AdBlue
Moderátor: čapik
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: AdBlue
Nijak... Volejte, mi ...díky
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
- SupermanXXX
- Profík
- Příspěvky: 1160
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: střední čechy
Re: AdBlue
Kdyztak napis poradim ti do SZ co to obnasi. Nebo jeste lepe pres messenger tady je muj FB profil:
https://www.facebook.com/testa.stretta.1
https://www.facebook.com/testa.stretta.1
- maxie
- Člen klubu
- Příspěvky: 432
- Registrován: 22.10.2007 16:44
- Bydliště: Mohelnice(SU)
Re: AdBlue
Ahoj, má někdo zkušenost?
Díky
25147 - Buzení čerpadla 1 pro redukční prostředek
P208B 00 [096] - neplatný signál
Sporadická - Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 233927 km
Datum: 2064.14.17
Čas: 15:40:49
Otáčky motoru: 793.50 /min
Normovaná hodnota zátěže: 69.4 %
Rychlost vozidla: 0 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 20 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 20 °C
Okolní tlak vzduchu: 970 mbar
Napětí svorky 30: 14.620 V
Čítač zapomenutí po OBD: 35
Snímač vnější teploty 1: řada 1: hrubá hodnota: 16.5 °C
Redukční prostředek: relativní tlak modulu čerpadla: vypočtený: 0 hPa
Snímač hladiny naplnění redukčního prostředku: skutečná hodnota: 194.8 mm
Snímač teploty v pal. nádrži pro redukční prostředek: teplota: 13.2 °C
Systém redukčního prostředku: podmínky uvolnění tvorby tlaku-Bits 0-7: 0
Systém redukčního prostředku: podmínky uvolnění tvorby tlaku-Bits 0-7: 0
Systém redukčního prostředku: aktuální stav: COSCR_NOPRESSURECTL
Systém redukčního prostředku: aktuální stav-Test_Program_SCR Con State 01 UBYTE: 2
Readiness: 1 1 0 0 0
Díky
25147 - Buzení čerpadla 1 pro redukční prostředek
P208B 00 [096] - neplatný signál
Sporadická - Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 233927 km
Datum: 2064.14.17
Čas: 15:40:49
Otáčky motoru: 793.50 /min
Normovaná hodnota zátěže: 69.4 %
Rychlost vozidla: 0 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 20 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 20 °C
Okolní tlak vzduchu: 970 mbar
Napětí svorky 30: 14.620 V
Čítač zapomenutí po OBD: 35
Snímač vnější teploty 1: řada 1: hrubá hodnota: 16.5 °C
Redukční prostředek: relativní tlak modulu čerpadla: vypočtený: 0 hPa
Snímač hladiny naplnění redukčního prostředku: skutečná hodnota: 194.8 mm
Snímač teploty v pal. nádrži pro redukční prostředek: teplota: 13.2 °C
Systém redukčního prostředku: podmínky uvolnění tvorby tlaku-Bits 0-7: 0
Systém redukčního prostředku: podmínky uvolnění tvorby tlaku-Bits 0-7: 0
Systém redukčního prostředku: aktuální stav: COSCR_NOPRESSURECTL
Systém redukčního prostředku: aktuální stav-Test_Program_SCR Con State 01 UBYTE: 2
Readiness: 1 1 0 0 0
-
- Řidič
- Příspěvky: 92
- Registrován: 08.02.2011 18:36
- Bydliště: od Kolína
Re: AdBlue
Něco tady:
https://www.autocodes.com/p208b.html
https://www.autocodes.com/p208b.html
- 007houmr
- Jezdec
- Příspěvky: 319
- Registrován: 16.02.2009 20:54
- Bydliště: Třebíč
Re: AdBlue
Co se týká té močoviny, slyšel jsem, že jde místo ní doplnit destilovaná voda a funguje to. To ale platí u nákladních vozidel dřívějšího data výroby. V současné době už se montuje i čidlo kvality AD Blue, takže už to nejde. Neví někdo, jak je to u osobních aut? Je tam nějaké čidlo kvality?
