2,0 TFSI - odstranění vířivých klapek
- čapik
- Moderátor
- Příspěvky: 2414
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
2,0 TFSI - odstranění vířivých klapek
Zdar, máte někdo na svém GTi deaktivované nebo odstraněné vířívé klapky?
Nějaké zkušenosti jaký to mělo na motor vliv?
+ jak se chová v nižších otáčkách?
Díky, za případné info
https://www.hothatchshop.cz/vw/golf-v-0 ... -4554.html" onclick="window.open(this.href);return false;
obrázek od HHS
Nějaké zkušenosti jaký to mělo na motor vliv?
+ jak se chová v nižších otáčkách?
Díky, za případné info
https://www.hothatchshop.cz/vw/golf-v-0 ... -4554.html" onclick="window.open(this.href);return false;
obrázek od HHS
My fast doesn´t like hondas * * * * *
- EgoBurian
- Závodník
- Příspěvky: 653
- Registrován: 28.06.2016 17:03
- Bydliště: Týn nad VWltavou (Kameňákov)
Re: 2,0 TFSI - odstranění vířivých klapek
Zdar, heleď v Novým Jičíně je člověk co upravuje všechny možný TSI (nejčastejc Cupry) a řeší to tam vcelku často
Jestli ho znáš nevím ale pokud máš fb tak je tam jako Chorche Steel Pospíšil nebo No turbo no performance.
Snad ti to pomůže
Jestli ho znáš nevím ale pokud máš fb tak je tam jako Chorche Steel Pospíšil nebo No turbo no performance.
Snad ti to pomůže
Chudej pracující
Ex Golfína MKIV 1.4 16V
Ex VW Jetta 1.8T
Audi S4 B5 2.7 biT
VW Lupo 1.4 TDI
Ex VW Polo 6N 1.4 mpi Open Air
https://www.instagram.com/lukeeno_s4b5/
Ex Golfína MKIV 1.4 16V
Ex VW Jetta 1.8T
Audi S4 B5 2.7 biT
VW Lupo 1.4 TDI
Ex VW Polo 6N 1.4 mpi Open Air
https://www.instagram.com/lukeeno_s4b5/
- PetrSs
- Jezdec
- Příspěvky: 308
- Registrován: 16.02.2012 20:58
- Bydliště: Jihlava
Re: 2,0 TFSI - odstranění vířivých klapek
Pokud máš sériové auto odstranění neřeš,maximálně sundat vyčistit sací kanálky od karbonu a klapky zkontrolovat.Vyplatí se to řešit až u upravených aut,osobně mám stage 2 a klapky stále funkční prozatím
Golf V GTI edition 30,big brake kit audi tt rs 370mm,ramair intake,LOBA motorsport HPFP APR Stage II+
Softwarové úpravy vozů od firmy APR
Softwarové úpravy vozů od firmy APR
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: 2,0 TFSI - odstranění vířivých klapek
Nezbývá než souhlasit, vypnout umím, ale spíš tím stratíš trochu odspodu.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
- čapik
- Moderátor
- Příspěvky: 2414
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2,0 TFSI - odstranění vířivých klapek
jde mi pouze o optimální chod motoru. A tato pikačovina je zdrojem celkem větších závad. Proto uvažuji nad koupí toho setu od CTS.
Ale pokud by to ztrácelo v nižších otáčkách, tak to je špatně. Protože mám DSG a při normální jízdě to točí 1600 - 2000
Ale pokud by to ztrácelo v nižších otáčkách, tak to je špatně. Protože mám DSG a při normální jízdě to točí 1600 - 2000
My fast doesn´t like hondas * * * * *
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: 2,0 TFSI - odstranění vířivých klapek
Zase tak výrazné to není, a DSG pokud nejsi na dálnici je ideální v režimu sport.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
-
- Pilot
- Příspěvky: 704
- Registrován: 17.10.2010 22:28
Re: 2,0 TFSI - odstranění vířivých klapek
mam na prodej kdyztak od CTS uplne nove 3000,-
Pirelli edition
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: 2,0 TFSI - odstranění vířivých klapek
Asi se to opravilo samo.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
- Bruno13
- Nový člen
- Příspěvky: 1
- Registrován: 30.04.2020 21:38
Re: 2,0 TFSI - odstranění vířivých klapek
VW GOLF V GT SPORT 1.4 TSI 103 kW
Já jsem je deaktivoval.
Vakuové ovládání jsem zaaretoval v pozici otevřeno.
Kontrolka motoru nesvítí.
Motor reaguje pružně a hodnoty emisí jsou v normě.
Jen tankuji 100 oktanů.
Protože pokud automobil s TSI podtočíte, můžete podpálit ventily a písty.
Já jsem je deaktivoval.
Vakuové ovládání jsem zaaretoval v pozici otevřeno.
Kontrolka motoru nesvítí.
Motor reaguje pružně a hodnoty emisí jsou v normě.
Jen tankuji 100 oktanů.
Protože pokud automobil s TSI podtočíte, můžete podpálit ventily a písty.
- swenak
- Člen klubu
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 20.07.2009 16:42
Re: 2,0 TFSI - odstranění vířivých klapek
Až na to, že tohle není TSI, ale TFSI a je to zcela jiný motor, tak dík za info Jinak, odstranění má i negativa, starty jsou někdy horší za studena a v chladném počasí prvních pár km i při jenom lehce zvýšené zátěži (stačí menší kopec) kde tu cukne.
Golf 6 GTI Edition 35, DSG
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 09.08.2020 22:09
Re: 2,0 TFSI - odstranění vířivých klapek
Taky mi to házelo chybu klapek, byly zaseknutý. Než bych koupil nový za 12k, dal jsem záslepky. Sehnal jsem někde na bazoši a hlavně levněji, než jsou na netu. Tam za to chtějí nesmyls. Žádnej úbytek ve spodu jsem ale nezaznamenal. Jede to úplně stejně.