konecna kontrolni hodnota vzdy odpovidala te puvodni, tohle je bezna vec ve vyvoji sw.
Checksum se ovsem zaroven mimo velikosti dela i podle dalsich veci, jako je nazev ci datum. Pokud se da vycist posledni time stamp zapisu MUZE to byt u velice stareho auta voditko udelat dalsi provereni. Ovsem co u noveho auta, pokud byla svolavacka, nebo proste proslo servisem? Nesmysl.
VW CC R-line 2011, 2.0 TDI 125kW, 4 Motion, DSG

Uživatelský avatar
fb_marek31
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 20
Registrován: 04.03.2021 19:46

Re: Výběr firmy na chiptuning

Příspěvek od fb_marek31 »

Čtu tady nějaké doporučení firem, možná je to také o ceně.
Já dostal doporučení na BSR pokud to někomu něco říká a může mi k tomu povědět, tak beru vše.

Odpovědět

Zpět na „Chiptuning“