T5 2,0 tdi 103kw r.v.2011

1949 - 20..

Moderátoři: T4, Kubmaty

Odpovědět
petryz
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: 05.02.2022 13:41

T5 2,0 tdi 103kw r.v.2011

Příspěvek od petryz »

V railu a na regul.ventilu špony.
Čerpadlo oprava, vstřiky kontrola jsou ok, nový regul.ventil na liště rail i snímač tlaku. Dávkovací ventil na cr čerpadle taky nový. Nový palivový filtr samozřejmě taky nový Bosch. Systém od staré nafty vyčištěn + nová nafta +vif. Po montáži udělané nové základní nastavení a adaptace VCDS.
Ale stále závada vysoký tlak = přechod nouzového stavu.

5213 - Palivo; systémový tlak/tlak Rail
P0088 00 [167] - príliš vysoký
Kontrolka závad ZAP - Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 302986 km
Datum: 2127.14.31
Čas: 10:10:24

Otáčky motoru: 2577.00 /min
Normovaná hodnota zátěže: 84.3 %
Rychlost vozidla: 72 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 82 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 37 °C
Tlak okolního vzduchu: 950 mbar
Napětí svorky 30: 13.640 V
Čítač zapomenutí po OBD: 80
Teplota paliva: 36.0 °C
Průměrné množství vstřikování: 48.91 mg/stroke
Stav regulace tlaku Rail-Bits 0-7: 00000101
Vysoký tlak paliva: skutečná hodnota: 1.7045e+006 hPa
Vysoký tlak paliva: požadovaná hodnota: 1.4821e+006 hPa
Adaptační faktor tlakového regulačního ventilu: 1.0703
Zásoba paliva: 17.00 l

Odpovědět

Zpět na „Transporter / Multivan / Caravelle“