Rozvody a olej prevodovky
- srotty
- VWexpert
- Příspěvky: 4757
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OLOMOUC
Re: Rozvody a olej prevodovky
To víš,kdo šetří, má za tři. V autorizaku spíš za deset.
- tomxass
- Závodník
- Příspěvky: 635
- Registrován: 01.07.2012 16:55
-
- Řidič
- Příspěvky: 135
- Registrován: 01.10.2010 15:29
Re: Rozvody a olej prevodovky
Neco spatne s CUAA?
- Mastegl
- Nový člen
- Příspěvky: 48
- Registrován: 03.02.2021 07:26
- Bydliště: Praha
Re: Rozvody a olej prevodovky
Já teda nejsem žádný guru mechanik, ale jak po vycucnutí těch 9 litrů víš, že jsi vycucnul všechnu tu starou? V podstatě tím vycucnutím a dolitím na "desetkrát" jen ředíš tu starou kapalinu novou a při příštím dílčím vycucnutí taháš ven z části i tu novou, ne? Nebo jako podle chuti poznáš, že teď taháš ven jen tu starou? Takže nakonec tam zůstane mix staré a nové v neurčitém poměruczuba píše: ↑10.02.2022 06:23A jak často? Jak si vzpomenu. Při přijezdu do garáže, nechám chvíli vychladnout, otevřu haupnu, vycucnu tel cca litrový obcah nádržky a naliju novou no a za nějaký čas, udělám znova až vypustím a napustím takto cca 9 litrů nemrzky co jsem namíchal ze 4 litrů koncentrátu
Passat B8 Variant Highline 2.0 TDI 110kW DSG 2016/11 MR2017
-
- Řidič
- Příspěvky: 135
- Registrován: 01.10.2010 15:29
Re: Rozvody a olej prevodovky
Ano ano, říkáš to přesně tak. Jenže pořád lepší tam pořád přidávat novou a naředěnou dávat pryč, než nechávat degradovat starou kapalinu G13
Nemám prostředky na podtlakové naplnění celého systému, servisu to svěřovat nebudu po posledních zkušenostech.
Takže zůstanu u tohoto postupu.
Stará kapalina degraduje vlivem vysokých teplot, ztrácí vlastnosti proto se ucpává chladící okruh.
Dle mého blbého selského rozumu je toto lepší, než nechávat starou.
Nicméně, když potřebuješ kapalinu dolít, také vypouštíš celý okruh aby jsi tu původní nenamixoval?
Nemám prostředky na podtlakové naplnění celého systému, servisu to svěřovat nebudu po posledních zkušenostech.
Takže zůstanu u tohoto postupu.
Stará kapalina degraduje vlivem vysokých teplot, ztrácí vlastnosti proto se ucpává chladící okruh.
Dle mého blbého selského rozumu je toto lepší, než nechávat starou.
Nicméně, když potřebuješ kapalinu dolít, také vypouštíš celý okruh aby jsi tu původní nenamixoval?
- tomxass
- Závodník
- Příspěvky: 635
- Registrován: 01.07.2012 16:55
Re: Rozvody a olej prevodovky
Ved to daj do vw, stojí to par eur.
Nech vymenia komplet za G12 evo.
Nech vymenia komplet za G12 evo.
Passat B8 2.0 TDI DFGA 2018 7°DSG Highline
-
- Řidič
- Příspěvky: 135
- Registrován: 01.10.2010 15:29
Re: Rozvody a olej prevodovky
jo to bych klidne dal kdybych tomu wv servisu veril
Jak se psalo, cca 4-5 l vyteče při výměně vodní pumpy, na fa fakturováno dolití 2l .... zbytek stará? Kdo ví
Jak se psalo, cca 4-5 l vyteče při výměně vodní pumpy, na fa fakturováno dolití 2l .... zbytek stará? Kdo ví
- tomxass
- Závodník
- Příspěvky: 635
- Registrován: 01.07.2012 16:55
Re: Rozvody a olej prevodovky
Ak by si si vyslovene pýtal vymeniť všetko čo ide musia ti to urobiť.
Ty si zákazník.
Žijú momentálne prevažne zo servisu, neviem ci im stojí zato nevymeniť ti vodu.
Mne zatiaľ vždy vyšli v ústrety a to som po nich chcel aj banálne úkony za 5 eur.
Ty si zákazník.
