Ahoj,
už opravdu nevím, kde se zeptat a kde dostat správnou odpověď na můj problém...
Když ráno nastartuju, tak sešlápnu spojku nebo jinak zatížím motor (např. dálková světla, apod...) a začne se dít toto. Motor se začne jakoby dusit a otáčky padají až k 300-400... Toto tedy není mé video, ale projev je na 100% identický...
https://www.youtube.com/watch?v=_Kvba-5ITP4
Vozidlo jsem kupoval s nájezdem 117tis. Tato závada se začala projevovat zhruba měsíc po koupi vozidla, tudíž jsem závadu reklamoval v autobazaru, kde jsem vozidlo zakoupil.
Reklamace byla uznána - došlo k výměně motoru za jiný (Motor má najeto 20tis). Autobazar motor nechával vyměnit v Auto Jarov a následně nechat i kompletně zkontrolovat vzhledem k tomu, že se nejednalo o kompletně nový motor...
Komprese na jednotlivých válcích je všude okolo 13.2-13.5... Tedy žádné velké rozdíly a komprese dle referenčních tabulek.
Aktuálně mi vozidlo díky nemoci cca 14 dní stálo a problém se začal znovu objevovat (poprvé od výměny motoru).
Našel jsem již spoustu videí, kde se toto řešilo, ale nevyřešilo - zřejmě to tedy trápí více lidí.
Do auta tankuji Natural 95 + VIF. Svíčky i cívky jsou kompletně nové, chyby ve vagu žádné.
Budu rád, když někdo z Vás bude vědět nebo mít nápad po čem se podívat... Už jsem opravdu bezradný.
1.4TSI 90kW 122PS CXSA - nestabilní volnoběh při studeném motoru
Moderátor: Olaf87
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 15.04.2022 18:41
-
- Nový člen
- Příspěvky: 5
- Registrován: 10.10.2021 10:34
Re: 1.4TSI 90kW 122PS CXSA - nestabilní volnoběh při studeném motoru
Mě to dělá taky.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 5
- Registrován: 10.10.2021 10:34
Re: 1.4TSI 90kW 122PS CXSA - nestabilní volnoběh při studeném motoru
Mám to po třetí v autorizaku tak jsem zvědav. Mě to začalo dělat když auto čekalo měsíc na opravu zadního nárazníku a při té příležitosti jsem si nechal udělat rozvody.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 1
- Registrován: 01.07.2022 15:27
Re: 1.4TSI 90kW 122PS CXSA - nestabilní volnoběh při studeném motoru
Dělá mi to taky, mám automat, buď se to projeví hned po startu a nebo při nejbližším zastavení během.pár set metrů. Ale děje se mi to jen při nižších teplotách tak pod patnáct stupňů, v létě vůbec a z teplé garáže taky ne. S diskuzí s automechaniky by to mohlo mít souvislost s lambda sondou, případně jejím výhřevem a celkově s řízením směsi studeného motoru.