VW Sharan, 2.0Tdi, 110kW, CUVC, r.2016
- SupermanXXX
- Profík
- Příspěvky: 1160
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: střední čechy
Re: AdBlue
Jelikoz tam je nox cidlo ktere meri realne nox castice ktere tezko vyresi destilka tak bych rek ze to fungovat u novejsich vozu nebude
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 29.04.2020 20:28
Re: AdBlue
Ahoj, také řeším problém s vyhříváním AdBlue. Passat B6 - CBAC - Kód chyby P20B7 - Řídicí obvod ohřívače redukční dávkovací jednotky je nízký.
Topné těleso samo o sobě při vyjmutí z auta bez problému topí, měnil jsem i řídící jednotku vyhřívání, co je přímo u nádrže. Kabely se zdají být v pořádku, přesto chyba svítí stále. AdBlue je v nádrži dostatek. Někdo nějaký typ po čem jít dál?
Topné těleso samo o sobě při vyjmutí z auta bez problému topí, měnil jsem i řídící jednotku vyhřívání, co je přímo u nádrže. Kabely se zdají být v pořádku, přesto chyba svítí stále. AdBlue je v nádrži dostatek. Někdo nějaký typ po čem jít dál?
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: AdBlue
V Praze pořeším...
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 09.07.2021 16:43
Re: AdBlue
Zdravím,
omylom som do nádržky AdBlue dolial destilovanú vodu. Urobil som z 32,5% roztoku močoviny zhruba 22%. Čo s tým? Vytiahnuť/ vypustiť všetko a naliať nové AdBlue? Vraj počítač rozpozná zlú koncentráciu a dá motor do núdzového režimu.
Ďakujem za radu.
omylom som do nádržky AdBlue dolial destilovanú vodu. Urobil som z 32,5% roztoku močoviny zhruba 22%. Čo s tým? Vytiahnuť/ vypustiť všetko a naliať nové AdBlue? Vraj počítač rozpozná zlú koncentráciu a dá motor do núdzového režimu.
Ďakujem za radu.
- ZdeněkM
- Nový člen
- Příspěvky: 43
- Registrován: 14.08.2019 14:06
- Bydliště: Zlín 1
Re: AdBlue
Zdravím, máte někdo zkušenost o co může jít, když se mi rozsvítila oranžová kontrolka motoru, v návodu uvádějí, že je to kontrolka poruchy katalyzátoru. Mechanik na diagnostice řekl, že je porucha teplotního čidla v nádržce ad blue. Ale Ad blue má svou kontrolku a na displeji mi to nic nepsalo. Jinak auto jelo normálně bez problémů. V pondělí mám odjíždět do Chorvatska. Podle Mechanika to prý odpočítává kilometry, ale nic to nepíše. Ještě s tím jede k jinému na diagnostiku, tak uvidím co poví.
-
- Řidič
- Příspěvky: 87
- Registrován: 12.10.2014 10:02
- Bydliště: Stetten AG-CH
Re: AdBlue
To je běžná závada,oprava vyjde na ranec,spousta lidí nechá vypnout Ad blue a je klid.Já s tou kontrolkou jezdil asi rok a nic to neodpočítávalo.Pak jsem ten eko nesmysl nechal vypnout a je klid.
Alhambra III 2,0 TDI style,130KW
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: AdBlue
U Alhambry a Sharana vypnout a je klid. Není problém v Praze
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
- ZdeněkM
- Nový člen
- Příspěvky: 43
- Registrován: 14.08.2019 14:06
- Bydliště: Zlín 1
Re: AdBlue
Bohužel do Prahy ze Zlína trochu z ruky. Můžu to zkusit navrhnout, jestli by to vypnuli, ale mám obavu, že si budou chtít vydělat. Není to ve značkovém, ale dělá to borec jako fušku, jinak zaměstnán ve značkovém.
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: AdBlue
JJ, všiml jsem si mezitím.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
- kubisz
- VWexpert
- Příspěvky: 2878
- Registrován: 10.07.2013 10:51
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: AdBlue
doporucuju si do PHY udelat vylet; p. sima umi i jine kouzelnejsi veci, nez jen vypnout AdB
ex. Touran 1T2, 1.9TDi, 77kW, BLS, 2007, MQ250
ex. Touran 1T3, 2.0TDi, 103kW, CFHC, 2014, DQ250
Touran 5T1, 2.0TDi, 110kW, DFGA, 2019, DQ381
ex. Touran 1T3, 2.0TDi, 103kW, CFHC, 2014, DQ250
Touran 5T1, 2.0TDi, 110kW, DFGA, 2019, DQ381