Žijú momentálne prevažne zo servisu, neviem ci im stojí zato nevymeniť ti vodu.
Mne zatiaľ vždy vyšli v ústrety a to som po nich chcel aj banálne úkony za 5 eur.
Passat B8 2.0 TDI DFGA 2018 7°DSG Highline
- CentriFUGA
- VWexpert
- Příspěvky: 2574
- Registrován: 23.03.2013 23:28
- Bydliště: Česká Lípa
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozvody a olej prevodovky
Běžně se dolévá nová a namíchá se s destilovanou vodou, viz odkaz níže
poměr 1:1 s vodou je -36°C. To uplně stačí, takže dali 2l "fridexu" a 2l vody. Uplně běžný postup, když dělám u jakéhokoliv auta rozvody, nikdy nekupuji více než 3l nemrznoucí směs, zbytek se dá destilka.
https://www.autodily-pema.cz/chladici-k ... h2EALw_wcB
- srotty
- VWexpert
- Příspěvky: 4757
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OLOMOUC
Re: Rozvody a olej prevodovky
Může být. Ale. Autorizáky většinou používají již namíchanou směs a nebo by měl na faktuře tu destilku. Možná ji tam má,jen si toho nevšiml. Jen tak hádám .
-
- Řidič
- Příspěvky: 135
- Registrován: 01.10.2010 15:29
Re: Rozvody a olej prevodovky
Koukám na fa a je tam pouze chladící kapalina 2,0 litr a 312kč
Každopádně při dalším servisu, kdy mi budou dělat olej v DSG, asi změním zhotovitele
Vy už jste někdo vypuštění kompletní chl. kapaliny a výměnu za G12Evo absolvoval? Jinak origo rozvodová sada s vodní pumpou za 8500. Asi dobra cena a prace za toto cca 3000. Jinak docela mne pobavila položka na faktuře .... "Kryt motoru vrchni demontaz a montaz" za 152 korun
Každopádně při dalším servisu, kdy mi budou dělat olej v DSG, asi změním zhotovitele
Vy už jste někdo vypuštění kompletní chl. kapaliny a výměnu za G12Evo absolvoval? Jinak origo rozvodová sada s vodní pumpou za 8500. Asi dobra cena a prace za toto cca 3000. Jinak docela mne pobavila položka na faktuře .... "Kryt motoru vrchni demontaz a montaz" za 152 korun
-
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 28.12.2020 16:27
Re: Rozvody a olej prevodovky
G12 evo se neředí destilkou, je přímo namíchaná. Jinak jedině origoš VW, žádné náhrady , to platí skoro pro všechny náplně , krom brzdovky a mot. oleje.
-
- Řidič
- Příspěvky: 135
- Registrován: 01.10.2010 15:29
Re: Rozvody a olej prevodovky
To mi doslo ze se kupuje jiz naredena kdyz neni nikde jinde k sehnani nez a AS a pouze naredena pripravena k uziti
- tomxass
- Závodník
- Příspěvky: 635
- Registrován: 01.07.2012 16:55
Re: Rozvody a olej prevodovky
Je rozdiel v pumpe originál vs. druhovyroba?
Viem ze remeň a kladky asi rozdiel veľký nebude.
Takisto vás názor na výmenu v autorizaku vs. niekde inde.
Viem ze remeň a kladky asi rozdiel veľký nebude.
Takisto vás názor na výmenu v autorizaku vs. niekde inde.
Passat B8 2.0 TDI DFGA 2018 7°DSG Highline
-
- Nový člen
- Příspěvky: 5
- Registrován: 17.01.2023 20:52
Re: Rozvody a olej prevodovky
Ahojte,
mam BiTDi, 2017, variant - CUAA motor, 4x4. Muzete mi nekdo prosim rict cenu vymeny rozvodoveho reme + pumpa, pak V-remen i s napinakem novy.
Plus bych potreboval vymenu oleju v DSG a diferencialech. Okoli Cheb, nebo Plzen, v podstate co nejblize k DE hranicim.
Diky predem
mam BiTDi, 2017, variant - CUAA motor, 4x4. Muzete mi nekdo prosim rict cenu vymeny rozvodoveho reme + pumpa, pak V-remen i s napinakem novy.
Plus bych potreboval vymenu oleju v DSG a diferencialech. Okoli Cheb, nebo Plzen, v podstate co nejblize k DE hranicim.
Diky predem