Aha, to je fakt
Pri plne nalozenym aute by melo do zadu prijit 2.8bar. Kdybych vezl 5 lidi v aute + kufr plny cementu, tak je to jasne. Ale co v pripade 2 dospeli + 2 male deti + plny kufr nalozeny obleceni, nejake potraviny, vody, pivka (na dovolenou). Taky davat 2.8bar? Nebo v tomhle pripade davate neco mezi 2.3 a 2.8?
Kontrola tlaku v pneumatikách
Moderátor: Olaf87
- marian86
- Jezdec
- Příspěvky: 246
- Registrován: 13.01.2019 20:26
-
- Jezdec
- Příspěvky: 462
- Registrován: 21.04.2011 16:10
- Bydliště: Hodonín (JMK)
Re: Kontrola tlaku v pneumatikách
marian86 píše: kufr plny cementu
To už je PŘEložené a ne naložené Máš obrázky u těch tlaků, kolik lidí a věcí znamená PLNĚ NALOŽENÉ... Za mě 4 a víc lidí + něco v kufru= plně naloženo = 2,6 - 2,7
Golf VII 1.4 TSI CHPA (mpower 123kW) HL http://bit.do/Golfik
Passat 3C 2.0 TDi BKP (103kW) HL
OI 1.9 TDi ALH (TDIFun 94kW) RIDER
Fabia I 2.0i AZL (85kW) ELEG,KŮŽE,XEN
OII 1.9 TDi BXE (77kW) ELEG
Passat 3C 2.0 TDi BKP (103kW) HL
OI 1.9 TDi ALH (TDIFun 94kW) RIDER
Fabia I 2.0i AZL (85kW) ELEG,KŮŽE,XEN
OII 1.9 TDi BXE (77kW) ELEG
- vwKarelV
- Řidič
- Příspěvky: 128
- Registrován: 29.03.2018 08:22
Re: Kontrola tlaku v pneumatikách
Zdravím. Dnes mě šokoval mechanik při výměně starých zimních pneu za nové - tím, že mi doporučil už ty NOVÉ gumy foukat na tlak 2,8 - když se prý dá míň, tak jezdím po pneumatikách, které jízdu BRZDÍ a taky se prý víc sjíždí střed běhounu.... ( ? ) ... Na doporučené hodnoty ať se prý vykašlu.
No, nevím, nevím... Jak k tomuto závěru, sakra, došel?
No, nevím, nevím... Jak k tomuto závěru, sakra, došel?
VW Golf Variant VII 1.2 TSI 81kw *2016
- srotty
- VWexpert
- Příspěvky: 4757
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OLOMOUC
Re: Kontrola tlaku v pneumatikách
Tak to byl opravdu odborník -při malém tlaku se sjíždí střed běhounu. Ve skutečnosti je to přesně naopak.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 42
- Registrován: 18.11.2017 13:11
Re: Kontrola tlaku v pneumatikách
Já foukám Golfa 2.4 / 2.4 podle štítku. Jedině před delší jízdou po dálnici s bagáží, tam to přefoukám na dálničních 2.6.
V mém případě návod dovoluje i 2.1 bez zátěže, jako komfortní huštění. To jsem nedobrovolně zkusil jednou, když mi to takhle nafoukal autorizák, auto plavalo, stálo to za houby. Takže zpět na 2.4. Je to lehce pocitově možná tvrdší, než by muselo být, ale při jízdě mám lepší jistotu ve vedení auta.
Dá se říct, že jsem vždycky přefoukával, ale ne tak, jak doporučoval ten mechanik. Když se třeba uvádělo 1.8, dával jsem 2.0. Ve víkendové Felicii se uvádí 2.0, dávám 2.2, trochu tvrdší ideál. Gumy se sjíždějí rovnoměrně.
V mém případě návod dovoluje i 2.1 bez zátěže, jako komfortní huštění. To jsem nedobrovolně zkusil jednou, když mi to takhle nafoukal autorizák, auto plavalo, stálo to za houby. Takže zpět na 2.4. Je to lehce pocitově možná tvrdší, než by muselo být, ale při jízdě mám lepší jistotu ve vedení auta.
Dá se říct, že jsem vždycky přefoukával, ale ne tak, jak doporučoval ten mechanik. Když se třeba uvádělo 1.8, dával jsem 2.0. Ve víkendové Felicii se uvádí 2.0, dávám 2.2, trochu tvrdší ideál. Gumy se sjíždějí rovnoměrně.
VW Golf VII Variant 2018, 1.6 TDi 85kw (DGTE), 7DSG (DQ200)