2100 koní VW Golf III dragster monstrum s homologací!

Co se děje kolem VW.

Moderátoři: LukaSHek, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
admin
Administrator
Administrator
Příspěvky: 821
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Serverovna
Kontaktovat uživatele:

2100 koní VW Golf III dragster monstrum s homologací!

Příspěvek od admin »

Ne nejedná se o Golfika po důchodkyni na ježdění za kamarádkami. Jedná se o auto na ježdění rovně tzv dragster. Tahle auta jsou speciálně navrženy tak, aby co nejrychleji akcelerovala a co nejrychleji urazila vzdálenost 402 metrů, což je přesně čtvrt míle. Tento motoristický sport, který byl vynalezen v USA, se již nějakou dobu těší rostoucí oblibě v Německu a Evropě a pořádají se v něm soutěže na různých tuningových akcích. Vraťme se však do USA, kde jsme vypátrali pravděpodobně nejvýkonnější VW Golf na světě. Patří tunerovi Bruce Morehouseovi a zastiňuje téměř vše, co jste kdy viděli na vozidle s emblémem Volkswagen. A Wolfsburger už známe. Protože už v roce 2019 zaujal výkonem přes 1 600 koní. Od té doby se však mnohé změnilo. Rádi bychom vám nyní znovu představili model Golf.


Pouze silueta připomíná Golf!

Jedovatě zelený dragster už teď vyvolává udivené pohledy nic netušících účastníků srazů. Díky laminátovému kitu karoserie, který zahrnuje nástavce blatníků, zcela nový přední nárazník a upravenou kapotu s nasávacím otvorem, vypadá mnohem sportovněji než běžně laděný třídveřový Golf. Sklolaminátové díly také výrazně snižují hmotnost. Kromě toho jsou k dispozici dvě různé kombinace kol a pneumatik, z nichž jedna je určena pro silnici a druhá pro čtvrt míli. Vždycky když čtu o takovém voze říkám si, kde na to ten blázen vzal? Rád bych také dostal uvítaci bonus bez nutnosti vkladu pro vstup mezi snílky, blázny a milionáře mezi které tento člověk dozajista patří.
Golf33.jpg
Na silnici tuner Bruce vsadil na třídílná 17palcová kola od CCW Classic, na kterých byly vpředu namontovány pneumatiky Toyo Proxes 888R o rozměru 275/40 ZR 17, a pneumatiky stejného modelu o rozměru 315/35 ZR17. Na Golfu! Pro soutěže se používají menší 15palcové pneumatiky, které se kombinují se slicky Micky Thompson. Kompletní podvozek je vyroben speciálně a má například nastavitelné odpružení Koni coilover s pružinami Eibach a nastavitelnými kopulovitými úchyty. Velmi zvláštním prvkem je brzdový padák, který je běžně známý pouze z výkonných dragsterů, a dvě hydraulické ruční brzdy s driftovacím režimem od firmy Hurst, které působí na přední i zadní kola.
Golf32.jpg
Tónovaná zadní světla Hella ve stylu 90. let a přední světla Golfu IV se staly téměř zanedbatelnou záležitostí. V neposlední řadě byl odstraněn emblém VW na masce chladiče a na boční prahy byl přidán nápis "VR12" vlastního designu. Kromě toho jsou po celém voze umístěna ultralehká polykarbonátová okna. Teď si můžete udělat představu, s jakým monstrem máme tu čest!
Golf3.jpg

Kompletně rozebraný závodní interiér!

Ve zcela odizolovaném interiéru se řidič může soustředit na to nejdůležitější, tedy na řízení. O to se stará sportovní volant Momo a pádla řazení z vozu Mitsubishi Evo X. Jedná se o monopost, protože v neobvyklém VW je pouze sportovní sedačka Kirkey, která je navíc vybavena bezpečnostním pásem G-Force Racing. Kromě toho je k dispozici centrální displej, který je ve výhledu řidiče, a různá tlačítka pro ladění. Vážně by nás zajímalo, jestli se s ním dá jezdit i v běžném životě, i když je Golf legální.
Golf31.jpg

Odpovědět

Zpět na „Novinky & Tiskové zprávy“